Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

температурен датчик


far_seer

Recommended Posts

Привет, колеги

симптомите на пациента са следните: докато загрее, колата придръпва, трябва да минат поне 5 минути каране за да спре... също така няма мощност, дори педала на газта да е до пода, тя едвам върви. Закачих я, показва грешка на температурен датчик, в което има логика - при подаване на грешна информация следва бедна смес, следователно лошо представяне и увеличаване на разхода(има го и това). Въпросът ми е, този датчик къде се намира? Мисля си , че е точно под кората, която е над двигателя и представлява нещо като букса, това ли е? Също така с колко пластини е, 2 или 4?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко датчика имаш по горната част на двигателя? И без да съм виждал двигател 1.4 на Фабия през живота си... ами логично е да да е в някъде или по главата или на изхода (близо и ПРЕДИ термостата). Едва ли е изобилие от датчици на това място. Някъде покрай антифриз е боднат, преди термосата заължително.

Това което описавш звучи като точна диагноза на проблем с датчика. Явно подава данни на ECU-то, че двигателя е загрял и съответно двигателя получава малко бензин - тресе и няма мощност когато е студен и раоти добре - когато е загрял в действителност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последен въпрос

днес бях в магазина и имаха 3 варианта o_O

един с 2 крачета за 16 лв., и 2 вида с четири крачета - единият с жълтo пръстенче, другият с тъмно зелено(съответно 36 и 42 лв.)

четох, че двигателят трябва да е студен и не исках да го изкарвам за да проверя... ще отида пак, така че ако знаете ми кажете кой е направо да го взимам :x

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взех датчик, на facet 36 лв.

стрелката на температурата вече се вдига плавно, но колата пак присецва.... не знам вече :x

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добър вечер

днес пробвах на студено време как ще се представи колата, като се надявах да съм решил проблемите, купувайки уж качествен датчик

за мое трупане на нови нерви, нещата са още по зле .... запалих колата на студено, на 2 пъти оборотите паднаха до към 3-400 и колата едвам не загасна... вече не знам какво да правя и къде да търся проблема. Писна ми разни сервизи да ми взимат по 20 лв. за диагностика и "на колата нищо да и няма"

Забелязах еднo свистене тези дни, като започна да вали ... най-вероятно е ремък за динамото

едва ли обаче той прави мизериите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почистване на дроселова клапа

преди това диагностика в ЕТ

клапата е чистена, диагностиката е правена в Шкода Сервиз. Единствената грешка, както казах, беше темп. датчик

свещите са проверени, филтрите са сменени с изключение на горивния

според мен или е той, или дебитомер или кабели.... но като загрее колата върви добре, има ускорение, единствено от време-на време на 2ра предавка след подаване на газ има придръпване. Пали от първият път, без проблем, за секунда. Проблемът е докато загрее - двигателят като че ли тресе, , мъчи се, ремъкът на динамото свисти... оборотите падат до 3-400,след това пак си се вдигат до 1000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... вече не знам какво да правя и къде да търся проблема. Писна ми разни сервизи да ми взимат по 20 лв. за диагностика и "на колата нищо да и няма"

заповядай при нас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... вече не знам какво да правя и къде да търся проблема. Писна ми разни сервизи да ми взимат по 20 лв. за диагностика и "на колата нищо да и няма"

заповядай при нас

ако сте от Варна сте ми доста далече, почти възможно най-далече, но ако не го реша проблема скоро и това е варинт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и аз имам подобен проблем с моята фабика: когато е студена придърпва. Има и нещо друго, което незнам дали е нормаллно. А именно: достига 90 градуса температура за 3-4 мин. според показанията на таблото, но перката си включва нормално и поддържа работна температура. Това трябва ли да ме притеснява. При вас за какво време достига 90 градуса? Фабия, 1.4 МПИ 2002 (комби). smile035 smile035 smile096

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малък ъпдейт :arrow:

Смених датчикам, както казах, но проблемът си остана

За капак светна и EPC

Изтичах бързо до най-близкия vag-com -грешка на темп. датчик(не съм я трил преди) и стоп-машинка... изчистиха грешките, EPC изгасна... красота

На следващия ден(тоест днес) EPC пак светна ....... веднага отидох пак - този път само една грешка -> прословутата стоп-машинка.

Иначе стоповете си светят безотказно, но все пак май ще я сменям.

Въпросът ми е, проблемите, които имам може ли да се окажат от нея, защото нещо не намирам логика?

А колата все така първите 20-тина метра няма никаква мощност и забива леко муцуна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колата все така първите 20-тина метра няма никаква мощност и забива леко муцуна...

 

това няма общо със стоп машинката
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги, за пореден път "повдигам" темата, надявам се за последен

Искам да попитам нещо, когато се появи проблемът, за който писах забелязах, че ВИНАГИ ремъкът на динамото започва да "цвили" доста високо и след като колата се "изстреля" и започне да върви нормално, ремъкът по същото време утихва. Ако запаля сутрин и ремъкът не вие, проблеми нямам...

Е ли възможно от него да идва проблемът с оборотите и липсата на мощност?

Самият ремък иначе е стегнат и не е изтъркан, съмнява ме някоя ролка...

Мисля си дали няма проблем при хидравликата, защото вечер, като правя маневри и фаровете премигват, а доколкото знам този ремък обслужва динамото, хидравликата, климатик и водна помпа май... т.е. ако някъде там има проблем, може ли да товари двигателят, когато е студен и да няма вървеж?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти колега.

проверете маркуча от тройника за регулиране на изпарителя, да не би да е изскочил ..

мисля,че кабели,свещи,капачка и палец нямат нищо общо в проблема, проверете си филтъра.

скоро да сте сменяли ангренаж ?, иначе може да махаш кабели докато колата работи и да видиш дали има разлика :)

относно за мигането на късите.. виж кабелите отдолу под волана..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.