Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бензин се лее изведро


C2H5OH

Recommended Posts

Такаа. Оня ден след няколкомесечно палене, каране и гасене замо на газ предвид това, че идват студените месеци решавам аз да видя аджеба таз кола върви ли на бензин (Фелиция 1.3 карбуратор). Щраквам аз на бензин и....колата почва да се дави, отзад фучи пресен бензин и за има няма 2 км петте литра, които бях сипал малко по-рано изчезнаха. Т.е. бензина се лее в двигателя все едно го изливам в мивката. Като изключа подаването на бензин след като падне нивото му в карбуратора двигателя се изфорсира нормално и гасне. На газ върви като ниско летящ самолет smile048 но на бензин... Нещо като да се е разсъхнало или спукало. Ама какво???

Някакви идеи?

 

P.S.- Гена твоите ги знам. Искам да чуя още мнения и идеи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Михаиле , какво искаш от тоз покойник на почти 300К без отваряне ... ти са благодари , че харчи само 5 кила на 2 км. ( можеше и да е по - зле ) smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди много години...

…Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо.

Все пак интересно ще ми бъде да чуя идеи от колеги.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак интересно ще ми бъде да чуя идеи от колеги.

smile159

Препълва се поплавъковата камера от неизправен/пробит, заял/ поплавък или недобре затварящ иглен клапан.

Поздрави. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препълва се поплавъковата камера от неизправен/пробит, заял/ поплавък или недобре затварящ иглен клапан.

Поздрави. smile159

 

:smt017

 

Само да допълня: Внимавай да не се запалиш! Като си на бензин отвори капака и виж как целия ти карбуратор е мокър!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото и на бензин отвреме на време трябва да се кара. :!:

Колегите са споменали за поплавъка и иглата.Хубаво е да погледнеш също и платното на ускурителната помпа за евентуален теч.

Моята каляска съм я направил да пали на бензин и при достигане на 2500 об. автоматично обръща на гас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Михаиле , какво искаш от тоз покойник на почти 300К без отваряне ... ти са благодари , че харчи само 5 кила на 2 км. ( можеше и да е по - зле ) smile021

Е колко по зле????? smile091 smile091 smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да ти благодаря ,че ми пращаш клиенти с неразрешими проблеми чак от София-/една червена Варненска Фабийка е зареждала при теб..../

Докарай и твоята фели и ще стане ;) Сега сериозно -ако няма теч извън карбуратора-поплавъка може да се е пробил,че като работи на газ карб.е празен и поплавъка се търка в корпуса и се протрива.Вижте и дали иглата затваря-духаш с уста и с пръст вдигаш поплавъка не трябва да изпуска-дори за 100% надеждност за херметичност направи вакум и запуши с език и така трябва да стоиш 30 мин без да ти се отлепя езика от медната тръбичка smile091 smile091

Ако поплавъка не е от кухите ,а е от порестите модели-проверете го за плаваемост в бензина..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм, и при мене стана тъкмо тая беля, само дето стана изведнъж, след като си работеше. Ако поспре да вали ще отворя карба и ще видя какво става и ще ти пиша... А при теб всъщност какво се оказа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обогатителя е често срещан проблем наистина-проверете и него.....ама от него се дави и няма празен ход,а Мишо вика ,че се леел бензин като изведро ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май май те чака подробно разглобяване и изчистване на карба с карбуратор клинър и от сорта.. Залагам на натрупан боклук -като си разклимбуцал боклуците на дъното на резервоара и си ги качил в карбуратора. Как ти е свързан бензиновия клапан - прекъсва бензина директно нали - не го оставя да се върти през карба smile009 ?

Смени си и горивния филтър за бензина..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мерси за идеите. Пъзела беше разгадан от gedore и батко Сами във втория му пост. Наистина това се оказа. Сега подробно.

Колата се дави до безобразие, отзад фучи пресен бензин под формата на пара и наистина 5 кила отидоха за няма и 2-3 км. Първото разглобяване на карбуратора (тук да изкажа благодарност и на vasilisa за идеите) не установи проблем, дори бяха решени няколко други - имаше погрешно свързани вакуумни маркучи към един ел. магнитен клапан (не го виждам на схемата, намира се до ел. клапана за празния ход), а този клапан беше с изключена букса. Но бензина продължаваше да се лее. При второто разглобяване вече на бат Генчо му дойде идеята за този обогатител (или както той го нарече - економайзер). Наистина се оказа спукана една от мембранките. Честно казано не предполагах, че такава миниатюрна дупчица ще докара такива проблеми. Поради много късния час (нощна среща на OMV), а също така и поради липса на едни други неща, май пари се наричаха положението трябваше да се спасява на момента. Решението беше да се затапи този обогатител, пък да видим какво ще стане. Затапването беше осъществено с помощта на една касова бележка от OMV и една ножичка - беше изрязана "гарнитурка", която затапи всички отвори и проблема се реши. Сега за сега хартиената "гарнитура" е здрава и колата лети на бензин (тя на газ си лети по принцип smile048 ). Разбира се някой ден ще трябва да си купя тази част, ама ще да е по-нататък.

И тъй като начало и ние мислихме, че иглата не затваря - беше сменена с нова, поплавъкът не е от порестите, не е пробит или протрит и затваря иглата плътно (беше проверено до колкото може и леглото на иглата за повреди). Мембраната на ускорителната помпа също е нова и работи. Бензинът е прекъснат преди карбуратора и след онова тройното за обратното гориво, та си циркулира постоянно да кажем. Има и бензинов филтър от ония прозрачните от 5 лв., монтиран преди бензиновата помпа. Карбураторът е чист (все пак карам с Блу Форс). Бат Генчо предположи, че втора камера се пълни от едно малко отворче (той ще го обясни кое е че не го запомних), при което то също беше затапено с хартийка. Беше отвинтено докрай и винтчето на дроселовата клапа на втора камера, та и тя беше затворена докрай. В крайна сметка се оказа този обогатител. Интересното е, че след като обогатителят или економайзерът беше елиминиран тотално колата си работи така, както и преди, когато го нямаше този проблем.

И така, проблемът беше решен временно и естествено трябва да се реши така, както трябва, т.е. да си купя частта и да я сменя. Дано стане по-скоро.

Благодаря за идеите колеги, а gedore има бира по желание от мен (първа награда). За батко Сами - безалкохолно, понеже е спортист smile004 А на Гената и Васко как ще им се отблагодарявам..... ](*,)

И малко офф - Батко Сами таз Фабия не е единствената Варненска Шкода заредила при мен и получила бонус - телефона на Гюнтер Сервиз smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех Мишо! .... И виж там за касовата бележка от OMV, щото временните неща са най- постоянни! ;)

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех Мишо! .... И виж там за касовата бележка от OMV, щото временните неща са най- постоянни! ;)

 

smile159

абсолютно! Пък и мембранката едва ли струва много повече от едно кафе на ОМВто smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех Мишо! .... И виж там за касовата бележка от OMV, щото временните неща са най- постоянни! ;)

 

smile159

абсолютно! Пък и мембранката едва ли струва много повече от едно кафе на ОМВто smile027

Едва ли, ама не се продавала отделно ми спомена Гената, а целия обогатител. Каза, че цената била около 20 - 25 лв. и кат знам как са нещата сигурно ще да е 30 при бай Митко. Приоритетни са ми лагерите на задните главини сега, та дано касовата бележка издържи още някой друг месец.

Кризааааааааа ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм го разбглабял този обагатител. Няма как да се смени само мембраната. Затова му смених само гранитурката.

Иначе на Симеоновско в магазина ги питах и беше 21 лева ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Малко ексхумация на темата.

Днес на НИМ на Митко (Krankenstein) беше извършена същата процедура със затапването на обогатителя, тоз път с касова бележка от ЕКО. Имаше същия ефект, а аз с моята карам вече трети месец и нямам проблеми. Изисквайте си касовите бележки колеги smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми какво да се прави, кризааа - аз имах цял резервен карб, ама го продадох за 50 лв, пък сега трябва да купувам само тая дзвъчка за 25 :? Голямо МЕРСИ на Мишо за вещия съвет и сръчната помощ при изрязването на "мембраната" от касова бележка, тоя път не седнахме на ОМВ-то но следващия вече няма да избяга от почерпка smile027

Иначе и аз предварително минах през подобно тотално разглабяне и почистване на карба с междувременно решаване на други малки проблеми, та дори смяна на бензиновата помпа след замерване с манометър, който показа понижено налягане на изхода...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте,

имам проблем и не съм сигурен в решението,та затова търся съвет.

Симптомите са:Трудно палене сутрин или по-точно след престой от поне 3-4 часа,понякога дори и след 4-5 минути.Комутатора е здрав,бобината също,свещите не са първа хубост,но поне трябва да изхърква(това е откъм ел.-а).Изключих ел-а като проблем.Бензин има,и горивото изключвам като проблем.Е не харчи както се споменава по горе за 2км 5 литра,но какви са ми съмненията:след продължително въртене на стартер(по 4-5 секунди,5-6 пъти с почивки за акумулатора)най накрая запалва и отзад мирише яко на бензин.Съмнявам се,че при престой бензина не се задържа в карба,а се излива в цилиндрите,оттам мокри свещи и в същото време празен карб,следствието-трудно палене(освен ако не сдъхне акумулатора и не запали изобщо ](*,) )

Подозирам точно тая част (икононайзер ли,иконостат ли,обогатител ли се казваше).Вече научих от горните постове временното решение smile001 ,но дали съм на прав път?!?!?!?

Веднъж запалила си работи добре,при движение се усеща леко придърпване,но дали е от недостиг на гориво или от гориво в повече,не мога да кажа(това във връзка с обогатителя,ако пуска повечко).

Колата е Фелиция 1.3 карб 2000г.

 

Успех и благодаря предварително за съветите,които се надявам да получа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами провери първо свещите преди и след паленето, а също и кабелите, включително към делкото и бобината - ако са влажни електродите значи се дави с бензин и вероятно няма добра искра. Огледай също за течове още докато вътриш на стартер, щом се размирисва на бензин. За тези работи ще ти трябва и помощник да върти на стартер, а ти да същевременно гледаш под капака какво става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.