Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

предни дискове Ferodo


todor_velikov

Recommended Posts

нормално ли е предните дискове на 2000 км са да се изкривят?

след смяна с нови на 2000 км педала на спирачката ми вибрира,и волана да бие(това само при натисната спирачка)?

 

какви по-добри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

textar или zimmermann но щом са нови пробвай да ги пуснеш на струг,но може пак да се изкривят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е, да. Аз смених вече едни такива поради кофти качеството на накладките, които си бях купил. Накладките са по-твърди от диска или с нелинейно температурно разширение (нехомогенен материал, различни коефициенти на разширение, кофти отвеждане на температурата от накладката.....), в резултат:прегрял и изкривен диск. :?

Другият възможен сценарий е: екстремно спиране или минаване през локва при загрели дискове. Резултатът е същият.

Но аз в овчето си упорство, пак си купих Феродо дискове (не ги знам какво менте са, ма поне така пише на кутията и на самия диск) :D И засега се "държат прилично" smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам Формана с такива вече повече от 10 000 км. и нямам проблеми , освен когато изостваих колата зимата за 2 месеца заради мързеливото прехвърляне на газ при Фаворита и след туй първите няколко километра бяха кошмарни - биене във волана , в педала , но като го раздвижих и се оправиха ( е има едно задържащо предно цилиндърче , ма тва е тайна :mrgreen: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е тоя път купих по-скъпите накладки за 40 точки,обаче наистина не са разрязани като старите по средата,ако има някакво значение,незнам старите дискове бяха по 7 мм за чии ги смених сега само 90 точки съм назад и само ядове :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е тоя път купих по-скъпите накладки за 40 точки,обаче наистина не са разрязани като старите по средата,ако има някакво значение,незнам старите дискове бяха по 7 мм за чии ги смених сега само 90 точки съм назад и само ядове :smt0344

 

Срязани по средата (и не само) са ниския клас накладки, че да се охлаждат по добре и да не свирят. Хубавите накладки като Textar TRW не са срязани. Това изобщо да не те тревожи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете би трябвало да се кривят доста трудно поне по мое наблюдение. Мойте са си още оригиналните и не се изкривиха дори когато ми беше блокирало дясното цилиндърче в следствие на което след като изминах 20 км. на извънградско и спрях от гумата се дигна такъв пушек, че отначало помислих, че се е запалил двигателя и изскочих навън с пожарогасителя /той ми е под седалката smile092 /. Въпреки това прегряване нямам никакви вибраций.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам наблюдение върху Фаворит 94 и Фелиция 97.

И двете вибрират при спиране и се усеща на педала на спирачките.

Дали е от криви дискове - не знам. Споделям статистика.

 

Фаворита го карах така години - и освен неприятното усещане - не е давал други проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе,ама на мен ми се струва че освен вибрациите се разбива и предницата :-k

ония ден се наложи да намаля от 140 на 50 и предницата бая се стресе :roll:

добре ,а възможно ли е да вибрираот задния мост,но като се замисля предполагам че не-щото се усеща и на волана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете би трябвало да се кривят доста трудно поне по мое наблюдение. Мойте са си още оригиналните и не се изкривиха дори когато ми беше блокирало дясното цилиндърче в следствие на което след като изминах 20 км. на извънградско и спрях от гумата се дигна такъв пушек, че отначало помислих, че се е запалил двигателя и изскочих навън с пожарогасителя /той ми е под седалката smile092 /. Въпреки това прегряване нямам никакви вибраций.

 

 

Нямаш достатъчно наблюдения колега. Оригиналните трудно се кривят наистина ама струват близо 100лв. А тези кривите за които колегите говорят са примерно 50лв двата, минали през двама прекупващи, което прави 10лв производствена цена и то с печалба, значи излизат 6лв двата. А освен от кашкавал от какво друго да ги направят за да излязат 6 лв ми кажи smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете би трябвало да се кривят доста трудно поне по мое наблюдение. Мойте са си още оригиналните и не се изкривиха дори когато ми беше блокирало дясното цилиндърче в следствие на което след като изминах 20 км. на извънградско и спрях от гумата се дигна такъв пушек, че отначало помислих, че се е запалил двигателя и изскочих навън с пожарогасителя /той ми е под седалката smile092 /. Въпреки това прегряване нямам никакви вибраций.

 

 

Нямаш достатъчно наблюдения колега. Оригиналните трудно се кривят наистина ама струват близо 100лв. А тези кривите за които колегите говорят са примерно 50лв двата, минали през двама прекупващи, което прави 10лв производствена цена и то с печалба, значи излизат 6лв двата. А освен от кашкавал от какво друго да ги направят за да излязат 6 лв ми кажи smile056

:smt017 :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия от 70 и от 80 лв. са нещо бъгави , обаче с тез от 40 проблем нема или както казват ингилизите - не всичко скъпо излиза евтино ( превод по български ) smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия от 70 и от 80 лв. са нещо бъгави , обаче с тез от 40 проблем нема или както казват ингилизите - не всичко скъпо излиза евтино ( превод по български ) smile049

 

Не съм съгласен - почти всичко по евтино излиза по скъпо е вярната поговорка. Тия дискове от 70-80лв откъде знаете с каква надценка са? 50%р 100% 200% :idea: При нас има масло 10W40 бензин, немско за 32лв 4л! Същото масло в друг магазин в Русе струва 58лв. :idea: Има ли смисъл да коментираме. Всичко е според зависи и често най-прецакания е купувача по един или друг начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обаче сега се оказва май нещо друго -на самия диск има 2 вдлъбнати окръжности през см дебели около мм,но има и друго че като се пусне колата да работи и се застане пред колата диска играе с около 2-3 мм,и още малко ще опре в супорта.крива полуоска може ли да е или разбит лагер?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тодоре , като го правихте тоз тест сетихте ли се да стегнете болтовете на колелото или разчитахте само на фиксиращото болте ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би , евентуално възмножна причина е външно каре ( ако е оригинално и не е пипано до сега ) smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам,сменявал съм му само маншона,и след оглед беше уж добре,ама дали е сменяно нямам идея .обаче може ли да е вътрешното щото по-малко изпуска грес ,и трябва да сменя маншона ма все нямам време smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре ,оказа се че не е от крив диск,но сега заедно с накладките и свалена гума вибрациите са страшни -играе целия механизъм,е полуоската изглежда е крива защото играе нагоре-надолу,или пък е от противотежестта(върти се свободно на ръка),или да почвам наред полуоска,карета ,лагер,малеее да я фърлям за скраб май ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай на вътре де ... или ще е блокирало карето или ще се е счупила зегерката и ще се е извадила полуоската от карето ... за крив прът не говоря , щот съм виждал такова чудо и знам , че колата просто не се кара.

И в двата случая едно разглабяне и измиване на карето + нова грес ще свърши работа , а за тоз балансьор продават тампон , който се залепва към полуоската и към черупката и спира да се върти .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам сега свалих балансьора ,и пробвах без него -пак бие,тресе и т.н.а каретата никога не са ми "прещракали" в завой,лагера видимо няма луфт и няма шумове

 

П.П каква грес се слагаше на карета-молибденова или литиева? :oops:

сетих се и още нещо полуоската има някакъв макар и минимален радиален луфт около 2 мм където влиза във вътрешното каре :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Молибденова ( графитна ) ... и моите карета никога не са прищраквали (даже и маншон не съм късал) , ма едното се разпадна на път , а у вътрешното каре е нормално да имаш лек луфт ( тва не е фатлно)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

такаааа,след намесата на пресата smile091 смених главина и лагер и нещата се пооправиха ,но остана биенето на диска нагоре -надолу заедно с полуоската,сега идва и нейният ред ,и въпроса ми е има ли разлика в полуоските между различните видове фав?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.