Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с мотора на Fabia 1,2 htp


maxy

Recommended Posts

Здравейте колеги имам такси което съм дал под аренда. колата е на метан и бензин но напоследък момчето което я кара се оплаква че колата много забива. сутрин като я запали на бензин направо си пали на 2 цилиндъра. гаси и пак пали и тогава се оправя. после като прехвърли на метан както си кара изведнъж пак започва да работи на 2 цилиндъра. и пак гаси пали оправя се за малко и пак така. на диагностика нищо не излизало. четох подобна тема по надолу ама така и не разбрах какъв е бил проблема и как са го отстранили. моля ви ако можете да помогнете щото вече не се издържа. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ако е главата няма ли да работи постоянно на 2 цилиндъра? а тя като се изгаси и пак като се запали се оправя. все си мисля че може нещо компютъра да е, и то не този на метана а оригиналния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на диагностиката днес показа 2 грешки cylynder 1 misfire и датчика на разпределителния вал. дали може да е от датчика примерно.? аз си го представям така : датчика е прецакан и лъже компютъра за положението на вала и оттам компа изключва дадената бобина и почва да работи на 2 цилиндъра. като го рестартираш компа мисли че всичко е наред и включва бобината. и след малко пак датчика спира и пак същото.... направо като в научно-фантастичен филм. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май сам си правиш тая диагностика? Може бобина да прави номера,дюза, веригата да е прескочила и т.н. Защо не я закараш където разбират, а не сам да откриваш топлата вода? И пак ти повтарям- премери компресията най-напред (все пак е такси на метан).Повече няма да ти пиша, питаш какво да направиш и пак си знаеш твоето. Без да се сърдиш сега...Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се сърдя. карал съм я в 3 сервиза и все едно и също. а компресията искат да я мерят на напълно студен двигател за да можело да си покаже истинките параметри. ако знаеш къде могат да ми помогнат освен ЕТ ми пусни едно ЛС. и пак казвам не се сърдя просто коментирам. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

А коя е истинската стойност на компресията, при условие, че двигателя е загрял като се кара колата?

В Рено сервизната документация изрично пише, че компресията се мери при напълно загрял двигател. Въпреки това в сервизите все се опитват да ме убедят в противното. От опит пък мога да кжа, че особена разлика нямаше - студена дава 13.5, загряла - 14.

Сега как е при Шкода - не знам, но както и да е (топла/студена) - досега ако не си успял да премериш компресията, май не ти се занимава сериозно с проблема.

А датчика поне може да се почисти, че зацапат ли се - понякога правят магарии, а не е като да не се зацапват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо съществено няма да ти покаже компесията ,ако има нагар по буталата и пръстените .

 

кажи ми клапаните преди колко км ги регулирахте ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо съществено няма да ти покаже компесията ,ако има нагар по буталата и пръстените .

 

кажи ми клапаните преди колко км ги регулирахте ?

No comment...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е на 280 000. датчика е сменен с нов. ще премеря компресията тея дни и ще ви кажа колко е. и без това шофьора слезе от нея и сега ще се прави не че не ми се занимава просто нямаше как досега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо съществено няма да ти покаже компесията ,ако има нагар по буталата и пръстените .

 

кажи ми клапаните преди колко км ги регулирахте ?

No comment...

 

искаш ли да ти дам телефона на майстор който се занимава главно с таксита на метан/газ/дизел и да ти каже относно компресията какво ще ти покаже ако ти са износени цилиндри или пръстени с нагар по тях-един голем ще го ядеш :smt034

кажи и ти давам телефона :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не искам да ми даваш нищо, ти явно нещо не си го разбрал твоя майстор.Айде да не спамиме по темата,моля те. smile159 .Има лични за тая работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета ще се сваля главата. 1 ви 10, 2ри 9, 3ти 8. имаше и изгорял полярен транзистор в компютъра.

засега е това. ще пиша по натам да ви кажа какво е станало.

проверих и частите за главата казвам ви ги като цени

клапани изпускателни 9лв

клапани всмукателни 12 лв.

гарнитура 44лв.

и гумички 1лв бр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.