Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как се регулират фаровете поотделно при Octavia 2 facelift?


shaft

Recommended Posts

Баща ми пък , като си смени акумулатора на аудито и каза , че станало по-пъргаво !!! И аз му повярвах . smile091

evin-e , ти пък как улови 5 ' - ва разлика , бе пич !!! Явно когато си забелязал е имало силен вятър и е трябвало да дърпаш руля с 5 ' наопаки. Няма как да ти се напастне волана без механична намеса , както е казал Сами .

 

п.п. такива неща се наблюдават при хора с по-изострени възприятия smile001 , каквито сме почти всички във форума ... Нормален потребител си кара и си свирука и си вика "...Тва е най-добрата кола"... smile159

 

п.п.п. Винаги след откачане на "ACCBat" светва кормилцето , губи се TRIP и трябва адаптиране ( обучение) на ел. стъклата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

И да добавя към мнението на товарищ Димончук - и алармата си е...ба майката :)

 

Сега отивам да сетвам наново всички неща ( ДАНО СТАНЕ! ), защото по фактори сетингите й е за евро държави, без пищене, без какви ли не други неща... :)

 

Колкото до волана - намества се, ама хич даже. Просто има едно странно нещо, което ми направи впечатление на мен - като го завъртях първия път наляво се чу нещо кто чукване в метал и влезна прескочи сякаш зъбче - след това докрай надясно, сякаш прескочи някаква пистичка/рейка нещо от тоя род се усети и след това волана си стана както си трябва - в краищата преди да стигне се удря в меко, но при първият опит потропваше на желязо и воланчето от таблото при мен изгасна след първата врътка ляво-дясно (от край до край). Това е. Явно тече някакъв чек за грешки, но не е в никакъв случай наместване. Просто трябваше да се провери, може да сме с извънземни технологии по колите и да не знаеме ;)

 

Поздрави

 

PS: И сега горчивият ми опит ще оправя аларма :D

 

ПП2 на 20.12.2010:

Брех, преди време от ЕТ ми казаха, че не може да си направя прозорците да се вдигат с дистанционното, ако колата не е с оригиналната аларма и дистанционно??? Че ми липсвал комфортния модул или иначе казано цитирам "След като сте с класик със сигурност Ви липсва една черна кутия при чистачките, която е много скъпа и няма как да го направим това нещо, без да я имате нея, просто... Съжаляваме!".

Снощи си пуснах такива глезотийки с алармата, каквито и от ЕТ, и от официалният дистрибутор не знаеха, че ги има въобще :) -- Anti-carjacking function, immobilizer blocking function(в постовете пишеше, че блокира помпата на горивото и тока към стартера, че да не върти), electric windows closing function (manual/auto - избрах го ръчно, че ми се стори по-удобно - много е яко! Сега с моята "скапана и неоригинална аларма", мога да си вдигам прозорците от разстояние!), Stress Sensor - оправих му чувствителността, сега ако колата се лашне леко ще запищи алармата, а преди трябваше чак паяк да я вдигне, за да пищи нещо, а звука й беше ултимативно слаб! Сега го промених! Всичко това си го настроих с дистанционното само и с кодовете из форумите. Много доволен - сега свалям прозорците и ги вдигам с дистанционното и си спомням за ЕТ и официалният вносител и ги псувам наум за мързела (не че не го знаят, все пак те са ми докарали тая кола)- "Ами липсва ви комфортен модул, няма как да се вдигат прозорците с това дистанционно...". И още нещо разбрах - мога да отида да си взема оригинален ключ с три бутона и платка в него, да го закача към текущата аларма - дори да не е оригинална!!! и да си отварям само багажник, само шофьорска врата и какви ли не глупости и да не ползвам това дистанционно, което идва с алармата!!! И това не беше възможно според "born in Africa" момчетата.

Ей, аман от разбирачи! Не искам никой от тях да ми пипа колата вече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай някакво упътване!

 

 

Ами аз много се чудех, дали да не направя такова нещо, но като гледам много малко са хората с аларма Мета систем, така че... Затова се отказах :) Иначе, ако искаш на лични ще ти пусна много неща как стават, стига да си с дистанционно като моето:

meta-hpa-remote2.jpg

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до волана - намества се, ама хич даже.

 

Хмм странно, ще снимам моя как е сега и как беше преди. Трудно е да си измислям, щом и жена ми забеляза разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до волана - намества се, ама хич даже.

 

Хмм странно, ще снимам моя как е сега и как беше преди. Трудно е да си измислям, щом и жена ми забеляза разликата.

 

 

Леле, аз как исках и аз така... ама не се получи! :) Нямам идея какво е точно.... но... не стана... ама се усеща, че е по-различно първите врътки. Определено мога да кажа, че е друго, после явно пуска някаква помпа нещо или защити или не знам и аз какво е... :) Но го има тоя момент!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак - най-учтиво да припомня: заглавието на темата беше Как се регулират фаровете поотделно при Octavia 2 facelift

 

:smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак - най-учтиво да припомня: заглавието на темата беше Как се регулират фаровете поотделно при Octavia 2 facelift

 

:smt034

 

 

Ами, като никой не помага, дори и ти не казваш, дали не си го открил на твоята... :) Говориме си разни безобразни.... Извинявам се за спама.

 

Все още не знам нищо по въпроса :) Не мога да открия по английските сайтове - френски, чешки, полски и немски нямам идея как и да търся :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още в началото на темата се вижда, че си открил откъде се регулират :-k .

 

 

Наляво-надясно не съм открил само :) Другото съм го открил, прав си... Моя е грешката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.