Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Mateelda 105x


joeless

Recommended Posts

На показаната снимка и ти, Жоро, можеш да сравниш сребристо-черни и чисто сребристи джанти на Естелка с черни брони и дръжки.

Но това са други модели джанти. И това има значение. Знам, че говориш по принцип.

Сори за спама. :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 345
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joeless

    109

  • joro-120L

    41

  • maxrpm

    39

  • Green_Witch

    34

Най-много писали в темата

Днес лично видях тавана на Матилда. Даже го пипнах! От завист и женска злоба бях готова да го издера с ключове, но ми домиля, като ги видях младежите как умуваха какво да правят... Скоро тавана ще стане прекрасен... Яд ме е, че не бях взела фотката, за да снимам. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джо, какво ще кажеш за този вариант?

[attachment=0]800px-Skoda_Estelle.jpg[/attachment]

 

Жоро, на тая снимка, доколкото знам естелките са с винилов таван, така са ги продавали на английския пазар. В слисъл че не е само боя, ами някакво винилово покритие - нещо като кожа. Освен това ако загледаш снимки на същите такива тавани ще видиш че има една лайсна на С-колоната, там където свършва черното...

Та... мислил съм и за този вариант, но по-скоро не бих го осъществил за момента.. А и целта ми е не да правя реплика на нещо, а да си създам свой ориджинал стайл ;)

 

Вещичке, като си заминахте, взехме че я изкарахме навън мръсницата и минах още една ръка черно, по новата метода дето ди показах - стана мноооого по-добре, само утре като изсъхне напълно ще мина една водна шкурка да се пооглади че леко портокалено стои.. Всъщност ми харесва така портокалено ама ... Патрик каза че като погледнеш тавана трябвало да виждаш небето отразено в него ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вещичке, като си заминахте, взехме че я изкарахме навън мръсницата и минах още една ръка черно, по новата метода дето ди показах - стана мноооого по-добре, само утре като изсъхне напълно ще мина една водна шкурка да се пооглади че леко портокалено стои.. Всъщност ми харесва така портокалено ама ... Патрик каза че като погледнеш тавана трябвало да виждаш небето отразено в него ;)

 

Хубаво го е казал! А как така стои портокалено? т.е. Грапаво, а не оранж, нали? :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, на тая снимка, доколкото знам естелките са с винилов таван, така са ги продавали на английския пазар. В слисъл че не е само боя, ами някакво винилово покритие - нещо като кожа. Освен това ако загледаш снимки на същите такива тавани ще видиш че има една лайсна на С-колоната, там където свършва черното...

Та... мислил съм и за този вариант, но по-скоро не бих го осъществил за момента.. А и целта ми е не да правя реплика на нещо, а да си създам свой ориджинал стайл ;)

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

ПрУблем ...

Запалих днес, поработи си зверюгата на място към половин час - докато обезвъздуша, проверя тоците, туй-онуй... Поразходих я километър-два и ХОП - западаха оборотите и почти веднага изгаснааа... върти, върти, върти... не ще да запали.. Дигам капака - бах го, тече бензин от карба... ама олят и то здраво...

Въпроса ми е - как тъй изведнъж взе че го направи? По карба всичко е сменено, жигльори, иглен клапан, гарнитурки, регулирано е нивото в поплавковата камера... Дайте идея какво може да се е оплескало... Ще изчакам да спре дъжда и отивам да свалям карб, въпреки че никак не ми се занимава пак... ](*,)

 

А дали може да са слегнали гарнитурките (нали са нови) като е позагрял двигателя, и да шурти през тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А дали може да са слегнали гарнитурките (нали са нови) като е позагрял двигателя, и да шурти през тях?

[-X

 

Огледай за скъсан маркуч, на входа на карб. има цедка с болт, от задната страна, стегнат ли е? Другото е преливане на камерата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маркучите са нови, стегнати са. обаче като се замисля май сложих един друг поплавък, секънд хенд, и може той да габарка... прелива в камерата, ясно... ама се чудя как така след един час работа стана шмекерията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би осичката на поплавъка го е блокирала в долно положение, от което клапата е останала отворена и бензина в камерата е прелял. Или просто поплавъка се е пукнал някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Imam poplaвък, изглежда читав, ако няма6 звънкай

нямам, звънкам ти smile049

кога мога да мина да го взема? Може ли днес? и откъде? драсни едно ЛС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не стана ясно от какво е проблема, ама сменихме поплавъка. Работи нормално. Както и малко преди да го сменим, 2 часа след аварийката. Мерсаж на макса, за поплавъка и че напъна да я направим под дъжда. И да дойде на биропой утре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам масло и желание да идвам на срещи, моята нещо ме изгони днес, филм щяла да гледа, пък аз и казах да не ми звъни утре та да си почина малко от нея и от "незнам". Вместо това ще оползотворя деня си за да отида до tyny да взема датчик за маслото.

Надявам се да нямаш проблеми с моторя и така ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джо, да не е минал някой крокодил през карба? Имаш ли си бензиново филтърче преди него?

нямам, ама ще взема да сложа... бай дъ уей, стана 5 минути след като заредих на омв... може да се е разбъникало нещо из резервоара, беше почти сух.... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джо, да не е минал някой крокодил през карба? Имаш ли си бензиново филтърче преди него?

нямам, ама ще взема да сложа... бай дъ уей, стана 5 минути след като заредих на омв... може да се е разбъникало нещо из резервоара, беше почти сух.... smile049

 

Утре ще ти сложим :) Вземи макетен нож и едно филтърче и след това мъките ще са по-малко. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама се чудя как така след един час работа стана шмекерията...

Може би толкова време му е трябвало на поплавъка да се напълни с бензин през пукнатината и да спре да бачка (хипотетично) :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама се чудя как така след един час работа стана шмекерията...

Може би толкова време му е трябвало на поплавъка да се напълни с бензин през пукнатината и да спре да бачка (хипотетично) :-k

 

може би. НО! когато го извадихме беше празен, поплавъка. и нивота в камерата беше нормално.

всъщност колата престоя на улицата 2 часа, после я запалихме, закарахме я до гаража (1км) и там я отворихме. Т.е. - Матиилда си показва рогцата и ме ръчка задето не съм я карал половин година...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покрай всичките други простотии, смених гърненцето вчера, звука вече е мноооо як. Като си спомня как подрънкваше не тенеке преди... smile092 Мушнах един 55А фаворитов алтернатор - замерването паказа:

на празен ход без консуматори - 14.7

на празен ход с фарове/къси - 14.65

на празен ход с фарове/дълги - 14.6

на празен ход с дълги, чистачки, парно на бърза, стопове, светлина за мъгла и пръскачка на стъклото - 14.4

Ибаси якУту!

Закрепването на алтернатора съм го осъществил посредством една яка шпилка към планката на двигателя, че там се разминаваха ушите, и не мърда.

Има и още туй-онуй готово, ама като снимам днес ще покажа smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

joeless,тия напрежения.... smile009 Незнам с какъв уред си ги мерил,ама това 14.7 волта на ПХ повярвай ще ти ------- акумулатора!Според мен не ти показва вярно уреда,а другото - 14.65 и 14.6 волта също нещо не ми се връзва - при посочения товар напрежението пада много малко,просто е нереално - все пак алтернатора ти е 55А,а не примерно 120-150А че да не ги усеща [-X Виж и реле-регулатора как е,не ми се вярва да е от него,но знае ли се?

Между другото за първи път срещам промяна на напрежението само с 0.1 волт при такова натоварване smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе то и аз се поучудих.. ма мултицета е с нова батерия, уж вярно трябва да мери. Ще пробвам пак де, с друг...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм разбрал по темата за зареждането знам, че напрежението трябва да е в границите 13.8V-14.2V (с товар-без товар, при около 2000 оборота на двигателя). По-високото напрежение при теб може да е от мултицета, реле-регулатора, лош контакт от кабелите "+" и "-" от алтернатора до акумулатора и плетения кабел м/у шаси и ДВГ.

При такова презареждане, през лятото на дълъг път може да изкипи акумулатора. През зимата мисля, че няма да е толкова фатално. Но напрежение над 14.4V е вредно и даже опасно за акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе честно, май изобщо не ми е толкова добре шкодата колкото съм си внушил че е. Държи високи бороти, веригата дрънчи та дзъвнти, накладките си свирукат, забравил съм да мина ГТП, крушките на габаритите ми са 10 и 21 вата, габаритите отпред жълтииии, пепелника на таблото стърже, парното хлопа, нещо отзад поскръцва в сглобките на интериора, джантата не съм си оправил, нямам дръжка на жилото за отваряне на предния капак а тел, алтернатора си забравям да премеря пак... леле колко много неща ме дразнят....

:smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе честно, май изобщо не ми е толкова добре шкодата колкото съм си внушил че е. Държи високи бороти, веригата дрънчи та дзъвнти, накладките си свирукат, забравил съм да мина ГТП, крушките на габаритите ми са 10 и 21 вата, габаритите отпред жълтииии, пепелника на таблото стърже, парното хлопа, нещо отзад поскръцва в сглобките на интериора, джантата не съм си оправил, нямам дръжка на жилото за отваряне на предния капак а тел, алтернатора си забравям да премеря пак... леле колко много неща ме дразнят....

:smt0344

Не се отчайваи - габаритите отпред са си жълти попринцип, а и никои не ги гледа, аз даже нямам крушки, защото нямам дупки в фаровете - сделана работа...

 

Пепелника си скърца попринцип, моя е чисто нов и пак скърца, само един човек си тръсна там и то взе че излезе ръждичка, ама поне беше коз а не цигара, та сърце не ми даде да му се развикам.

 

Сложи си оборотомера, както ти казах, за да разберем колко оборота държи, ама ако са под 1000 едва ли ще зарежда правилно, тогава ще имаш проблеми акумулаторни

 

Парното си скърца попринцип - с баща ми сме стигали до следния разговор

- Къде си ?

- В Елин Пелин с митето и владо, кажи какво има?

- Какво правиш, защо има трактори около теб?

- Спокойно това е парното

- ХАХАХАХА

спасението както ти казах е сделано моторче, защото е затворено а чешкото е отворено

 

Веригата, купи си верига, гарнитура картер, капак и семеринг колянов вал и ще ти я сменя да се радваш ;) , ама както писах и на Динка преди, накладките ако не стържат в метала на искри, не ми се занимава. Ремонта на спирачките, дори и смяна на накладки е АД. От него се почва и накрая you end up with brake system 80% replaced...

 

A за багажника не се коси, аз вече година и половина се каня да си сменя дръжката и така и не стигам до нея никога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.