Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Летни гуми - какви ?


Recommended Posts

Май си има съществена разлика между еко и спорт контрола на фулда. Екото си е пълно дръвце още като ново, пластмасарка. Но то това важи за всяка гума на която пише - eco, saver и прочие. Независимо дали е фулда или мишлен - е за кофата още като нова.

 

Аз вече като избирам гума, специално гледам като пестене на гориво и износоустойчивост гумата да е на или под средните стойности. Там буква C, Д, Е... Че иначе не каучук, а пластмаса.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1k
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • sauber

    132

  • niki

    56

  • Izolini

    56

  • The Best Forman

    41

Трябва да е много под средните стойности.
От теоретична гледна точка няма как - гумата, хем да има голямо сцепление, хем да пести гориво.
Аз веднъж се опарих с такива летни дръвцета. При рязко спиране на светофар се пързаляха по асфалта, без дори да е мокро.
След 1 месец купувах нови гуми.

Редактирано от komitoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отностно азот-а, не си губете времето и парите.

Ето няколко аргумента от мен:

1. На първо място, за да е на 100 % пълна гумата с азот, трябва да се "изгони" въздуха. Това на гумаджийница може да се случи по един единствен начин. Спадане на гумата докато е на джантата, пълнене с азот и така 5-6-7 пъти. Познайте дали някой някъде ще го направи.

Саше, не се прави така, с помпане и спадане. Спада се гумата, после от нея допълнително се тегли въздуха, до вакуум. И след това се вкарва азота. Отдавна не съм се заимавал да помпам с азот. Но преди години в една гумаджийница (не помня коя) точно така ми ги направиха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май си има съществена разлика между еко и спорт контрола на фулда. Екото си е пълно дръвце още като ново, пластмасарка. Но то това важи за всяка гума на която пише - eco, saver и прочие. Независимо дали е фулда или мишлен - е за кофата още като нова.

 

Аз вече като избирам гума, специално гледам като пестене на гориво и износоустойчивост гумата да е на или под средните стойности. Там буква C, Д, Е... Че иначе не каучук, а пластмаса.

 

Да ти кажа чесно, Екоконтрола беше бая мека гума. И си остана такава до разделянето ми с нея. Но по принцип е така. Те за това Енерджи сейвъра на Мишелен са като "гуми" на количка в Била...В USA ги рекламират за пробег 60 000 + мили ?!?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, не се прави така, с помпане и спадане. Спада се гумата, после от нея допълнително се тегли въздуха, до вакуум. И след това се вкарва азота. Отдавна не съм се заимавал да помпам с азот. Но преди години в една гумаджийница (не помня коя) точно така ми ги направиха.

 

МАКАКТАКА ще го изтеглят целиО ? Нали трябва да заприлича на стафида тая гума?! Началник, афиф работа си е тва...

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз като циганин търся евтини гуми.

http://www.pneu-levne.net/Osobni_l1175.html?pageId:15

p.s

С какво ще ги помпя,може би със сачми от лагери или от авджии :beach_2: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко дни съм със

NEXEN NBLUE 4 SEASON 91T 4PR 195/65 R15

доста тихи, ще дам още впечатления като мине някой и друг сезон.

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в крайна сметка взех continental premium contact 5 205/55r16 FR 91v. Дойдоха Made in France DOT 4717.

В Петък ще ги слагам, ще споделя впечатления после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 400 км. карам с hankook ventus prime 3, 185/60/15.Пробвах ги на сухо, а вчера и онзи ден на мокро. Според мен са добри, за цената си са даже много добри. Интересното за мен е, че с тези гуми колата стана по комфортна. Не "тупурка" по неравностите, както с предишните, които бяха същият размер Falken ziex. А са с еднакво налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На джипката Ханкук Вентус 2 с дот 2014 е пълен боклук вече. Ще се кара лятото така или иначе само в София и другото лято 4 нови. За съжаление не мога да кажа как са били първите 2 години, но 3-тата са при мен и не съм очарован.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какво ще кажете за тези гуми: https://diana-ltd.com/tire?23617

Днес ги сложих, но все още нямам мнение за тях. Ако някой е карал с подобни, моля да сподели.

Аз също ще дам някакъв коментар, след като покарам няколко дни.

post-9766-0-43853800-1524139733_thumb.jpg

Редактирано от walker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е идеята? :) Смисъл, не го разбирам това - отиваш, гледаш, купуваш нещо и почваш да търсиш мнения след това??? :D Това точно не разбирам. Обикновено се пита, пита, търси, търси и после се действа :)

 

Иначе - http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Vredestein/Ultrac-Satin.htm

 

На мен ми изглеждат доста добри гуменца :)

 

Единствено гледай индекс В на "гирово/икономия" - щом е към А, В и т.н. - това значи "твърда гума" със склонност да приплъзва "скоро". Ако сега не е твърда - втората година ще е доста по-твърда :) Обичам гуми, които "харчат много гориво" (индекси D, E, F), защото работят дълго време.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На джипката Ханкук Вентус 2 с дот 2014 е пълен боклук вече. Ще се кара лятото така или иначе само в София и другото лято 4 нови. За съжаление не мога да кажа как са били първите 2 години, но 3-тата са при мен и не съм очарован.

Ако правилно смятам трябва да им е четвърти или пети сезон. Моите са дот 2014 купени през 2015 и сега им е четвърти. Нямам оплаквания, но пък едното е СУВ, а другото обикновена кола.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е идеята? :) Смисъл, не го разбирам това - отиваш, гледаш, купуваш нещо и почваш да търсиш мнения след това??? :D Това точно не разбирам. Обикновено се пита, пита, търси, търси и после се действа :)

Идеята е, че всъщност направих доста сериозно проучване на наличните марки и модели гуми, които, както се оказа, за този размер не са много. Както и грубо определен бюджет - не най-скъпите, не най-евтините. Златната среда. :) Макар че са по-скоро във високия ценови клас...  :) 

В крайна сметка, след сравняване на характеристики на няколко марки, се спрях на VREDESTEIN Ultrac Satin. Съвсем пресни, DOT 11/18. Мисля, че изборът не е лош. Питам, ако случайно някой е карал с такива, да чуя странично мнение само информативно. При всички положения няма да се карат след втори сезон, защото за 2 години със сигурност ще навъртя 50-60-70- хил. км.

Първо впечатление: малко твърди. Но стегнато твърди. Поемат прекрасно неравности, но малко по-твърдо от зимните, което е нормално. Спиране - много по-добре от повечето други марки, с които съм карал. Безшумни са. Засега съм много доволен, ще видим на дъжд как се държат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избрал си супер гума за хубав бюджет - това е положението! :) Щом и ти караш доста - значи за 2-те години 100% ще си изкарат перфектно службата. За дъжда - в Англия нали ги гледаш - всички са доволни, а там си е дъждовно... И все пак, тук няма чист дъжд, ами има "дъждокал", защото по улиците има всякакви "субстанции".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На джипката Ханкук Вентус 2 с дот 2014 е пълен боклук вече. Ще се кара лятото така или иначе само в София и другото лято 4 нови. За съжаление не мога да кажа как са били първите 2 години, но 3-тата са при мен и не съм очарован.

ДОТ 2014 ми бяха Falken-a който разкарах. Това са си 4-ри лета, за мен са си изпяли песента. Това лято трябваше да карам на старата Октавия 1 hankook за трето лято, но смених колата и не успях да разбера как са. Но първите 2 години си бяха екстра, без забележки. А като цена-качество са отличен избор, мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес видях в Метро Варна гуми Таурус по 89 лв. парчето (225x45 r17). Някой има ли наблюдения относно тази марка гуми доколко са качествени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са гумите корморан, т.е. голям боклук. Ако търсиш бюджетна 17ка се насочи към нексен нфера су4 или су1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е решен с Конти премиум контакт 5. Имах някакви колебания, но заложих на сигурното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно време чувам от много независими източници, че конти са само марка, а качеството е плачевно. Самият аз имам 2 17ки на два сезона, които не стават за каране. Меки са и стават на баници за нула време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:computer:  На каква баница бе Любчо? 

Много ми е интересно,кои са тези източници. Чичо Манчо от квартала или  ''пичовете'' от Michelin?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не, един колега сложи на Фабиата (дори е член тука) и каза, че само един сезон са били ок, след което супер зле и на дъжд, и на сухо. Моите 17ки са от супърб, дот15, карани са две лета и може да дойдеш да ти ги покажа в какво "добро състояние" са :). На около 40к км, но просто супърба замина със зимните мин. година, а новия е L&K, с 18ки :)

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.