Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Невероятен харч, ще го преборим ли?


maxrpm

Recommended Posts

мерси :-) ще погледна и това като се затопли малко, защото може да се окаже, че си прав - нивото на антифриза е понамаляло май в сравнение след доливането :-).

а за резервоара утре ще ги накарам до преливане да я напълнят - така ще съм сигурен :-) ако събере повече от 6л никога вече няма да наливам от ОМБ на "Г.М."-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щуцерите не са на резба а са запресовани. Възможните начини са два - смяна на капака на карбуратора или опит за залепване. Не е лошо да се провери и дали капака на карбуратора не е изкривен от презатягане на възд. филтър. За избягване на това, аз съм монтирал кутия за филтър от Лада. По принцип тя опира в тялото на клапана за задействане на втората камера и аз съм подложил втора гумена гарнитура .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

колата е застопорена - харча стана зверски 155км=32л. може ли да е от скапания съединител- за смяна е. има и теч от шланга ама не мисля че е възможен в такава степен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи го оправи този теч, първо да не се запалиш, второ да видиш какъв ще е разхода и дали е от това или не. Един маркуч и две скоби са, Мачкуча е Ф6, дължина 48см за помпата с ветикален щуцер и 60см за тази с хоризонтален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако щуцера в капака на карбуратора се движи в леглото си, ще се наложи смяна и на капака заедно с маркучето за бензина. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам капак за 120 ков карб Вземай free Маркуча от резервоара до бенз помпа free, ако си го откачиш от резервоара. Той е на около 2 год и би трябвало да е здрав

 

Oпита ми с 120 кови карбуратори показва, че е най - добре обаче да се спазариш с Динка за нейния ладов :lol: и след това да му смениш консумативите + да сложиш късия икономайзер за да се събере.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е от щуцера:-) нещо съм се заблудил че се върти (така ми се стори като пробвах маркуча дали е добре затегнат) . взех си нов маркуч и като се събуди лапето ще го сменя. после ще видим :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че си от София, ако искаш мен много ми се пие кафе, пари не искам, а имам и ключ за свещи, мога да ти премеря компресията. С тоя харч няма да те карам да идваш до квартала разбира се :lol: Ако пък си близо до НДК направо супер. Имам и стробоскоп може да и ударим и центровка и да видим колко бяга запалването :lol: . Ако искаш мога да ти изчистя карба с кореселин, но с Шкодови карбуратори крайно не ми се занимава, мразя особенно много 120 кови, те са крайно безпереспективни и скучни за мен. Поради тази причина се съмнявам да има някакъв ефект. (по при тях ефект никога няма, по скоро са един голям дефект :lol: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че си от София, ако искаш мен много ми се пие кафе, пари не искам, а имам и ключ за свещи, мога да ти премеря компресията. С тоя харч няма да те карам да идваш до квартала разбира се :lol: Ако пък си близо до НДК направо супер. Имам и стробоскоп може да и ударим и центровка и да видим колко бяга запалването :lol: . Ако искаш мога да ти изчистя карба с кореселин, но с Шкодови карбуратори крайно не ми се занимава, мразя особенно много 120 кови, те са крайно безпереспективни и скучни за мен. Поради тази причина се съмнявам да има някакъв ефект. (по при тях ефект никога няма, по скоро са един голям дефект :lol: )

 

благодаря за предложението max, но посочените дейности минаха през Симо :-). той и прави ремонта и центровката и т.н. преди малко повече от месец :-) но пък може да се възползвам относно реглаж на съединителя, но сега не ми до това, а докат ми дойде музата може и да е блокирал и да се сменя. като споменах смяна на съединител дали мога да мина само със смяна на феродовия диск. Щото симам два а не ми се дават пари за притискателния. Без друго не мисля да се задържа повече от година на шкодилака (макар че то се не знае па и да се знае не е сигурно и ...).

смених маркуча и всичко с течовете е ок сега. остава само да видя дали е било от това. (обаче маркучите F 5 си паснаха идеално. Стария ми беше F6 i течеше)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом така е станало, няма проблем ;)

 

Дали си само за феродо или и за притискател и маховик (огледало има и на маховика. Ако сменяш притискател, сменяш и маховик) това може да се каже само след демонтаж и оглед на повърхностите. Попринцип без да го сваля може и да ти каже някой "майстор", но тогава положението е 50/50 или ще е прав или няма да е :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.