Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Е не може да е толкова сложна смяната на един габарит...


kalata

Recommended Posts

И на мен ми изгоря жълтия габарит, ползвах го повече от година. Сега никъде не мога да намеря такъв осрам и си сложих белите :? Намерих само някакви китайски, но не искам да ги бодвам тях.

Виж на бензиностанции Петрол. Предлагат крушки на Хела и Нарва. Нямах късмета да намеря жълта Хела, вкл. и в Д&Н, ама Мишо ми изнамери Нарва.

 

Чета по-горе, че било морска мода да се кара с жълти габарити, а софийска със сини. Явно не съм уцелил града, ама от 2001 г. джиткам с жълти габарити. За 7 (седем) години на Астрата не изгоря нито един от двата, а аз невежия даже не се сетих да погледна каква марка са преди да я продам (дойде с тях от Германия). Днес боднах на Вектрата тези на Нарва, да видим колко ще изкарат, че като гледам как се маете над една фасунка, да дойде който иска да му покажа как се сменят при мен - час и половина играчка, макар, че сега като знам как става може и в час да се вместя :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..., ама Мишо ми изнамери Нарва.

...

 

Намерил ти Нарва ма друг път smile004 Philips ти е намерил :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това е, заплес съм си :lol: Ама това, защото бяха повече от 2 и за да ми ги донесе без поражения ги беше увил в хартийка и сложил в кутия от Нарва. Та за това само Нарва ми се върти в главата. Ей сега ще ми излезе цицина ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си мислех, че на Октавията е сложна смяната... как час и половина бре Mishelle smile048

и на форд фокус е толкова,че и повече първия път

принудени сме да слагаме най скъпите крушки и хубави ксенони на фар без лупа,чееее.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глезите се smile001

Пробвайте да смените крушка на преден фар на пежо 206 и пак ще си говорим за трудна смяна при О2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Днес се сдобих с Philips crystal vision комплект H7+W5W.

Взех ги от http://www.autolamps.bg/index.php. Доволен съм много от обслужването.Помолих човека да ми ги сложи той.Направи монтажа безплатно.Един час се занимава с мен,понеже габаритите така са направени че нямам думи.

Каза, че за първи път сменя на Октавия, но по принцип габаритите на VAG групата били най-гадните.

Абе голямо дупене беше, :D сега чакам да се стъмни и да видя как е?Едно друго нещо ми хвана окото. Става дума за дневни светлини, но ме възпира това, че ще се наложи малко да се реже бронята, а мен това въобще не ми хареса.

post-6027-138453223441_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно друго нещо ми хвана окото. Става дума за дневни светлини, но ме възпира това, че ще се наложи малко да се реже бронята, а мен това въобще не ми хареса.

 

О2 си има фабрични дневни светлини, трябва да ти ги пусне някой с VAG COM. Има два стандарта скандинавски и американски. При първия светят габарити плюс къси, при втория само къси. Може да се редуцира и силата на светене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменям крушка на преден габарит за 5 минути, за какъв час дупене говориш :-k

Да става за 5 минути, след като знаеш, че няма никакъв проблем да хванвш кабелите и да дърпаш, като предварително си стиснал щифчетата.Без дърпане на кабелите просто е ад.

О2 си има фабрични дневни светлини, трябва да ти ги пусне някой с VAG COM. Има два стандарта скандинавски и американски. При първия светят габарити плюс къси, при втория само къси. Може да се редуцира и силата на светене.

Това го знам, става супер лесно и супер евтино при Васко от VW клуб.Въпроса е дневните светлини да са LED.Всички знаем, че LED светлините независимо какви, дали за кола или пък във дома ни, имат много дълъг живот като часове на експлоатация.В този ред на мисли едни такива LED светлини Philips биха се избили бързо, отколкото да се сменят крушки,които никой не знае колко дълго ще изкарат.Последното твърдение е вярно, ако се изпозват скъпи крушки, а не такива за 5 лв., тогава наистина си е набутка.По този начин не се натоварват късите, а и за мен е по красиво отделни дневни светлини, отколкото късите да изпълняват тази фукция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Малко лаишки въпрос,ама първо как да отворя фара?

Искаш да отвориш стъклото (т.е. пластмасата) на фара или да свалиш самия фар?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говириш за Октавията, най-лесно става като свалиш фара, но после трябва да ходиш на реглаж.

Как се сваля фара:

1 Отвиваш пласмасовата гайка, която се намира отзад на фара и го придържа към металното му легло.

2 Издърпваш фиксиращия лост, натискайки палчето му надолу.Намира се отстрани на фара там ,където фара контактува с маската на предния капак.

3 Избутваш фара на пред и махаш буксата с кабелите.

4 Махаш задния капак на фара, който се държи от две скоби.

5 Габаритите се махат, като стиснеш палчетата на фасунката и дърпаш кабелите, малко е душмански, но няма как да хванеш самата фасунка, за да дърпаш нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задния капак само от двете скоби ли се държи?Благодаря.

 

 

п.п. За пореден път предният ми десен габарит се уплаши от моята некомпетентна намеса и започна да свети. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говириш за Октавията, най-лесно става като свалиш фара, но после трябва да ходиш на реглаж

 

На О2 при сваляне на фар не се нарушава регулировката вътре в самия фар и не е нужен реглаж след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задния капак само от двете скоби ли се държи?Благодаря.

Да

На О2 при сваляне на фар не се нарушава регулировката вътре в самия фар и не е нужен реглаж след това.

Аз изхождам от следното по-добре реглаж за 15лв. и да съм си спокоен.Нищо, че не се налага "покритото мляко, котка не го лочи" :D smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка крушка е различна, т.е. сменяйки крушкта реглажа се променя. Е, не е драстично, но все пак. Т.е. след смяна на крушка реглаж така и така е нужен. Друг е въпроса че в ЕТ така ги регулират, че светят на 10м пред колата :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка крушка е различна

 

При ксеноните - да. Всяко мазе в Китай работи по собствен стандарт smile092

Ако говориш за халогенни Н7 - няма вариант да са различни, това си e СВЕТОВЕН стандарт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говириш за Октавията, най-лесно става като свалиш фара, но после трябва да ходиш на реглаж.

Как се сваля фара:

1 Отвиваш пласмасовата гайка, която се намира отзад на фара и го придържа към металното му легло.

2 Издърпваш фиксиращия лост, натискайки палчето му надолу.Намира се отстрани на фара там ,където фара контактува с маската на предния капак.

3 Избутваш фара на пред и махаш буксата с кабелите.

4 Махаш задния капак на фара, който се държи от две скоби.

5 Габаритите се махат, като стиснеш палчетата на фасунката и дърпаш кабелите, малко е душмански, но няма как да хванеш самата фасунка, за да дърпаш нея.

 

Благодаря на колегата за точните указания.Днес успях да си сменя габарита,интересното беше че е боядисан в синьо и малко олюпен вече,може би защото съм с оригинален ксенон :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.