Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

FABIA 1.2 HTP 12V - За и против


patchosan

Recommended Posts

вече на няколко човека се налагаше да доказвам, че 1.2 HTP комбито вдига 190км/ч....
моите уважения ама това няма как да стане

обзалагам се на каквото кажеш

Като се разхождам на някаде ще снимам, ако няма страничен вятър и други фактори на 190 е с 6200 и изключвя. Скорост по табло.Преди доста време бях пускал снимки,ако ги пазя ще ги пусна пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    6

  • Favorit

    5

  • new_

    5

  • fubar

    4

Най-много писали в темата

вече на няколко човека се налагаше да доказвам, че 1.2 HTP комбито вдига 190км/ч....
моите уважения ама това няма как да стане

обзалагам се на каквото кажеш

 

 

И една бира става, не знам защо не вярваш в силата на шкода...

както колега под теб каза, горе долу на тази скорост и обороти прекъсвача спира полета на фабията :P

 

Мисля, че не е нужно да лъжа, при положение, че във форума има поне 100 човека със същата фабия и могат веднага да ме компроментират...а че ги вдига, вдига ги, не съм го правил 1 или 2 пъти, че да е било късмет, попътен вятър и наклон в едно...

 

А съм с оригиналния размер гуми, така че, скоростомера показва вярно..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

А съм с оригиналния размер гуми, така че, скоростомера показва вярно..

 

[-X 5% до 7% грешка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз за данни по скоростомера говора,но на равно не може да ги вдигне тези километри.По надолнище да. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам, че не може да вдигне толкова с 64 кончета.

Джетата ми е 70 коня и вдига на равно 165.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам, че не може да вдигне толкова с 64 кончета.

Джетата ми е 70 коня и вдига на равно 165.

 

Това нищо не означава. Пример - Октавия 1.6SR 100коня, по никакъв начин не може да догони такава Фабийка двувалка на магистралата :!:

В интерес на истината тези двигателчета вдигат голяма скорост и са много първаги. Не са икономични, случват им се всякакви глупости (тоест повреди) и имат общо взето скъпа поддръжка. Награда за иновации за 2007г имаше ако не се лъжа :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Означава, означава. Тук говорим за максимална скорост, за да коментираме ускорение ще трябват графиките, теглата и коефициентите на въздушно съпротивление.

Скоростта си иска кончета, а тука ги няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, няма какво да коментираме, споделих това понеже с приятел с такава Октавия се пробвахме с една двувалка, при 170км по варненската магистрала, Фабийката премина покрай нас и след малко се изгуби. Момчето го познаваме, каза че е карал с 180+...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Означава, означава. Тук говорим за максимална скорост, за да коментираме ускорение ще трябват графиките, теглата и коефициентите на въздушно съпротивление.

Скоростта си иска кончета, а тука ги няма.

в грешка си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полото ми е 1.4 пълен инжекцион-60 к.с.Ами и до го пукна,повече от 160 [-X

и камиона пред мен като кара със сто-няма изпреварване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Фабия /комби/ с такъв двигател от 21,12,2006г. Наистина мощността на моменти не му достига, обяче за разумно каране си е напълно достатъчно. Не съм съгласен с мнението че не може да се изпреварва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама тук все пак не става въпрос колко вдига фабията, а заслужава ли си да се купува кола без климатик и после да набиеш едни 2 бона за афтърмаркет клима smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полото ми е 1.4 пълен инжекцион-60 к.с.Ами и до го пукна,повече от 160 [-X

и камиона пред мен като кара със сто-няма изпреварване

 

Стара е и е правена е между Нова Загора и Раднево. Пътя е много кофти. Това го изрових от стария комп. Не съм запазил други и клипчето на 6200 на изключвател.

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=12398324

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, мен ме убедихте :oops: , остава да уведомим производителя за непростимата грешка допусната в брошурите...

Сигурно имат огромни пропуснати ползи заради тази грешка...

post-2459-138453091607_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Полото ми е 1.4 пълен инжекцион-60 к.с.Ами и до го пукна,повече от 160 [-X

и камиона пред мен като кара със сто-няма изпреварване

Тука или лъжеш като циганин или полото ти е за основен ремонт.Относно 1.2 мотора- има хубави високи+ късички скорости-165-170 реални километра не са проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за Йетито с 1.2 бензинка ?

smile152

 

То е леко TFSI! Има разлика, вЕрвай ми! И не е 60 кончета smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за Йетито с 1.2 бензинка ?

smile152

 

То е леко TFSI! Има разлика, вЕрвай ми! И не е 60 кончета smile048

 

 

колеги четете....... skoda yeti 1,2 e 100 коня...... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя пич дали си купи кола или след като му о... smile109 ...хме темата се е прехвърлил на колело с климатик? smile049 smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1.2 12V като двигател - твърдо за. Залепящо за седалката ускорение и високи скорости трябва да търсите другаде, но във всяко друго отношение двигателя си е супер. Шума и вибрациите са толкова малко, че понякога на кръстовища си мисля, че е загаснал. Развърта оборотите с лекота и създава илюзия, че е много по-бърз, отколкото е всъщност. Наистина, при повечко газ харчи неприлично много за 1.2, но пък ако човек не бърза и се отнася по-нежно с десния педал, разхода е почти като при дизелов двигател. При сам човек в колата и скорости до 80-100 км/ч дори е относително пъргав. Недостатъци: 1. скорост над 120-130 км/ч = твърде високи обороти, поради което поддържането и за по-дълго време е издевателство над колата и слуха на пътниците и 2. с четирима души на борда и климатик каквото и да правите с десния си крак нищо не се случва. Извън магистрала и ако не вози много хора/багаж двигателя е напълно достатъчен, дори донякъде забавен.

 

За нова /или почти нова/ кола без климатик - твърдо против [-X И въобще против "опоскани" коли. Това е глупав начин за пестене, още повече, че допълнителното оборудване на практика пази почти цялата си себестойност при препродажба.

 

PS. И наистина, какво стана с колегата, пуснал темата?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.