Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
За пореден път оставам с отворена уста smile126 smile126

Днеска покарах малко ..... супер си е с 5 лева газ дигнах цялото село от брамчане ииии върви повече щото смесите са ок , аванса необажда ноправо маниика :D и тоя дросела ми е на 55мм и звук вадя еии !

  • Отговори 319
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • anastas

    127

  • Krankenstein

    37

  • Skoda_Estelle

    29

  • bega4kata

    19

Най-много писали в темата

Публикувано

Само едно не разбирам - какъв е смисъла от 4 отделни всмукателя, като дросела е само един?

Публикувано

никакъв

Публикувано

Дали като всеки дросел няма да е само за въздух?

Публикувано
никакъв

ми как се обединяват 4 порта бре , нещо съм се объркал ли ?

Публикувано

това че са в кутия с голям обем е добре,но обема и е малък-крайните няма добре да се пълнят

дросела ми се вижда малък обаче-колко му е фи-то

сложи 4 дросела -на всеки всмукател-има такива по моргите и на една рейка сиги направи и ползвай тпс-а на тази за компа

Публикувано

Не ме кефи идеята. Tyny ми предложи дросела който продава, но идеята за Шкода на газ, само на газ :smt018

Публикувано

Няма ли да има конденз при студено време?

Публикувано

На всички пишешти по горе искам да кажа smile091 smile091 smile091 smile091 smile091

Публикувано

Ще се опитам да порасъждавам писмено, като един лаик smile049

 

От това което съм учил за ДВГ, по-специално за четиритактовия двигател, в даден момент от времето само един цилиндър засмуква въздух (при 4 цилиндров мотор де). Гледайки снимката забелязвам, че дросела е с по-голям диаметър от смукателите на всеки един от цилиндрите. От тук следва, че при напълно отворен дросел въздушния поток ще е достатъчен и съпротивлението ще е по-голямо от самите смукатели на цилиндрите отколкото от дросела.

 

От друга страна така направения смукателен колектор има едно предимство - по-добро смесване на горивото с въздуха, от там по-високо КПД и по-голяма мощност.

 

От трета страна възниква въпроса с връщането на огън ... Поради големия обем запълнен с горивна смес един тлеещ нагар по клапаните би предизвикал доста неприятен краен ефект ....

 

Айде стига с моите расъждения. Успех в начинанието!

Публикувано

Хора колко коли с пълна инжекциотн направени на газ се движат по улиците тва е същото , кутията е 100% по добра от стандартна на която и да е кола звучи нескромно ама си е така дросела е на 55мм тва е за 130 150 коня кола , конденс няма как да стане , огън няма как да тлее нито в кутията нито до клапана вече 20 литра поне съм изгорил върви си чудно !!!

тоя дали разпределя по убаво а

snc12636-small.jpg

тва е косуърд забога !!!

F430_press-intake-plenum.jpg

Публикувано
На всички пишешти по горе искам да кажа smile091 smile091 smile091 smile091 smile091

смей се,но мощност няма да вдигнете така

иначе за работа ще върши

Публикувано

Ми аз и Вальо я карахме снощи и невидяхме да е загубила нещо от вървенето, ма щом казвате.

Публикувано

Днеска си снимах малко за кеф нито съм цадил колата нито съм гонил време , със нови лагери е и не си позволявам над 6000обр.м

Публикувано
Ми аз и Вальо я карахме снощи и невидяхме да е загубила нещо от вървенето, ма щом казвате.

не казвам че ще загуби

но няма да спечели

 

--------------------------------

а относно червения голф:Е как да не го помните,наистина много вървеше.На 3-та като включеше превъртаха леко гумите.

Публикувано
Днеска си снимах малко за кеф нито съм цадил колата нито съм гонил време , със нови лагери е и не си позволявам над 6000обр.м

 

Браво, добре се набира както се вижда. Мерси, че си пояснил по-горе за дросела - и аз като Сами съм виждал реализирани схеми главно с 4 отделни дросела, но явно твоето изпълнение си е доказано в практиката... пък и по-малко капризна би трябвало да е с 1 вместо с 4 карба или дросела, дето трябва да се гони и синхрон.

 

Абе .......извинявам се и за въпроса, и за офтопика, ама чух,че на Междене един варненски червен голф тройка е накъсал всички на драга.....Не го видях на снимки и клипове, та затова питам :roll:

С благословията на anastas разчистих "голфовата сага", надявам се участниците в нея да проявят разбиране, все пак не и беше тук мястото

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано
:)

post-2454-138453238787_thumb.jpg

post-2454-138453238795_thumb.jpg

post-2454-138453238799_thumb.jpg

Публикувано

само тия купички/формички за крем-карамел какво правята на последната снимка smile091 smile091 smile091

И не се опитвай да ми кажеш че не са, smile091 е можеш да ме убедиш smile091

Публикувано

smile091 сложих ги накрая да се хилите smile091 smile091 smile091ама само 2 бяха

Публикувано

XE ли е тва бре

Публикувано
XE ли е тва бре

много ясно

Публикувано

За незнаещите какво е ХЕ ?

Публикувано

Двулитров вентилиран хлопелов мотор C20XE, любим на тунингмайсторите :) Аз също ползвам пружини за клапаните на 130RS-a от такъв мотор, че са с по-малък диаметър и по-твърди... ама моля хайде стига толкова ОФФ, че пак ще трябва да играе гумата :smt032

Публикувано
За незнаещите какво е ХЕ ?

единственото свястно нещо вграждано в опел което на всичкото отгоре не е тяхна разработка smile091

Публикувано

Успя ли да спиш тая нощ ;) или прави колата до сутринта

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.