Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов член на клуба


deliyski

Recommended Posts

Здравейте на всички! От вчера карам Fabia 1.4 MPI, 2000г. с метан. Много ми харесва, но има някои нередности и неясни неща, за които ще съм благодарен, ако ми помогнете. Извинявам се предварително на модераторите, ако засегна теми, които са обсъждани. Та значи:

има 4 ел.стъкла, от които работят 2 - тези от дясната страна :( Чувал съм, че е хроничен проблем, може ли да се оправи без да сменям целите врати? :)

Двигателят е с верига, която шуми и е време да се смени - препоръчайте сервиз и ориентировачна цена, предполагам, че има и ролки, които се сменят.

Ако има колеги от София на метан, моля да ми предпоръчате сервиз да настроят уредбата -спъва се, гасне...ужас...

има още някои ел. дреболии - като отворя шофьорската врата не свети осветлението в купето, вентилаторът на парното "ръмжи" на 3-4 степен и разни други малки дразнещи неща за които не се сещам в момента и може би пак ще питам.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм лаик, но ще се пробвам за осветлението в купето

поне аз го бърках

значи ... ключът на лампичката трябва да ти е в крайно дясно положение, така че в лявата част да ти се открие рисунката на кола с отворена врата

аз лично го бърках и поставях ключа на лампата в крайно дясно положение, което изключва лампичката

ако е по средата ще ти светне веднага, в крайно дясно е това, което ти трябва :)

дано това да е проблемът...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички! От вчера карам Fabia 1.4 MPI, 2000г. с метан. Много ми харесва, но има някои нередности и неясни неща, за които ще съм благодарен, ако ми помогнете. Извинявам се предварително на модераторите, ако засегна теми, които са обсъждани. Та значи:

има 4 ел.стъкла, от които работят 2 - тези от дясната страна :( Чувал съм, че е хроничен проблем, може ли да се оправи без да сменям целите врати? :)

Двигателят е с верига, която шуми и е време да се смени - препоръчайте сервиз и ориентировачна цена, предполагам, че има и ролки, които се сменят.

Ако има колеги от София на метан, моля да ми предпоръчате сервиз да настроят уредбата -спъва се, гасне...ужас...

има още някои ел. дреболии - като отворя шофьорската врата не свети осветлението в купето, вентилаторът на парното "ръмжи" на 3-4 степен и разни други малки дразнещи неща за които не се сещам в момента и може би пак ще питам.

Благодаря предварително!

За стъклата - може, ако отремонтираш механизмите или ги смениш. Вече се продават и водачи.

За осветлението - микроключето в шофьорската врата не работи. Може да се побългари (има тема в форума) или да се смени цялата брава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега!Не мога кой знае с какво да ти помогна,но относно вентилатора скоро и аз имах същият проблем.На моята Октавия също започна да ръмжи и вибрира вентилатора,докато един ден не изхвърли през въздуховодите дребни частици от някакъв дунапрен.Свалих филтъра на купето,който при мен се намира под чистачката и бръкнах в перката на вентилатора.Там напипах около 20см парче дунапрен от уплътняването на пластмасите.След като го отстраних вентилатора пак започна да работи перфектно.Може да пробваш с това.Късмет и със здраве да си я караш.Забележките ще ги отстраниш постепенно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори! Днес открих още няколко проблема: не светят светлините на задна скорост, вероятно е датчикът или по-невероятно е да са ми изгорели и двете крушки (всъщност две ли са?), а също и стелката на таблото за температурата на двигателя ту-работи, ту-неработи, предполагам също някой датчик. По-сериозно и мистериозно е как след като запали и работеше изведнъж изгасна всичко! Даже оборотомера застина на 1000об.Неискаше да запали повече, все едно е паднал акумулатора, та го свалих да го заредя.Не е първа младост, но не е и толкова зле.Заредих го 3-4 часа и запали. Направи ми впечатление, че акумулатора се лашка насам-натам из кутията, това нормално ли е, или при мен нещо липсва? И колко ампера трябва да е акумулатора за тази кола? Както и да е, тръгна, но по-късно, когато паркирах назад и спрях по рязко пак изгасна така. Побутнах акумулатора в хлабавата му кутия и запали. С предишната ми кола имах проблеми с тоците и сега - дежа вю :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти май голям кензеф си си взел :-k

1-датчика за задната не работи

2-датчека за темп.на тялото на термостата си смени също

3-възможно е да има пробира бобина -връща високо напрежение към компа и за това гасне, прекъсва и се шашка оборотомера

/но това са само празни предположения,защото от растояние не може да ти каже никой точно какво и е -бегай при майстор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми се изясниха някои неща - колата не е карана 2 години. Затегнах хубаво клемите на акумулатора и прекъсванията спряха, но кутията е по-голяма и акумулатора се лашка вътре та трябва да измисля укрепление. Мистериозно светлините на задна проработиха, както и темп.показател на таблото, че и един от неработещите прозорци проработи! Мисля, че ще й се отрази много добре една вана в контактен спей и доста неща ще проработят :lol: Благодаря на всички за мненията, ако може да препоръчате майстор в София различен от ЕТ ще съм благодарен!

 

ПС. Колко коня ми е двигателя, на талона пише 50kw, но ми казаха, че е 100кс. На колата пише 1.4MPI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумулатора се лашка вътре та трябва да измисля укрепление
има си болт с планка за закрепване,нищо че е по-голям от кутията-тя е предвидена и за дизелов акомул.

68 коня си е точно по-форсирания чешки мотор ,тоест с 1 червено и мпи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумулатора се лашка вътре та трябва да измисля укрепление
има си болт с планка за закрепване,нищо че е по-голям от кутията-тя е предвидена и за дизелов акомул.

68 коня си е точно по-форсирания чешки мотор ,тоест с 1 червено и мпи

ами аз нямам i нито отзад, нито на капака на двигателя :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумулатора се лашка вътре та трябва да измисля укрепление
има си болт с планка за закрепване,нищо че е по-голям от кутията-тя е предвидена и за дизелов акомул.

68 коня си е точно по-форсирания чешки мотор ,тоест с 1 червено и мпи

ами аз нямам i нито отзад, нито на капака на двигателя :cry:

твоята с чешкия мотор ли е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумулатора се лашка вътре та трябва да измисля укрепление
има си болт с планка за закрепване,нищо че е по-голям от кутията-тя е предвидена и за дизелов акомул.

68 коня си е точно по-форсирания чешки мотор ,тоест с 1 червено и мпи

ами аз нямам i нито отзад, нито на капака на двигателя :cry:

твоята с чешкия мотор ли е

АТZ е, това значи да, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да препоръчате сервиз в София, където да сменят ремъци, масла и т.н. и едно шарнирче има за смяна. Казаха ми, че с веригара се сменяли и някакви гарнитури и семеринг, та искам майстора да знае какво прави.

...освен Еура тек, за тях знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.