Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

смяна на крушки


far_seer

Recommended Posts

Привет, колеги

наскоро проведох един трип с колата и на отиване и връщане бях с включени фарове. Днес видях, че крушката на левия фар е заминала... Преди време се пробвах сам да ги сменям, особено на левият фар ударих на камък, прекалено е близо до акумулатора и сам нищо на направих.

1. Има ли някаква хитринка за по-лесна и бърза смяна?

2. Каква крушка да си закупя, искам светлината да бъде като на другата, а не да са различни като на цирк?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се махне акумулатора.

 

Поне при мен 1.9ТДИ, няма друг начин за смяна на лява (като си пред колата) крушка/габарит!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм сменял и без да го махам но е много трудно и едвам си провирам ръката вътре... който има малко дете да му сваля пластмасовия предпазител и да го слага обратно е бомба smile152 smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1.4 МПИ съм съгласен, но за 1.9ТДИ ПД е почти невъзможно (със заводския ксенон).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята 1.4 16 в няма проблем да се смени без да се маха акумулатора, молко е тесничко но става. Ако искаш да работиш по-спокойно, махни си акумулатора (работа за 2 мин) и си смени крушката на "широко" :)

По въпрос № 2 Нямам на идея каква е другата ти крушка, това само ти може да кажеш, като я свалиш и прочетеш надписа на нея. Моят съвет е да ползваш продукти на Филипс и Осрам-ако бюджета ти го позволява вземи най-доброто от двата производителя - найтгайд дабъл лайф(ок. 60 лв комплекта-2бр Н7) или найтбрейкър на осрам(ок 40).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко, при нас въздушния филтър е в кората на двигателя, а при 8 клапановите двигатели въдушния филтър е зад акумулатора и той съответно е изнесен по-към фара. При нас не е необходимо сваляне на нищо, но понеже карах и 1.4 50квт с 8 клапана, акумулатора се сваля елементарно. Има един болт, който фиксира основата на акмулатора, май беше 13 и с 10-ка се сваляха двете клеми на акумулатора. Поне това си мисля, че бяха ключовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елементарно е, но ако имаш подходящите инструменти. Аз специално си купувах удължител, за да достигна болта на планката. А иначе крушката си я сменям и без да махам акумулатора, ама аз съм с тънки пръсти ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.