Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Първа скорост не включва О1


Skoda_Octavia 1.8T

Recommended Posts

Отскоро имам Октавия 1.8Т и още откакто е взех нещо първа скорост трудно включва. Просто като се опитам да е включа все едно бутам в стена, не ръпа или нещо такова. А ако включа втора и след това първа влиза без проблем. Какъв е проблема според мен е някъде по лостовата система или жилото е за смяна...Който знае нека пише...Ще направя ли добре ако смажа жилото с течна грес?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но това е нормално за фолксваген, имам и Венто и там е така....Ако включваш бавно не хърка иначе има да...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но това е нормално за фолксваген, имам и Венто и там е така....Ако включваш бавно не хърка иначе има да...

Хм! Ако е така, както казваш, значи моята кола има проблем след като не хърка!

Колега, шегуваш се сигурно, нали? Какво значи: "Това е нормално..."? Няма коли на който да е нормално да стържат скоростите! Т'ва да не е камион с нерегулиран съединител?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах

Разбира се че като хърка, значи има нещо, но просто казвам че повечето модели на VW имат този пролем, може би щото собствениците не се отнасят добре и винаги включват задна с злоба, в последствие нещо се разваля и почва да хърка. Незнам кво е. Доколкото знам нямат синхронизатори на задна скорост моделите от VW групата...Често срещам някой да включва задна скорост на голф 5 и да хърка, а той си е още бая нов...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, не е лошо да погледнеш(погледнат) гумения тампон на механизма на скоростния лост.

появява се луфт в механизма на лоста от там идва трудно включване на някои предавки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще е нормално да хърка задната.Ако хърка,значи притескателя не отделя напълно и увлича кутиятя.Ако вс.друга по жила/лостове е ок,това е причината за трудно влизане на първа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия 1.8Т не бяха ли с оная скоростна кутия с късите скрости дето е и на GTI? Странно щото освен проблема, че караш на ебати оборотите и бучи като самолет, голфаджиите много я харесват. Пък и щом на ГТИ я ръгат, значи трябва да има ресурс в нея. И да ти кажа, голфърите може да налитат на кютек по улицата, ама с колата са доста нежни :)

 

Та затова ми се струва, че това дето си хъркали по дефоулт нещо не е нормално. Аз познавам 3-4 с такава кутия, пък хъркания не чувам. Нещо ме навява мисълта, че ще ти се наложи една прилично скъпа интервенция по съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата, който съветва да погледна гумения маншон благодаря, аз също си мисля, че проблема е некъде по лостовата система, щото по някой път, като се опитам да включа задна включвам първа. Но все пак не е изключено да се окаже и смяна на съединител, надявам се не но все пак ако трябва няма начин. На колегата, който вика, че скоростната кутия виела, ще кажа,че все пак колата е правена от хора и си има и своите фабрични дефекти, като всяка друга, нека да каже той каква кола кара, щом е такъв специалист... smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото незнам как е не съм го гледал, направо ще го сменя, щото колата е нов внос, може ли от недостик на масло да не включва или ако е старо, щото при студено време проблема не е по-ярко изразен, отколкото при топло, и за това си мисля, че не е маслото, но ще го сменя....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да си пусна мерудията ...в гърнето smile091

 

Не знам как е при 6-ст кутия , но при всички 5-степенни които съм имал ...Джета 2, Vento , Bora , Octavia 2 - всички задни хъркат , ако се включва веднага след натискане на съединителя . Трябва да се почака около 1 сек и тогава да се ръга .Това идва да каже , че нямат синхро на задната . Само едно audi'80 имах , което още имам с 5 ст. кутия , което не хърка никога . Даже на задна скорост, дори да караш с много газ - не вие кутията! :D

Освен това 6 -степката на О2 4X4 също не хърка при вкарване на задна . smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно и аз това се опитвам да каже, че е характерно за VW ако включваш бързо да хърка, щото имам и Венто и там е същата работа както при шкодата, докато съм карал ауди б4 и а4, там няма такова нещо колко и силно да включиш задна скорост, просто кутията е друга, мисля че пасат 4 също е с такава кутия като на ауди...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

РазбрахтА , бе човек ! Такова е положението със задните не само при VAG-овете . При всички по-евтинки колици е така .

За 1-та обаче нямам идея , може би наистна е изпълнителният механизъм на превключването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен 1-ва влиза трудно на място,понякога трябва първо да отида на втора.А понякога когато прибързам ми хърка.Ходих до ЕТ,регулираха ми механизма,провериха маслото и резултат никакъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно да понякога трябва да минеш през втора, или не точно даже просто леко да чукнеш към втора без да влиза цялата, ма все пак като открия кво е ще ти пиша, че сега нямам време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро имах подобен проблем-трудно включваща първа,после буквално за дни стана трудно включваща и задната...за да стигна до положение,че за да включа първа да трябва да "мушна"втора и да потегля(колкото да отлепят колелата)и чак след тая кондика влизаше първата.Последва жокер "обади се на приятел",който ме посъветва да погледна как е нивото в казанчето на спирачките(незнаех че е "общо" със съединителя и умишлено е направено така че да те "изостави"първо съединителя при намаляване на нивото,а не спирачките)-беше на минимума....долях-пооправиха се леко нещата и взех да гледам по-весело на живота...но буквлно ден по-късно пак същата история.Последва четене по форумите....и си дадох диагнозата сам(за мое съжаление)-СЪЕДИНИТЕЛ с двумасов маховик.Последва сервиз и смяна на съединителя...съжалявам че не снимах сваленият(старият)за да го видите-работил до последно и против всякаква логика според думите на момчетата в сервиза...потрошен лагер,три от триъгълните ламели(незнам как се казват)липсваха и бяха намляни вътре.Старият(по техни думи оригиналният)беше ЛУК...сложиха също ЛУК.Не че преди смяната педала ми е бил твърд,но сега е феерия някаква...Ремонта със частите (съединител,маховик,лагер,семерина на кол.вал) си е четирицифрено число заради двумасовият маховик :smt0344 Колата е Октавиа 1.9 ТДИ 110 к.с.Дано съм лош пророк и нещата да са лесно поправими и нетолкова скъпи при колегата. smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даммм може да има право колегата от последния коментар, може би е аксиалния лагер на съединителя, ще видим...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то е ясно, ако искаш да проклинаш по някой шкодаджия - "да ти даде фира съединителя" е достатъчно гадно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ продават масло за скоростната кутия с някакви добавки заради това хъркане. Те си го знаят проблема. Аз сложих от него и има малък ефект. Хъркането стана по меко, не изчезна. Иначе всичко де може да се смени по управлението на СК е сменено и регулирано. Съединителя и той. Пак хърка на първа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.