Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с бравата на багажника (микроключета?) !?


Grace

Recommended Posts

Лесно ли се отстранява?

 

Не. За радост още не ме е сполетяло но се информирах - разглабя се цялата врата за да се извади бравата, която от своя страна също се разглобява изцяло.

Е... за някой вероятно е "лесно отстраним" проблем, но определено не е работа за 10 минути или за човек без никакъв опит...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неотдавна търсих инфо по тази тема във връзка с подобен проблем с вратите на VW Passat Variant '1999. С много голяма вероятност микроключетата там са абсолютно същите като на Skoda, а техни аналози и вариации се предлагат например в Comet electronics:

http://www.comet.bg/shop/datasheet1.html?ID=8755&PartNumber=DW-N2S-00A0C-Z

 

Цената им е от порядъка на няколко лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

проблемът със неотваряща се 5-та врата продължава да стои пред мен.

 

Но вече тествах моторчето, че работи след като му се подаде директно ток.

 

Също така разглобих изцяло ключалката, която е над рег.номер на колата - работи си нормално, ключето е напълно чисто.

 

Предполагам, че проблемът е в някое реле, но идея си нямам къде се намират. Всеки съвет е добре дошъл!

 

Поздрави!

 

Установих, че сигнала от бравата стига до някакво реле зад бушоните, което цъка при натискане на ключалката, но от там нататък - нищо ... Колеги, дайте ъкъл как да проследя схемата от това реле до моторчето за отваряне на багажника?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като цъка релето ,замери връща ли ток към моторчето

п.п.не съм чел вс.постове по темата...ако си го мерил ....сори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи това, което те е посъветвал бат Сами, релето се намира в комфорт-модула, който е над педала на газта, но предварително се сваля кората под волана и въздуховода към краката на шофьора. Възможно е релето да е нагоряло (при мен са 3).

 

Иначе имам опит с отремонтиране на моторчета на брави, скоро мисля да пусна тема, направих доста снимки. Не е трудно да се справи човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че не стига ток до моторчето, т.като него го тествах с директно подаване на напрежение и тогава работи.

 

Дадох си уреда на познат за 2-3 дни, но след това ще видя за да съм 100 % сигурен, че не стига ток.

 

А този т.нар "комфорт модул" една цяла част ли е или са отделни релета, които могат да се сменят?

 

Също така VAG-COM може ли да помогне в случая? Гледам из опциите, че има възможност да се тестват различни ел.компоненти, както и комфорт-а, но аз не открих грешка /то и не му разбирам много, де...., ползвам някакъв 409.1, но само на 5-6 места ми дава някакви данни... не мога да разбера все още проблема в кабела ли е, в софтуера ли е, и т.н./

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Установих, че сигнала от бравата стига до някакво реле зад бушоните, което цъка при натискане на ключалката, но от там нататък - нищо ... Колеги, дайте ъкъл как да проследя схемата от това реле до моторчето за отваряне на багажника?

F31 - предпадител, 10 А - провери дали е здрав, като го извадиш и тестваш. Това е най-горния десен предпазител, като го гледам от тези при шофьорската врата. След него е комфорт-модула с релето и след това моторчето за бравата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Установих, че сигнала от бравата стига до някакво реле зад бушоните, което цъка при натискане на ключалката, но от там нататък - нищо ... Колеги, дайте ъкъл как да проследя схемата от това реле до моторчето за отваряне на багажника?

F31 - предпадител, 10 А - провери дали е здрав, като го извадиш и тестваш. Това е най-горния десен предпазител, като го гледам от тези при шофьорската врата. След него е комфорт-модула с релето и след това моторчето за бравата.

 

Колега, благодаря за съвета! Срам ме е да кажа колко пъти прегледах списъка с описание на бушоните в Haynes и не успях да разбера кой точно е :oops:

 

Прегледах бушона - беше изгорял! smile092

 

Смених го с номер 32, който също беше 10А и той изгоря! Изглежда някъде дава на късо.... ще купя 20-тина бушона и ще тествам допълнително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като имаш Хайнес, превърти до схемите и виж central locking. Веригата от предпазителя влиза в комфорт модула и минава през релето и отива към багажника. Кога изгоря предпазителя с поставянето или като пробва да отвориш? Може и моторчето да ти е задръстено и да иска повече ток, а Шкодите нямат голям запас откъм ампери по кръговете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша тези подробности, т.като може да бъдат полезни на някой със сходни проблеми в бъдеще, а не че искам да досаждам ...

 

Втория бушон така и не разбрах кога точно изгоря.

 

Смених го с такъв 7.5А и за сега е ОК.

 

Намирисва ми, че има нестабилна връзка в някои от компонентите (моторче или ключалка), т.като сега понякога отваря, понякога - не. Когато не отваря измерих напрежението при моторчето - 0.00, т.е не подава ток. След като откачих ключалката и затворих директно веригата с късо кабелче отново проработи... Не е горял бушон след това.

 

Схемата и съветите от колегата IDA са много полезни... Благодаря! Само искам да отбележа, че след като разгледах схемата ми се струва, че бушон 31 е между релето и моторчето. А от ключето над рег.номер до релето няма бушон. Това обяснява и защо то цъкаше, въпреки че бушона беше изгорял.

 

ИЗВОД: Трабва да се чете преди да се човърка! Ако си бях направил труда да разгледам книгата, щях да си сместя много безсмислен труд :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Да попитам- вратата на багажника трябва ли да може да се отваря отвън?

При мен се отваря само със жилото отвътре.

Отвън има гумиран участък в средата на капака, между плафоните на номера, но не усещам да има бутон.

Нивото на оборудване е Класик. Централното е добавяно допълнително.

 

Т.е. Този ремонт ли ми предстои :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам- вратата на багажника трябва ли да може да се отваря отвън?

При мен се отваря само със жилото отвътре.

Отвън има гумиран участък в средата на капака, между плафоните на номера, но не усещам да има бутон.

Нивото на оборудване е Класик. Централното е добавяно допълнително.

 

Т.е. Този ремонт ли ми предстои :roll:

 

Щом няма бутон, значи само с ръчката до седалката се отваря. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще има бутон- в Събота съм на тур по моргите, а в Понеделник чакам части за 300 лв от ЕТ s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.