Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Реален разход


werz

Recommended Posts

Не знам как ги постигате тези разходи. Сега се върнахме от роженския събор. Общо за пътуването минахме 516 км. На отиване по магистралата имаше невероятни задръствания, колоната на няколко пъти спираше напълно за около 1 минута и така до отбивката за Велинград. След това се поотпуши. На връщане беше доста по-спокойно и се караше по-бързо.

Разходът според компютъра беше 6,4/100. На колонката засякох 6,2/100. Средна скорост 50 км/ч. Колата е О2 1,6tdi с ръчни скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 587
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Izolini

    60

  • shaft

    38

  • PRR

    28

  • b3lq7a

    25

Най-много писали в темата

Разхода, който съм го направил по-долу е по маршрут Кърджали,Главатарци (за рибка на кораб Емона) Пловдив, София (концерт на Skorpions) и обратно в Пловдив. А лонг терна е 70/30 извънградско/градско! http://www.img-share.eu/f/images/249/IMG_20160718_082130euQFbAJ_sredna.jpghttp://www.img-share.eu/f/images/249/IMG_20160718_082118wO2YOTM_sredna.jpg.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи единствено и само от това, колко рязко се ускорява, дали се използва инерцията, или се убива със спирачките, дали често при изпреварване се чукват спирачките, тръгва се с прекалено много газ, или не... гумите какви са... преценката на водача... и други. Една с една, дори две еднакви коли, няма да дадат еднакъв разход - различни шофьори, различни хора, различни коли... Средната скорост може да се постигне с много здрави ластици - газ-спирачка - може да се постигне и с мнооого плавно, бавно и постепенно шофиране - без глупости тип "яко газ-спирачка"...

 

Когато за първи път изкарах джипарата на по-дълго извънградско (София - Пазарджик = 120км пробег съм засичал), постигнах ето това (средна скорост около 115-120км/ч):

20151212_154727.jpg

 

 

И повече никога не го видях - под 8 на извънградско не съм виждал вече... :) Това изисква страшно много търпение и много кондиция, страшно много пинизи... добре напомпани гуми, мнооого балансирано шофиране и т.н.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с всичко изброено, колега! 

На връщане от концерта на Скорпионс снощи в Арена Армеец от София до Пловдив с четири човека в колата и каране в интервал от 110 до 160 (само по нанадолища с 160 и поддържане с леко подаване на газ в диапазон от 130-160) - разхода до Пловдив ми беше 4.3. Например с Тауран 2.0 tdi ПД правя по тоя маршрут 5.1, но с освобождане от скорост при достигане на 150-160 падане до 120 и пак същото упражнение! 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи единствено и само от това, колко рязко се ускорява, дали се използва инерцията, или се убива със спирачките, дали често при изпреварване се чукват спирачките, тръгва се с прекалено много газ, или не... гумите какви са... преценката на водача... и други. Една с една, дори две еднакви коли, няма да дадат еднакъв разход - различни шофьори, различни хора, различни коли... Средната скорост може да се постигне с много здрави ластици - газ-спирачка - може да се постигне и с мнооого плавно, бавно и постепенно шофиране - без глупости тип "яко газ-спирачка"...

 

 

Научил си ги триковете :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колегата Shaft. :)

Този разход, е наистина уникален. Аз, каквото и да правя, под 10 градско и 7,5 извънградско просто не мога да постигна. Реално, при мен джипа харчи около 11-12 градско и към 9 извънградско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с всичко изброено, колега! 

На връщане от концерта на Скорпионс снощи в Арена Армеец от София до Пловдив с четири човека в колата и каране в интервал от 110 до 160 (само по нанадолища с 160 и поддържане с леко подаване на газ в диапазон от 130-160) - разхода до Пловдив ми беше 4.3. Например с Тауран 2.0 tdi ПД правя по тоя маршрут 5.1, но с освобождане от скорост при достигане на 150-160 падане до 120 и пак същото упражнение! 

Поздрави!

 

Абсолютно, да.

 

Научил си ги триковете

 

Бат' Стефко, с тая кола се научих на доста повече неща от гледна точка на икономия спрямо шкодата :D Там нямаше харчене на гориво, ставаше за всякакво каране - никога не съм видял на извънградско повече от 6-6.5 с каквато и да била скорост /за 6-6.5 трябва да е била пълна с хора и багаж, с включен климатик и да не съм падал под 150-160 по магистралата /последно ходих до Полша с нея - 5.5 среден за целия път - карал съм както карат турците по ЕврАпейските магистрали - под 140 не е падала на магистралата/)... тука тоя тупуз те кара доброволно да се учиш как да караш икономично! :D Защото, като сложиш 130лв в резервоара и минеш 500км за седмица-две - си е малко гадно :D Ама и автоматът е "пречка" донякъде, защото все още не съм го научил кога и как "изключва" /и не само/ - обаче го усещам, че има няколко положения и няколко зависимости. Няма абсолютно никакъв шанс да съм със 140км/ч на равно и оборотите да са на 1 000 и да има уникално голяма инерция - а това доста често се случва... Обаче, спускането от Железница към София по завойчетата - на D го оставям винаги, защото тип-троника е с друга цел - никога не изключва никъде - усеща го наклонът тогава... Ако има лек наклон, дори на магистралата, щом пусна газта - винаги държи на скорост - тоест, под "на скорост" имам предвид, че без газ държи обороти спрямо предавката, а на някои места пускам газта и оборотите си падат до 1000. 5 степенна автоматична кутия си е, не е CVT.

 

 

...

 

Тихо-там! Кой се смее? :D Когато ти се похвалих, че не вдига повече от 9 извън града, дори със 130-140км/ч, сам се урочасах, вуйчо ми! ааама-ха! :D С 25 литра две ходения до Дупница (120-130км пробег) с по около 130-140км/ч по магистралата от кръговото на Перник, ама не може да не ме пробва някой бей'м'вье и няма сила, която да ме накара да не му покажа, че не изоставам, макар и с "прасе" /"най-обичам" да ме изпревари и да се пъхне пред мен и да почне да си кара с моята скорост, но на къса дистанция - нарочно/. Ако ускорявах полека, нямаше да е така - а аз натискам, за да тръгне, поне до 50% на хода на педала - и опала... Още ме е яд, че миналия месец, когато заредих и тръгвах от колонката с всичко нулирано - видях за миг 169л/100км - докато извадя телефона да го заснема, стана 42/100 и ме хвана много яд... ама все пак го снимах на 42л/100км. Ускорението, ускорението....

 

до колегата Shaft.

Този разход, е наистина уникален. Аз, каквото и да правя, под 10 градско и 7,5 извънградско просто не мога да постигна. Реално, при мен джипа харчи около 11-12 градско и към 9 извънградско.

"Този разход, е наистина уникален" - даааа... вижда се само веднъж в живота, когато купиш "нова" (да се разбира "друга") кола и караш така, както се кара "новата" кола. Абсолютно същото е и при мен. Варира от 10 до 12, даже, когато карам на къси разстояния с чести "пали-гаси" - 13 си ги стигам в градски цикъл без проблем... Извън града по-малко от 8 не пада... На темпомат до Бургас го бях закачил на 130км/ч - 7.9 - 8.4 - варираше си. С краченце ще го докарам по-малко от или около 7.5 на 100%, но пустия мързел - измързеливих се много с тази кола. Бордовият компютър при мен е поставен, колкото да се каже, че има такава екстра в тая кола... "показва" абсолютно нищо - някакъв среден разход, който се различава с поне 500-700мл /понякога и повече, или показва по-малко/ обикновено /по колонка и на таблото/, а "най-обичам" (защото често се вижда вече), като ми светне лампата за горивото /тя е някаква мълчалива без да изпищи нещо, както при шкодата/, показва ми, че имам за още 50км пробег - карам около 2-3км и вече нямам и за 50... показва чертички и мига на умряло, ама си върви - хахаха...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

"Този разход, е наистина уникален" - даааа... вижда се само веднъж в живота, когато купиш "нова" (да се разбира "друга") кола и караш така, както се кара "новата" кола. Абсолютно същото е и при мен. Варира от 10 до 12, даже, когато карам на къси разстояния с чести "пали-гаси" - 13 си ги стигам в градски цикъл без проблем... Извън града по-малко от 8 не пада... На темпомат до Бургас го бях закачил на 130км/ч - 7.9 - 8.4 - варираше си. С краченце ще го докарам по-малко от или около 7.5 на 100%, но пустия мързел - измързеливих се много с тази кола. Бордовият компютър при мен е поставен, колкото да се каже, че има такава екстра в тая кола... "показва" абсолютно нищо - някакъв среден разход, който се различава с поне 500-700мл /понякога и повече, или показва по-малко/ обикновено /по колонка и на таблото/, а "най-обичам" (защото често се вижда вече), като ми светне лампата за горивото /тя е някаква мълчалива без да изпищи нещо, както при шкодата/, показва ми, че имам за още 50км пробег - карам около 2-3км и вече нямам и за 50... показва чертички и мига на умряло, ама си върви - хахаха...

 

Поздрави

.. аз пък се опитвах известно време да го карам на "еко" режим... така и не разбрах, дали харчи по-малко, щото не ми издържаха нервите. Успокоява ме мисълта, че и с немска нафта пак си лапаше по толкова... около 8 и нагоре с 140 км/ч.. Оставя да видим как ще е зимата... може би 14 :eusa_think:. Иначе и при мен борд компона е само за украса.. досега никога не е уцелил. 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес заредих защото вчера бях умряла за сън и нямах сили и за това. София-Чепеларе-Рожен-Смолян-Пампорово-Чепеларе-Асенова крепост-София 588 км. По борд 76 км средна скорост, 6,4 л по колонка 6,5л. Колегата winrg не знам как е карал, в петък вечер трафика бе ум да ти зайде, което не ми попречи София- Пловдив да го взема за няма 1 час. А на връщане беше една идея по добре, като изключа завоите от Чепеларе до Асенова крепост - там се влачехме.

Тоя разход ма хич не ми хареса  :nea:  но и карах прилично бързо за моята баба. За протокола съм с Шкода О1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На отиване карахме София-Пловдив-Асеновград-Лъки-Хайдушки поляни. По магистралата бяхме постоянно газ-спирачка. Ако оставя повече от 1 кола място пред мен, веднага някой се навираше там. На отиване даде 6,7 разход, но не обърнах внимание на средната скорост. По завоите карахме доста бавно, че имаше 2-ма повръщащи в колата. На връщане до Асеновград разходът беше 3,5/100, но там е предимно спускане. След това до София стана 6,2. По магистралата карахме със 140-160 през повечето време, но пак имаше доста трафик. Средната скорост на връщане беше около 70-75 км/ч. Бяхме 4 човека с не много багаж и климатик през цялото време. 105 коня определено са малко за магистрално каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е вие сте спали на поляните, благородно ви завиждам. С това каране пак добри разходи са дали колите (и твоята и моята-разликата е само, че моята е 75 коня).

Един съвет за да не се мъчиш с децата купуваш им Кокулин и ако знаеш че пътуваш почваш от предния ден да им го даваш, не питай старило а патило-няколко пъти пера салона.  http://bilki.bg/kokulin-30-tabletki-cocculine-boaron.html 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е вие сте спали на поляните, благородно ви завиждам. С това каране пак добри разходи са дали колите (и твоята и моята-разликата е само, че моята е 75 коня).

Един съвет за да не се мъчиш с децата купуваш им Кокулин и ако знаеш че пътуваш почваш от предния ден да им го даваш, не питай старило а патило-няколко пъти пера салона.  http://bilki.bg/kokulin-30-tabletki-cocculine-boaron.html

За това с Кокулина ти стискам ръка :) Действа много добре,само ,че внимавай с дозите ,че понякога особено нашия малкия става като пиян от него :) При мен ,магистрално каране със вкл. климатик и постоянни 140 км/ч 6,5/100км.Нормално каране със 90 по другите пътища съм падал до 5,8!Всички тези железарии отдолу си искат своето :) Пък и крака ми е тежък :)

П.П:Горепосочените разходи съм ги засичал по колонка,че на борда,макар и сравнително верен ,не винаги му се доверявам!

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като гледам само дизеляци в темата, ама така е, едно време и аз като бях с дизел (2.5 TDI автомат) доста често заглеждах разхода. Откакто съм на ГАЗ го правя, само за обща култура и ако се сетя  :fiu:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисли си. И на 4те ми МПС-та си следя разхода. То на едно разход е странно понятие, че на Дракон си докарва 10ка ... от 600сс  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.07 заредих на ЕКО-Враца до изключване на пистолета. С този резервоар маршрута беше:

Враца - Белоградчик - Видин - София - малко градско - Асеновград - Пампорово - Смолян - Момчиловци - Смолян - Момчиловци - Смолян - Момчиловци - Смолян - Момчиловци - София + още малко градско. Общо 1 072 километра. Не си спомням да съм спирал климатроника изобщо. През цялото време каране в рамките на ограниченията +5-10 км с изключение на Белоградчик-Видин (от кеф че ще видя Боре карах като бесен, когато дойде фиша и го видя дали е над или под 300 лева ще се похваля), после маршрута София-Пловдив беше на темпомат със 150, с няколко включвания между 180 и 200, а Асеновград-Пампорово го взех за 45 минути, там просто не мога да карам кротко, а се юркам все едно някой ми е запалил огън под четирибуквието.

Днес сутринта заредих 53 литра до изключване на пистолета. 4,944/100 по колонка, борда показваше 5,0 а средната скорост беше около 75 км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера тръгване от Пловдив,Кърджали,Маказа,Сарти Ситония - 510км. 5 човека в колата (2 жени) багажника пълен до откат, махнах кората. Разход 4.6 при средна скорост 76-78км. Ще пиша и на връщане със снимки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.07 заредих на ЕКО-Враца до изключване на пистолета. С този резервоар маршрута беше:

Враца - Белоградчик - Видин - София - малко градско - Асеновград - Пампорово - Смолян - Момчиловци - Смолян - Момчиловци - Смолян - Момчиловци - Смолян - Момчиловци - София + още малко градско. Общо 1 072 километра. Не си спомням да съм спирал климатроника изобщо. През цялото време каране в рамките на ограниченията +5-10 км с изключение на Белоградчик-Видин (от кеф че ще видя Боре карах като бесен, когато дойде фиша и го видя дали е над или под 300 лева ще се похваля), после маршрута София-Пловдив беше на темпомат със 150, с няколко включвания между 180 и 200, а Асеновград-Пампорово го взех за 45 минути, там просто не мога да карам кротко, а се юркам все едно някой ми е запалил огън под четирибуквието.

Днес сутринта заредих 53 литра до изключване на пистолета. 4,944/100 по колонка, борда показваше 5,0 а средната скорост беше около 75 км/ч

Направо ти завиждам за разхода. При мен горе долу се набира до 160 и след това са адски мъки. Не знам как поддържаш 180-200 с 1,6тди. При каране с над 140 разход под 6 ми се струва немислим. Издай каква е тайната :tell_me:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ти завиждам за разхода. При мен горе долу се набира до 160 и след това са адски мъки. Не знам как поддържаш 180-200 с 1,6тди. При каране с над 140 разход под 6 ми се струва немислим. Издай каква е тайната :tell_me:

 

Добавка в горивото, хубави гуми, липса на акъл (както и при мен често се случваше, когато бях със Шрекито) :) Друго не ти трябва. Пък и никой не пише, че стига до 180 за 5 секунди, колите си вдигат 200 без проблем, за колко точно време се случва това - друга тема е. Тоест, искам да кажа - стигнеш ли 160, дръж си газта - стига се 180-200 след "половин час" и се поддържа - няма проблем.

 

 

Примери:

 

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавка в горивото, хубави гуми, липса на акъл (както и при мен често се случваше, когато бях със Шрекито) :) Друго не ти трябва. Пък и никой не пише, че стига до 180 за 5 секунди, колите си вдигат 200 без проблем, за колко точно време се случва това - друга тема е. Тоест, искам да кажа - стигнеш ли 160, дръж си газта - стига се 180-200 след "половин час" и се поддържа - няма проблем.

 

 

Примери:

 

Венци, поне моята след последната смяна на софтуера в ЕТ до 190 не се усеща как вдига, от там нагоре започва мъката, а над 200 е направо трагедия. Това на "D", не на "S". На "S" не съм пробвал как ще е. А тези двамата са Аматьори! Правил 222 по електронния километраж, но ми свърши правата и ме хвана шубето, защото всички знаем завоите на нашите магистрали какви са.

 

А тайната за разхода е седмата предавка, със 180 км/ч съм на 3400 оборота

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам клипчетата, колите са с ръчни скорости и на 5-а с 4000 оборота са към 210 км/ч, така че предавателните числа са горе долу същите. Аз със 160 съм на около 3000-3100 оборота. След 2500 оборота (~140 км/ч) разходът отива над 7/100.

Софтуера по гаранция ли го смениха или имаше оплаквания?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ОТ ама не мога да се сдържа.Та вие с тези печки малолитражки за какви скорости говорите чак ми настръхва косата?Айде малко по-разумната.Туй все пак е дизел и тези обороти му ядят ресурса като ад.Да не говорим за друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ОТ ама не мога да се сдържа.Та вие с тези печки малолитражки за какви скорости говорите чак ми настръхва косата?Айде малко по-разумната.Туй все пак е дизел и тези обороти му ядят ресурса като ад.Да не говорим за друго.

...пък казват, че дизела е измислен за работно добиче и най-вече магистрали... Той пък се “харчел“... :(

 

Винаги ми е било интересно какво се разбира под “ресурс“ на двигател. Ако не е такси, изобщо повече от 5-6-10 години и 200к - 250к км в България, който е успял да си купи “нова“ кола не съм виждал да я кара толкова време, та да се мисли за ресурси на двигатели, колко са му дебели странИците и т.н... Карайте колите много разумно, да носят кеф и изгода. И аз си мислех, че ще карам вечно Шрекито и го гласих/пазих винаги да е чисто ново, пък то какво стана...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.