Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Загуба на цилиндър при 1,2 - 64к.с.


thewhite

Recommended Posts

Здравейте! и помагайте! Губя трети цилиндър, най често като позагрее колата и особенно на климатик, но да не пропусна, че го прави само на газ. Казват, че било дефект на тези 3 цилиндрови чудеса, но в ЕТ ми правиха диагностика и казаха, че проблема не е в обичайния нагар на клапаните, а в газовата уредба. Газаджията поставил уредбата твърди, че проблема е в компютъра на колата, който като отчете грешка и прекъсва подаването на ток към 3-ти цил. Водих я на друг доктор, който потвърди проблема в компютъра, но посочва газовия компютър. Моля споделете мнения и опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но посочва газовия компютър.
ECU-то има вградена токова защита, която се активира при около 6 A. При свързване на аванс процесор токовата защита не може да се активира и ECU-то може да запише грешка “липса на запалителна бобина”. Много от тези ECU-та, след възникване на грешка от такъв тип, спират съответния цилиндър и инжекторът прекратява своята работа.Решението на този проблем е монтиране паралелно на входа на аванс процесора на балстни схеми, състоящи се от резистори и полеви транзистори, които променят съпротивлението си.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти! Чак след, като пуснах темата намерих и други коментари на други страдащи и там пак Ти беше най-запознат и подробен. Вече не вярвам, че досегашните ми майстори могат да се справят с това за това моляте сподели къде могат да ми монтират тези чудеса и колко ще ми струва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Благодаря ти! Чак след, като пуснах темата намерих и други коментари на други страдащи и там пак Ти беше най-запознат и подробен. Вече не вярвам, че досегашните ми майстори могат да се справят с това за това моляте сподели къде могат да ми монтират тези чудеса и колко ще ми струва?

Всъщност май не е станало ясно че не съм на метан, а на пропан бутан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че не мога да помогна и че мнението ми вероятно принадлежи към спам категорията, но четейки за пореден път се питам къде е Киро на Кирия с тия газови :roll:

 

Карай си на бензин/дизел и си свиркай.... ремонтите и парите по майстори един ден надвишават с много икономията. :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Съжалявам, че не мога да помогна и че мнението ми вероятно принадлежи към спам категорията, но четейки за пореден път се питам къде е Киро на Кирия с тия газови :roll:

 

Карай си на бензин/дизел и си свиркай.... ремонтите и парите по майстори един ден надвишават с много икономията. :idea:

За бензина не съм съгласен, но за нафтата да. Аз затова и вече се ориентирах натам. И без това тази газовата никой не може да я оправи. Но съм новобранец с дизела, а виждам ти имаш опит за това с удоволствие бих почерпил опит но не тук а на кафе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.