Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[Skoda Octavia'61] - "Kveta" Project


Хашек

Recommended Posts

  • Отговори 111
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Хашек

    32

  • Skoda_Estelle

    14

  • bega4kata

    11

  • Biohazard

    6

Най-много писали в темата

  • 1 месец по-късно...

Време е за ъпдейт на "олдтаймер" проекта.

 

Поръчах нови уплътнения за предното и задното стъкло. След месец чакане все пак дойдоха, но се оказа, че щастието не се състои само в получаването на ново уплътнение... Монтажът се оказа най-проблемната страна.

 

Уплътнителният комплект се състои от 3 части: гумено уплътнение за стъклото, "ширит", който "заключва" стъклото в уплътнението (иначе изплюва) и декоративна алуминиева лайстна. При монтажа обаче лайстната се вади по ъглите и нарязва уплътнението. Положителното е, че автостъкларят, който се беше заел с тази досадна задача, е много опитен и е монтирал такива уплътнения на Москвич 408, който е на аналогичен принцип. След 2-дневна борба, нещата придобиха завършен вид, а именно:

 

post-12-138453103472_thumb.jpg

 

Междувременно се заех с още едно досадно проблемче, състоящо се от две по-малки, но не по-малко досадни проблемчета - волан, управление и скоростен механизъм. Искам само да вметна, че тези две неща са взаимосвързани, тъй като се обслужват от комбиниран механизъм - кожух, кормилен прът и прът за превключване на предавките от лоста на кожуха. Първоначално много трудно се намираха предавките, а в последствие 1-ва и 2-ра съвсем се изгубиха. Тъй като няма много колеги с такива коли, няма да обяснявам какво съм правил, за да не отегчавам тук четящите, но благодарение на ценните съвети по телефона на Диан Станев и помощта на Ивака в събота и Гошето в неделя, вече си имам прецизно работещ механизъм за предавки.

 

Реставрацията на волана вървеше синхронно с този ремонт. Воланът за разлика от следващите модели е монтиран за пръта посредством конус и шпонка (като барабан 105-120) :lol: , кормилният прът е кух и в него е прокаран кабелът за клаксона smile035. Захванах се да полирам гривната за клаксона, която заводски е боядисана в цвят "слонова кост", но е алуминиева. С целия си блясък воланът вече изглежда така:

 

post-12-138453103701_thumb.jpg

 

to be continued...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Стремиш се към оригинал и да запазиш класическия вид..ЕВАЛА! А какво стана с таблото сложи ли го smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах щастието да се докосна до Kveta и мога да кажа, че за мен това е най-якия проект на Миро(засега :mrgreen: ) :!: smile035

 

П.П. Миро, благодаря на теб, Роската и Ивака за чудесната "Шкода вечер", която ни организирахте на двамата с Момчил! =D> smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...
  • 2 месеци по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.