Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем с таблото на фабия


stoian1976

Recommended Posts

зравийте колеги, фабията е 2002г 1,4 60к.с

проблема слана след измиване на двигателя /или поне аз го свързвам с това/. изразява се в следното: на таблото светкат всички лампи после угасват и стрелките падат сякаш няма ток, после тока идва стрелките се вдигат и остават да светят лампата за хидравликата, ербега, и лампата за маслото почва да мига. това се повтаря непрекъснато даречем през 2-3 минути. при рестартиране на двигателя лампите угасват до следващия "токов удар".

това което до сега съм направил е: проверих за изгорели бушони, хлабава маса и клеми на акумулатора, налягането на маслото е проверено с манометър-има налягане и ниво, буксата на датчика за маслото е подсушена. нивото на хидравличната течност е добро. за утре се уговорих и за диагностика.

 

ще съм благодарен ако дадете съвет, мнение, или насока къде да ровя, притеснението ми е че може с компютъра да се е случило нещо. на прав път ли съм, или пък таблото нещо е сдало багажа...

 

само да добавя че измихме двигателя след обслужване на автомобила -масло филтри, верига, сменена и меката връвка на генерацията /имам уверението на майстора че е откачил акумулатора докато е заварявал/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а такаа..., колега благодаря за насоката..., би ли дал повече разяснения. може ли да пробвам да ги суша, или нещо подобно..

 

иначе като я диагностицираха, беше записъла грешки от всички датчици без тези на климатика. грешките се изтриха, но след 10м. работа на празен ход въпросните лампи пак насветкаха и даде същите грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

специални благодарности на колегата 4udomir, който ми предостави неговата бубина за проба.

проблема остава, такаче колеги, помагайте с идеи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колега, минах още една диагностика, грубо казано грешките се дължали на липсваща /за момент/ връзка м/у компютъра и таблото. някой ако каже освен буксите на таблото къде има нещо подобно....

още нещо, вчера беше студено, на колата и трябваха 10тина минути да почне да загрява. докато беше студена не даваше ядове, в момента в който почна да дига температура - дискотеката почна. незнам дали е смързано с температурата, ще го доуточнявам днес

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колега, минах още една диагностика, грубо казано грешките се дължали на липсваща /за момент/ връзка м/у компютъра и таблото. някой ако каже освен буксите на таблото къде има нещо подобно....

още нещо, вчера беше студено, на колата и трябваха 10тина минути да почне да загрява. докато беше студена не даваше ядове, в момента в който почна да дига температура - дискотеката почна. незнам дали е смързано с температурата, ще го доуточнявам днес

Проблемът май е влагата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Спойките са виновни,иди да ти разглобят таблото и да ги минат повторно,при мен това помогна,падаше стрелката за бензина и борд компа забиваше,показваше ми минусови температури през лятото и други подобни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега този проблем, май ще се окаже нещо типичен за Фабиите. Понеже се занимавам с ремонт на автоелекроника и на табла също за подобен проблем ми звъняха майстори за две подобни коли едната беше някаде от около Русе а другата май в София. Казаха че едното табло са го пращали в София в някаква лаболаториа, където са го припоявали цялото със 'спойка вълна', но не се оправило. Понеже не можех да обещая, че ще им направя колата за един работен ден, а не мога да съм сугурен че проблема им е в таблото, майсторите искаха да ми изпратят само таблото, нямах възмойност да се опитам да се преборя с този проблем. Иначе проблема с таблата на много от колите съм ги решил. За едната кола порачаха ново табло и проблема се решил, ми казаха след смяната му, за другата нямам информация. Та ако си някъде от близо до Стара Загора, може да се пробвам да отсряня проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря калеги,

последно ще го нося на ремонт на човек който се занимава с табла, ще видиме резултата.

 

имам и др. въпрос: казаха ми че кода на на ключа минава и през таблото, това вярно ли е, щото на мен не ми се вярва много. ако е така, варианта да купя втора употреба отпада.

 

поздрави на всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да талка е колега, имобилайзера е в таблото, и с табло от друга кола няма да запали, без препрограмиране. Не е е проблем дасе запали колата ти с чуждо табло. Хубаво е номера на таблото ти да савпада с този на таблото втора употреба, иначе е възмойно да има хардуерни различия.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.