Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Mateelda 105x


joeless

Recommended Posts

Ад е това което правих скоро по шкодата - смяна на всички тръбички за спирачна течност по колата.Значи тази операция по гадост мога да сравня единствено със сваляне и качване на резервоара smile011 Отначало окълцах набързо старите тръбички,ама после познайте как се слагат новите - операцията е АД,трябват 2-ма души ,щото единия е в багажника,другия - под колата.Отделно тръбичките са огънати така както трябва и на пръв поглед всичко е лесно ,но има една уловка - едно време бай чех като с сглобявал тия коли,първото нещо на голото купе е било да накачат тия тръбички.После започва да накача преден мост,заден мост ,кутии,мотори и т.н.Та за да прекараш както трябва повторно тия тръби се налага да се разкомплектова целия автомобил - преден,заден мост :smt0344 ,което,разбира се просто нямаше да стане - не се бях намразил толкова smile091 В крайна сметка се наложи да огънем по малко по-друг начин тръбичките,за да минат долу-горе както преди са минавали и нещата се получиха на 90% както трябва.Отделно пък да не казвам как се избиват металните планки,държащи нипелите при прехода тръбичка-маркуч,особено към задните колела - толкова много ръжда,тия нипели заврени нагоре в едни кухини - няма ход да работиш с инструменти,абе с две думи - т@ш@к работа.

Ама сега ми е добре - сервоусилвател,освежена конзола и педали....управлението и спирането премина в друго измерение! smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 345
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joeless

    109

  • joro-120L

    41

  • maxrpm

    39

  • Green_Witch

    34

Най-много писали в темата

Ад е това което правих скоро по шкодата - смяна на всички тръбички за спирачна течност по колата.Значи тази операция по гадост мога да сравня единствено със сваляне и качване на резервоара smile011 Отначало окълцах набързо старите тръбички,ама после познайте как се слагат новите - операцията е АД,трябват 2-ма души ,щото единия е в багажника,другия - под колата.Отделно тръбичките са огънати така както трябва и на пръв поглед всичко е лесно ,но има една уловка - едно време бай чех като с сглобявал тия коли,първото нещо на голото купе е било да накачат тия тръбички.После започва да накача преден мост,заден мост ,кутии,мотори и т.н.Та за да прекараш както трябва повторно тия тръби се налага да се разкомплектова целия автомобил - преден,заден мост :smt0344 ,което,разбира се просто нямаше да стане - не се бях намразил толкова smile091 В крайна сметка се наложи да огънем по малко по-друг начин тръбичките,за да минат долу-горе както преди са минавали и нещата се получиха на 90% както трябва.Отделно пък да не казвам как се избиват металните планки,държащи нипелите при прехода тръбичка-маркуч,особено към задните колела - толкова много ръжда,тия нипели заврени нагоре в едни кухини - няма ход да работиш с инструменти,абе с две думи - т@ш@к работа.

Ама сега ми е добре - сервоусилвател,освежена конзола и педали....управлението и спирането премина в друго измерение! smile126

 

Когато я взех от сервиза след цялата тази операция, майстора не искаше да говори с мен. Да е жив и здрав човека, яко се беше потил над всичко това, но очевидно е имал доста перипети. Някои неща не е нужно да ги правиш сам. Съвсем скоро смених и тръбите за антифриза. Като си спомня каква мъка и потене беше при свалянето (от донора) - не искам и да си помисля какво е да ги слагаш. И все пак... цената за тези 2 манипулации е колкото самата Шкода. Но, ако човек има намерения да й се раздва дълго - иска не иска - ще плаща. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак... цената за тези 2 манипулации е колкото самата Шкода. Но, ако човек има намерения да й се раздва дълго - иска не иска - ще плаща. smile049

 

Koлкото и да платиш за ремонти по механиката, нямаш ли здраво купе, нямаш нищо. Имаш ли купе 120, ако ще да е голо - имаш злато... и части да няма Полски фиат ще бутна отдолу и пак ще си заслужава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аййй, ша им са ни види на тез пунктове за ГТП уееее, голяаааааааааамата работа станала като ми се люпи боята по предния капак, бахти и шита, моя капак им е проблема, слонове да ги порят отзад, контрольори мръсни...

Накрая ше я бодисам цялата с баданарката, да им угодя, един цвят да е ](*,)

представяш ли си, не за черното да се заяде, ми за предния капак че розовеел, идиУта му с идиУт... ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джо, разбрах аз за перипетите, дето си имал тези дни. Между другото нали всичко мина без проблеми на прегледа? Странно, че са се заяли за предния капак... Интересно ми е как точно цвета влияе на техническата изправност на автомобила... smile091 Сигурно това обърква чакрите на Шкодата и спирачките започват да ловят повече отколкото трябва. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми не.. не ме пуснаха изобщо нито на барабани, нито на нищо... ](*,) върнаха ме

пък ония перипетии.. нищо не знаеш, нищо smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли къде да се мине тоя преглед без излишни заяжданици :?

Държи високи бороти, веригата дрънчи та дзъвнти, накладките си свирукат
Това са все бели кахъри, нямат нужда от спешно оправяне.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли къде да се мине тоя преглед без излишни заяжданици :?

Държи високи бороти, веригата дрънчи та дзъвнти, накладките си свирукат
Това са все бели кахъри, нямат нужда от спешно оправяне.

има, има къде ... ма защо така трябва да минаваме все ...

А белите кахъри вярно са бели, ама драаааааааааааазнят

 

Високите обороти, освен на празен ход когато е двигателя че се развърта и гори повече, пречат ли на нещо? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А белите кахъри вярно са бели, ама драаааааааааааазнят...

Джо, оправи си нещата и след това боядисвай в черно! :mrgreen:

...Високите обороти, освен на празен ход когато е двигателя че се развърта и гори повече, пречат ли на нещо? :-k

Не, но защо да е така?

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми не.. не ме пуснаха изобщо нито на барабани, нито на нищо... ](*,) върнаха ме

пък ония перипетии.. нищо не знаеш, нищо smile091

 

Не е истина! Смени сервиза за преглед. Това е безумие да се заядат за капака. Все едно мен да ме заядат за пода. Или за задния десен калник. Ба си кретените!

 

А това с оборотите и при мен се появи от известно време. Мисля, че скоро ще се виждам с Алекс. Зимата така го настрои, че колата пееше като щурче. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми е крив карба, смуче мъздух отдолу и трудно се регулира. Ама сърце не ми даде след два уикенда опити да я запалим с прочистен карб, да го сваля веднага пак за шлайф... И това ще направя де, просто не знам кога.. Засега може да пробвам да и намаля мъничко горивото и да видим ще стане ли.. Може и центровката да е избягала..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тези наши карбуратори... никога не е ясно от къде е. :lol: Това прави колите ни толкова интересни. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми е крив карба, смуче мъздух отдолу и трудно се регулира. Ама сърце не ми даде след два уикенда опити да я запалим с прочистен карб, да го сваля веднага пак за шлайф... Засега може да пробвам да и намаля мъничко горивото и да видим ще стане ли..

Е, как смуче въздух отдолу? И как се изкривява там карб.? Ако е така ще прекъсва! А казваш, че оборотите са високи?!

Така сместа обеднява - влиза повече въздух и против всякаква логика ти искаш да намаляш още горивото. Защо? Уплътни карбуратора. Друго решение няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, аз се чудя как въобще ви пускат колите на тея прегледи, вие протестирате, че чак се сърдите и недоумяввате как не ги е срам куките :lol:[attachment=0]protokol.JPG[/attachment] - я си припомнете протокола за ГТП (чете се уголемено)

 

Динке ти пак си прикрита, над гнилоча мокет, ама пък Джо ти си бая нагъл брат... не стига че кара с невалиден талон на колата, но иска и да мине ГТП с него... Все едно аз да се явя сега с изгнилия до средата праг и червения капак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как се изкривява там карб.?

 

Кривят се и то много неприятно. И отново се дължи на презатягане на 4те гайки, като бакелитовата плочка поддава и матеряла при гайките слиза на долу.

Аз ги лекувам като сложа шкурка с двойно лепяща лепенка(имам една мн. здрава) на гладка повърхност и ги "изжулвам" отдолу. Върши работа.

Иначе за кривия капак, мисля че решението е в магазина 8)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, аз се чудя как въобще ви пускат колите на тея прегледи, вие протестирате, че чак се сърдите и недоумяввате как не ги е срам куките :lol:

Тук изобщо не става дума за полицаи, а за кварталния сервиз, в който правят прегледи. Това с външния вид вече е само в една графа. Образеца на протокола, който си представил май е морално остарял. Ако са се заяла с Джо за външния вид - било е, защото написания в талона цвят не е близък до този на капака. В общи линии - соц истории. Просто са искали да го върнат. Не им се е занимавало.

 

Останалите ти заключения - изобщо нямам намерение да коментирам, защото са на принципа: "присмяла се куката на кривото дърво". smile045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е, не само на мен ми е черен тавана, погледни някои по-нови модели на хора от форума. Интересно, на тях пише ли им го в талона? :-k

Тъпото е че за тавана не се заядоха, а за предния капак - поизбеляла е боята, дето бояджията си е оставил и ръцете и гъза, и дебелия 5мм кит се е подлющил ... Но не виждам, честно, какво отношение има към техническата годност на автомобила... Нали е ТЕХНИЧЕСКИ преглед... фарове, спирачки, чистачки, цялост на купето, окачване и т.н., боята не кара колата :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно заставам зад позицията на Джо. Има стотици бангии, които без спирачки и светлини минават технически преглед срещу шише ракия и 20 кинта. Защо трябва да се заяждат за един преден капак? Джо, намери ли друг сервиз, където да си решиш проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как се изкривява там карб.?

 

Кривят се и то много неприятно. И отново се дължи на презатягане на 4те гайки, като бакелитовата плочка поддава и матеряла при гайките слиза на долу.

Аз ги лекувам като сложа шкурка с двойно лепяща лепенка(имам една мн. здрава) на гладка повърхност и ги "изжулвам" отдолу. Върши работа.

Иначе за кривия капак, мисля че решението е в магазина 8)

Поздрави

Да, Митаче! Въпроса ми бе по- скоро риторичен.

Как може такова стягане, та да се стигне до изкривяване! ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как се изкривява там карб.?

 

Кривят се и то много неприятно. И отново се дължи на презатягане на 4те гайки, като бакелитовата плочка поддава и матеряла при гайките слиза на долу.

Аз ги лекувам като сложа шкурка с двойно лепяща лепенка(имам една мн. здрава) на гладка повърхност и ги "изжулвам" отдолу. Върши работа.

Иначе за кривия капак, мисля че решението е в магазина 8)

Поздрави

като за последно си загубих гайките на колектора,винта на жиглоьра на втора и тръбата за масло на скоростната, а на ралито направо спрях, заради нещо като прах в прахосмукачките на филтъра на карба. докато тръгна има гориво и после аааааа. това с кривия капак и дъно е пей сърце в сравнение с предходното за ден-два на рали и път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 120ката каквото и да и правиш...все нещо й има

Като всяка кола ;)

Колкото повече пипаш, толкова повече ще "й има нещо". Особено от некомпетентни! Или...

Който каквото си направи, друг неможе да му го направи!

 

Въпроса ми бе по- скоро риторичен.

Аз все пак да кажа моя опит. Има хора на които може и да помогна!

 

като за последно си загубих гайките на колектора,винта на жиглоьра на втора и тръбата за масло на скоростната, а на ралито направо спрях, заради нещо като прах в прахосмукачките на филтъра на карба. докато тръгна има гориво и после аааааа. това с кривия капак и дъно е пей сърце в сравнение с предходното за ден-два на рали и път.

Ванка, и все пак на кое място завърши.... 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно заставам зад позицията на Джо. Има стотици бангии, които без спирачки и светлини минават технически преглед срещу шише ракия и 20 кинта. Защо трябва да се заяждат за един преден капак? Джо, намери ли друг сервиз, където да си решиш проблема?

Че има има, тя и моята така минава, това което ме учуди е че вие не черпите проверяващия с нищо, а после се чудите защо не става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Малко да съживя темата със снимков матриал.. Освен това, поизмих и двигателя, но малко само, щото се оказа че не си нося и спукан капут да увия сложните електроники като делко, алтелнатор и глупост... Та само от другата страна го бръснах на обезмаслител и пароструйка.. Яко стана...

Освен товаааа.. си направих най-накрая още една бяла джанСа, та ми станаха пак четири, йееей =) И на колкото места съм спрял днес, все се заприказвам с някой умилен човечец за шкодички :) Радват и се, ама аз освен че и се радвам и си я обичам

 

post-1024-138453251071_thumb.jpg

post-1024-138453251138_thumb.jpg

post-1024-138453251141_thumb.jpg

post-1024-138453251143_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лош човек! Лош! Тавана и задния капак са станали прекрасно! Браво за идеята. Сега остава да забучиш обувките с пухчета и вече ще уговарям тъмни субекти да я крадем... Момата. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.