Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Реален разход


werz

Recommended Posts

Октавия 1.6 102ps.2004... Разход с ограничения 5.8 София Мадан.мн съм доволен това е първата ми икономична кола голяма удобна и не ме разсипва с гориво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 587
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Izolini

    60

  • shaft

    38

  • PRR

    28

  • b3lq7a

    25

Най-много писали в темата

От вчера: за първи път изкарвам 300км магистрала Петолъчката-София с темпомат на 140. Голямо търпение беше, но накрая резултата е 6.6л. София-Петолъчката беше 7.4л с нормално каране без темпомат.

Редактирано от Impress_me
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Не съм виждал някой да е писал за разход на Октавия,автомат, 1,9TDI, 90 кончета и да споделя моето наблюдение засега:

1. Извън града - вчера от Стара Загора до летището в София и обратно даде среден разход 5,8 със средна скорост на магистралата 120 км/ч. На отиване бяхме 4 човека и над 150 кг куфари, а на връщане сам. На отиване по борд даде 6,2 среден, а на връщане падна до 5,7 и на колонката като напълних пак до горе излезна 5,8. което е показателно, че борд компютъра не лъже много.

2. Градско - по борд даде 9,а реален по колонка 9,2. За само 200 км в града е това, но пак ще я засичам, че днес слагам чип и след няколко дена затапвам егр-а и може да даде разлика особено в града, че понатискам газчицата.

Някой може да каже, че това е висок, но за автомат за мен е супер.

Редактирано от Mendeleev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. На отиване бяхме 4 човека и над 150 кг куфари, а на връщане сам....

 

значи, трима на самолета.

 

Макс. допустим багаж на 1 пътник:

23кг. куфар + 10кг. ръчен багаж. Това умножено по три прави 99кг.

Няма значение. За инфо на тези, които за първи път ще пътуват със самолет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има авиокомпании, вкл. нискотарифни, които позволяват да вземеш и 32кг, както и да добавиш повече от 1 чекиран багаж. Ако полетът е презокеански може дори самият билет да си включва 2 парчета по 23 кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука нещо бъркам. :blush:

Направи ми впечатление многото багаж за полета. Не, че колата не може да натовари толкова и разхода да е толкова.

Мерси за информацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има авиокомпании, вкл. нискотарифни, които позволяват да вземеш и 32кг, както и да добавиш повече от 1 чекиран багаж. Ако полетът е презокеански може дори самият билет да си включва 2 парчета по 23 кг.

Може да бъркам, но големите куфари бяха по 30 кг, а малките по 15-20 кг. Отделно раници - 2. Но сега няма да влизаме в спор дали съм имал в багажника 100 или 150 кг, но бяха хората с куфарите толкова тежки, че като свалихме куфарите и слезнаха пътниците колата се вдигна с около два-три пръста отзад.

На връщане моментен разход на права отсечка с постоянна скорост 120 км/ч беше около 4,6, което е добре според мен.

Редактирано от Mendeleev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 3 Март се разходихме до Силистра. Занулих борд компютъра на излизане от София. Статистиката показа средна скорост 89 км/ч на отиване и 87 км/ч на връщане. Разход по борд 5.6 л/100км на отиване и 5.7 л/100км на връщане.

В двете посоки трафика беше средно натоварен. Пътувах с детето и жена ми и не съм си поставял за цел икономия на гориво.  Карах както винаги си карам. Горивото беше дизел от Ромпетрол + Бардал БДЦ.

 

Колата е от подписа:Шкода Суперб 1.9ТДИ 131к.с. Автоматик. Аз лично съм предоволен от резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Три последователни цикъла пълно-пълно. И трите са само градско, с изключение на едно ходене до Перник през първия. И трите зареждания не съм слагал добавка.

1 - 30.12.2016, ЕКО, изминати 650 км при разход 7,81/100

2 - 20.01.2017, ОМВ, изминати 731 км при разход 7,2/100

3 - 14.02.2017, ШЕЛ, изминати 802 км при разход 6,75/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицо, градско до градско и на една кола има разлика - гледай и време на движение и средна скорост, а и температурите за 3те резервоара. Иначе и аз съм редовен на Шел и имам подобни наблюдения, но съм недоволен от скъпите им горива, с тях харчи повече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходът си е супер. Аз исках само да отбележа, че срещу съответното заплащане може доста багажец да се натовари и на самолет. За да не съм голословен тук една препратка към тарифите на уиз еър. Иначе моята като чисто нова я бях натъпкал до тавана, включително паднали задни седалки и багаж отпред - даде около 7 за 2200 км. Средно за 13500 км е малко над 7, като може би 60% е градско. Магическите числа от брошурата дори не сме ги доближавали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицо, градско до градско и на една кола има разлика - гледай и време на движение и средна скорост, а и температурите за 3те резервоара. Иначе и аз съм редовен на Шел и имам подобни наблюдения, но съм недоволен от скъпите им горива, с тях харчи повече!

Средните скорости по зареждания са:

1 - 23 км/ч

2 - 25 км/ч

3 - 26 км/ч

с третото зареждане - от ШЕЛ - усетих разлика във вървенето и честно казано съм я газил повече.

И трите зареждания са с обикновената нафта на бензиностанциите.

 

ПС: Днес пак заредих на ШЕЛ, в сряда ще ходя до Плевен, ще заредя на изхода на София пак на ШЕЛ и мисля да я изпъна до там и обратно колкото може, да видя какъв разход ще даде.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 21872км Мицьо е "изпапкал" 1547.35 литра нафта или средно 7.07 л/100км. Сравнено с Мица това е с литър отгоре (Мица я продадох с разход 6.01, при 170к км). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Тур Гео Милев - Павел баня. Кръгло 2 часа, 1:45 от табела до табела. Разход - висок :)

post-235-0-20735800-1491580463_thumb.jpgpost-235-0-37312400-1491580485_thumb.jpgpost-235-0-27007300-1491580502_thumb.jpgpost-235-0-45716500-1491580549_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

86кмч средна скорост, София център - Аспровалта и обратно. 6ч и 40мин. Не съм се юркал...но разхода ми хареса!

post-7686-0-32274800-1491582050_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

86кмч средна скорост, София център - Аспровалта и обратно. 6ч и 40мин. Не съм се юркал...но разхода ми хареса!

Това, предполагам е на Октавията, не на Yeti-то, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама щото е BKD :doubleup:

Баш, но и Пепино се е постарал с добър софт :) много върви и харчи много скромно. Супер доволен съм!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се отбележа и аз с БКД-то. София-Пловдив-София 125км/ч на темпомат в двете посоки 5.2, като до Пловдив беше 5.0

Двама с две деца,количка в багажника и попътен вятър. Доволен.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Много съм доволен от разхода от пътуването до Кишинев. В България натисках здраво през цялото време, средната скорост след границата беше над 100. До Букурещ се "аклиматизирах" и карах с не повече от 90, а околовръстното (около 20 км) беше относително нормално, взех го само за час. След него се отпуснах и извън населените места карах 100-140. Общо за целия пробег разхода беше 4,7 л/100, средна скорост 85 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.