Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за Бензиновите двигатели на Октавия


mecho_klecho

Recommended Posts

Да разкажа с две думи за какво става въпрос, мои колега ще се здобие с малко пари и е ршил да си вземе Октавиа насочил се е към бензиновите версии 1,6 му се струва малко слаба, 1,6 16V пък е над 100 коня и се плаши от данъка, аз му предлагам 2,0 като ще е над 100 коня поне да върви, не го интерсува много разхода и слагане на газови и метан защото дневният му преход е 5-10км максимум просто старат му кола е малка за семеиството му.

 

Та с две думи каже те си мнението за бензиновите двигатели на Октавия (дизелае повече пари и може да не му стигнат парите за него такаче само за бензин питаме)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм с 1.6 75kw, т.е 102 к.с. и колата е приемливо пъргава,много икономична и доста тиха. Като цяло аз съм доволен. А доколкото съм запознат с 2.0 115 к.с. не е от най-сполучливите, да не кажа хич.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм с 1.6 75kw, т.е 102 к.с. и колата е приемливо пъргава,много икономична и доста тиха. Като цяло аз съм доволен. А доколкото съм запознат с 2.0 115 к.с. не е от най-сполучливите, да не кажа хич.

Напротив , доста добър си е мотора!!! Чул си нещо грешно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък всички си мислят, че SR мотора (1.6 101к.с.) е 16 клапанов ](*,) . И 75 и 101 са 8 клапанови. Няма 16 клапанов двигател за Октавия. Или 8 или 20 клапана. Тва са измишльотини на автотърговците...

 

Щом маршрута му е 5-10км, на борда на бензинова Октавия постоянно ще стои разход от около 15л/100км. Което сигурно ще го обезсърчава доста, но си е нормално.

 

От моите лични наблюдения най-разпространени са 1.8 атмосферката 125к.с. и 1.6 101к.с. Напоследък навкараха и доста 75чки, ама ми се вижда твърде слаб... Аз лично бих се спрял на 1.6 101к.с. (с малкия данък е, под горната граница за кубатура е и е на горната границата на данъка откъм коне).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм с 1.6 75kw, т.е 102 к.с. и колата е приемливо пъргава,много икономична и доста тиха. Като цяло аз съм доволен. А доколкото съм запознат с 2.0 115 к.с. не е от най-сполучливите, да не кажа хич.

Напротив , доста добър си е мотора!!! Чул си нещо грешно...

 

Да, в ЕТ ми казаха да бягам далеч от него, не бил сполучлив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз съм нов във форума здравейте на всички и от 3мес.се сдобих с Октавия 1.6 101кс. 2000г.До сега карах БМВ 318И и съм очарован от новата си придобивка.Мотора си е достатъчно мощен,за да ми докарва едно порядъчно ускорение,въпреки,че съм на метан.Така,че ме задоволява напълно относно динамика.А и като ударя чертата колко съм зареждал преди и колко сега... \:D/ \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от моята съм доволен. Сравнително икономичен двигател. Извън града слиза на 5.8/100 с малко лежерно каране, но все пак достига заводския си разход. В града /Габрово/ с кратки преходи от 5 км най-вече се движи от 7.5 до 10/100. В студените месеци разбира се качва разхода към горната стойност. В момента спи зимен сън. smile113 На бордовия компютър имаше стойност от 9.3/100 за около 2000 км (ще те излъжа, можеше и повече да са).

Наема се сравнително добре. Мисля, че конете не са всичко. Един приятел има Volvo 850 2.0 140 к.с. което тръгва като уморен старец и ускорява като парен локомовит в сравнение с 75 коньовата Октавия. Може да има и други субективни фактори като огромна разлика в километрите (моята е на 91000 км), но все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм с 1.6 75kw, т.е 102 к.с. и колата е приемливо пъргава,много икономична и доста тиха. Като цяло аз съм доволен.

 

:smt017 Моята е със същия двигател и съм на същото мнение като колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм с 1.6 75kw, т.е 102 к.с. и колата е приемливо пъргава,много икономична и доста тиха. Като цяло аз съм доволен. А доколкото съм запознат с 2.0 115 к.с. не е от най-сполучливите, да не кажа хич.

 

98-99 г. карах Октавия 1.6 - 101 к.с. - сравнително добър и икономичен, но когато трябваше да правя бързи изпреварвания си беше истинска мъка......... няма въртящ момент....няма никой направо...

После от 99 г. до 2003 г. имах Октавия 1 с 2.0 115 к.с. - Като цяло мнението ми е, че беше сравнително икономичен двигател, който за съжаление гълташе страшно много масло(доста повече от сегашния ми 2.0 TDI). Но като цяло доста по-добър от 1.6 - 101 к.с. Доста шумен. И накрая взе, че се самозапали в движение(да не се бъзикам - запали се) и изгоря докато отворя капака и добре, че бързо дойде пожарната да изгаси колата. Добре, че застраховатеря я пусна като тотална щета и плати колата. Общо взето въобще не го препоръчвам като двигател. Тогава си спомням, че някой от ЕТ ми беше казал, че двигателя 2.0 115 к.с. се произвежда в Бразилия (или Мексико - не помня, но не беше в Европа) От бензиновите бих препоръчал единствено 1.8 Т - 150 к.с. или новите 1.8 - 160 к.с. ..............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодара на всички за информацията, аз сега колегата мисли двуоми се м-у Октавия и Фокус ще го видим какво ще реши като вземе парите, ако има някакви други въпроси сигорнао пак ще питаме по-нататък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.