Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Летни гуми - какви ?


Recommended Posts

За гума, пусната на пазара през Q1 2022 година, да кажеш, че бързо свършва - не знам....

 

https://www.tyrereviews.com/Article/Goodyear-Eagle-F1-Asymmetric-6---Press-Release.htm

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1k
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • sauber

    132

  • niki

    56

  • Izolini

    56

  • The Best Forman

    41

Преди 1 час, РусенскоВарено написа:

За гума, пусната на пазара през Q1 2022 година, да кажеш, че бързо свършва - не знам....

 

https://www.tyrereviews.com/Article/Goodyear-Eagle-F1-Asymmetric-6---Press-Release.htm

 

Не съм обърнал внимание кой е модела (като поредност). Виждам, че е 6, а честно казано нямам спомен дали съм карал 3,4 или 5. Но слагам десетки левове, че ситуацията е абсолютно същата. Както бих сложил и за Премиум Контакт 7 и т.н. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.12.2022 г. at 10:28, PRR написа:

Аз пък си направих труда да попитам чичо Гугъл, какво мисли по темата Michelin. Та те казват ТАКА:

ckh4i5yuq014g01hjqrlnqviq-tip2-tireswith

ckh4i5z1n012b01gkyz220vd2-tip3-tireswith

 

Предполагам, че те знаят добре, как да съхраняват продукцията си :)

Пепи, като го видях това, смъкнах се в мазето и пооправих нещата.?

 

Преди час, в белите пликове са само гуми, в кашоните джанти железни, под покривалото - зимният ми комплект гуми с джанти, на стойка от Лидъл, без да се докосват една с друга.

 

20230403_091949.thumb.jpg.c92508561a1a6dcb5ad273450fefbcff.jpg

 

Няколко минути след това:

 

20230405_184738.thumb.jpg.47809020e734f88171f2f2e842db391a.jpg

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.04.2023 г. at 7:10, sauber написа:

 

Гумите са хубави, но имай предвид, че са от бързо свършващите. Да не се шашнеш е някакъв момент :)

Аз започнах втори сезон с GY F1 A6 (225/45/17) - Не знам колко им е заводската дебелина на протектора за този размер, но след 9000км пенсионерско лятно каране, в края на миналия сезон всички бяха 7.5мм (ако може да се вземе за достоверно замерването при сервизна инспекция в Еуратек Дружба).

Гумата е много тиха при преминаване през неравности, не съм имал неприятни изненади с нея, напротив - впечатлявала ме е как "лепи". 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 48 минути, mykacu написа:

Аз започнах втори сезон с GY F1 A6 (225/45/17) - Не знам колко им е заводската дебелина на протектора за този размер, но след 9000км пенсионерско лятно каране, в края на миналия сезон всички бяха 7.5мм (ако може да се вземе за достоверно замерването при сервизна инспекция в Еуратек Дружба).

Гумата е много тиха при преминаване през неравности, не съм имал неприятни изненади с нея, напротив - впечатлявала ме е как "лепи". 

 

Заводската дълбочина на повечето летни гуми е 8мм. Дали може да се вярва на меренето в Еуратек, не знам. Аз на никой за нищо не вярвам вече :) Ако си караш пенсионерски, няма да усетиш бързото износване :)

Харесвам ги като модел, предполагам, че и при шестицата раменният блок е "заоблен" към страницата. Нещо, на което много държа в модела гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, mykacu написа:

Аз започнах втори сезон с GY F1 A6 (225/45/17) - Не знам колко им е заводската дебелина на протектора за този размер, но след 9000км пенсионерско лятно каране, в края на миналия сезон всички бяха 7.5мм (ако може да се вземе за достоверно замерването при сервизна инспекция в Еуратек Дружба).

Гумата е много тиха при преминаване през неравности, не съм имал неприятни изненади с нея, напротив - впечатлявала ме е как "лепи". 

Аз ще започна трети сезон с Goodyear EfficientGrip Performance 2. След 2 сезона и общо към 27 000 км юрболешко каране септември гръмнах едната гума в дупка. В Армеец я измериха 6,5мм и ми я платиха като нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Izolini написа:

Аз ще започна трети сезон с Goodyear EfficientGrip Performance 2. След 2 сезона и общо към 27 000 км юрболешко каране септември гръмнах едната гума в дупка. В Армеец я измериха 6,5мм и ми я платиха като нова.

+1 за същите гуми в размер 205/55/16 - 30200 км за два сезона, скоро ще ги монтирам за трети. никакви оплаквания нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не, сигурно ще ми е най-късната смяна на гуми. Е, изявено лятното време не помага, а мързелът ми хич. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, niki написа:

Още не, сигурно ще ми е най-късната смяна на гуми. Е, изявено лятното време не помага, а мързелът ми хич. 

 

Мен също ме мързеше страшно много този път, ама пътуването по Великден даде наклон. А и като се сетя каква вакханалия настава по гумаджийниците...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от началото на март. Да минава, щото мен чака. Сам си ги сменям. И по тази причина още повече ме мързи. :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, joro-120L написа:

Защо да правя баланс?

Примерно защото правиш 2к километра на месец, по нашите пътища? Аз лично балансирам в началото и в средата на сезона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, Izolini написа:

Аз лично балансирам в началото и в средата на сезона.

Това си е лично твое решение. Може да балансираш и всеки месец/седмица. Правил съм и по 6к км. на месец в продължение на години. С друг автомобил. Балансирам, ако усетя че има нужда. Досега не ми се е налагало.

п.п. и пак не получих отговор на въпроса, кое налага повторно балансиране на колелото, освен ако не хвръкне някоя тежест. При смяна на зимни/летни на гумаджия, може контролна проверка за успокоение на водача, но не е задължителна. След, като са свалени безпроблемни, такива и ще се поставят.

Ице, въпросът е при смяна зимни-летни.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

преди 56 минути, joro-120L написа:

 

 

Преди 1 час, joro-120L написа:

Това си е лично твое решение. Може да балансираш и всеки месец/седмица. Правил съм и по 6к км. на месец в продължение на години. С друг автомобил. Балансирам, ако усетя че има нужда. Досега не ми се е налагало.

п.п. и пак не получих отговор на въпроса, кое налага повторно балансиране на колелото, освен ако не хвръкне някоя тежест. При смяна на зимни/летни на гумаджия, може контролна проверка за успокоение на водача, но не е задължителна. След, като са свалени безпроблемни, такива и ще се поставят.

Ице, въпросът е при смяна зимни-летни.

Аз правя баланс при смяна зимни- летни ( уточнявам само при качването им)и досега не се е налагало допълнителен такъв, само ако се появи проблем.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз правя само при изрична нужда. Рядко има такава. А и аз не карам по 2 хиляди на месец, а по-скоро по 200-300. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, niki написа:

И аз сменям сам, но на две коли и от това още повече ме мързи. 

Ники, освен да минаваме на всесезонни. И аз не карам много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, joro-120L написа:

Защо да правя баланс?

 

При теб ако няма нужда от сезон до сезон, по-скоро си късметлия. Кривене от дупки, износване на протектор, падане на тежест...все неща, които го налагат :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сменям - карам само на зимни и баланс се прави само един път годишно, когато слагам новите предни. При 30+ хиляди на година, предимно градско (софийските ями и паважи са всеизвестни), до сега не се е налагало да правя по-често баланс (не съм губил и тежести).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, sauber написа:

Кривене от дупки, износване на протектор, падане на тежест...все неща, които го налагат :)

Падане на тежест, да и по-горе съм го написал. Особено при стоманена джанта, имайки предвид закрепването на тежестта. За 40г. 1-2 пъти да ми е падала тежест от стоманена джанта. При лята е невъзможно, но ще го допусна, като вариант.

Износването на протектора не е фактор. Кривене от дупки на джанта или гума изискват други мерки. С баланс не се оправят. Но могат да се открият, като се врътнат на машината. Би трябвало да се усещат и в поведението на автомобила. Разбира се, конкретният въпрос се разшири и по време на експлоатация какво може да стане. Никой не е застрахован от тези неща.

И в заключение - не виждам проблем, че не проверявам колелата на баланс машина при смяната им. Или, контролни безсимптомни проверки периодично, профилактично и т.н. за спорта, по време на експлоатацията им. Ако усетя нещо, действам. :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, joro-120L написа:

Ники, освен да минаваме на всесезонни. И аз не карам много.

Лошото е, че имам два хубави комплекта джанти, които много ми харесват, а и обичам разнообразието. А и ти ако не ме лъже паметта имаш два хубави комплекта. От друга страна Пловдив е подходящ за всесезонни гуми. 

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, niki написа:

Лошото е, че имам два хубави комплекта джанти, които много ми харесват, а и обичам разнообразието. А и ти ако не ме лъже паметта имаш два хубави комплекта. От друга страна Пловдив е подходящ за всесезонни гуми. 

 Същата ситуацията е при мен. А и малко гимнастика два пъти в годината не е излишна. :) От друга страна, като се свали колелото се открива гледка към доста неща. Накладки, дискове, спирачни маркучи, маншони на полувалове, течове някакви, ако има...

Като приключат летните, ще си помисля какво да взема. Зимните гуми са Бриджстоун, като нови, с грайфер! Предишният собственик ми ги даде. Взех си само джанти за тях.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.