Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Възможно ли е ?


shano88

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Ще ми се да попитам.Имам Шкода Фаворит 1.4 карборатор. 94 година.Имам чувството че предавателните числа на скоростите са много ниски. Имам идеята да сложа скоросна кутия от друга Шкода . Например от 1.6 . Дали това някой го е правил и как става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shano88

    10

  • zoltan88

    7

  • bega4kata

    6

  • Sevi79

    6

Най-много писали в темата

Здравейте колеги.

......................... Имам Шкода Фаворит 1.4 карборатор. 94 година..............................................

Такова животно ( автомобил ) , няма . [-X , :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

......................... Имам Шкода Фаворит 1.4 карборатор. 94 година..............................................

Такова животно ( автомобил ) , няма . [-X , :roll:

верно,аз не обърнах внимание smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно изчислили са го хората,ако искаш дълги предавки ти трябва по голяма кубатура "въртящ момент",и да е възможно смяната на ск.кития 5та ще а включваш по надолнище :lol: 1.3карб.и 1.6мпи имат 20тина к.с разлика, ако искаш резултат най добре смени колата вместо да сменяш и двигател. Ако си карал колело със скорости, ще разбереш какво му е на двигатела :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесният вариант да се движиш по-бързо с по-ниски обороти е да увеличиш диаметъра на гумите. При това положение обаче няма да ти е верен километража. Фаворита е за гуми 165/70/13 ако сложиш например 165/80/13 ще увеличиш диаметъра на гумите с 33mm. и когато километража показва 100км/ч. реално ще се движиш с 106.2км/ч.

По принцип предавките не са лошо изчислени защото при 100км/ч. двигателя е с 3000об/мин. /поне при фелицията е така/ което е поносимо предвид мощността му. За сравнение ще кажа, че Ауди А3 1.6 101к.с. върви на същите обороти, БМВ Е36 318 комби също.

Дизеловите и по-големите бензинови мотори обикновенно при 100км/ч. са с 1800 - 1900об/мин. но от фаворитовия мотор не можеш да искаш това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......................................................................................................................................................................

верно,аз не обърнах внимание smile091

Сега се сетих , че в София преди 2-е години срещнах FABIA 1.4 MPI , но със сменен двигател - сложен е Фаворитов 1,3 и най-странното е че беше с делко от Ш-120 от преди 82г. с малкия палец и ниската капачка , направо не повярвах на очите си . Така , че току -виж и тук, може да има изненада, :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......................................................................................................................................................................

верно,аз не обърнах внимание smile091

Сега се сетих , че в София преди 2-е години срещнах FABIA 1.4 MPI , но със сменен двигател - сложен е Фаворитов 1,3 и най-странното е че беше с делко от Ш-120 от преди 82г. с малкия палец и ниската капачка , направо не повярвах на очите си . Така , че току -виж и тук, може да има изненада, :lol:

Този ще да е бил някой фен като мен. Аз съм се заклел, че каквато и кола да имам след шкодата, ако се прецака генерално, ще и прасна 120 или 135 мотор с фланец на скоростите и хич не ми пука. Поне ще стане бърза!

 

Постави се на мястото на този човек, примерно биела му е пробила блока. Какво би избрал ти - мотор за 800-900лв или Фаворитов за 100 и делко за 5?

 

П.с. Как беше реализирано решението с таблото, примерно термостат с датчик от фелиция facelift или Fabia те са еднакви 1:1 и сме ок с термометъра, горивото също е ясно, лампата за алтернатора и тя - от D+ 2W крушка към +, но километража и оборотомера, те нали се управляват от ЕCU ?

 

По темата - мисля, че автора ще е най - удачно да си подари едни джанти 15 ки или 16ки и така да си реши проблема. Аз също имам този проблем, но и Fiat Tempra 1,6i държи обороти на 5та 1:1 с мен. Затова си сложих 14 ки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се заклел, че каквато и кола да имам след шкодата, ако се прецака генерално, ще и прасна 120 или 135 мотор с фланец на скоростите и хич не ми пука. Поне ще стане бърза!

Анастас и това ще си сложи в подписа 100% smile027
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От първите фабии нямаше ли 1.4 с чешкия мотор, но с горен разпределителен вал или бъркам?

Първите Фабии с чешкия мотор 50кв е с долен вал, и е от Фелиция МРИ ако не се лъжа, само че защо VауWагените са го кръстили 1.4MPI може би защото в гамата от мотори на VW по него време е нямало 1.3 ](*,) аре тогава да е 1.4 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той 1.4MPI на Фабия 1 си е 1400куб.см.Няма такова нещо дай да го кръстим ей така,че инак не може [-X Разликата в сравнение с 791.135М и 791.136М до колкото ми е известно е в хода на буталото.Вътрешния диаметър на цилиндровите втулки е пак 75.5мм,колкото е на всички 1.3 мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той 1.4MPI на Фабия 1 си е 1400куб.см.Няма такова нещо дай да го кръстим ей така,че инак не може [-X Разликата в сравнение с 791.135М и 791.136М до колкото ми е известно е в хода на буталото.Вътрешния диаметър на цилиндровите втулки е пак 75.5мм,колкото е на всички 1.3 мотори.

Е значи греша smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте .

Нямашеме 4 дена и две страници тема.

Извинявам се за грешката(ще ми се да е 1.4 ).

Мислих си за варианта за големите джанти , обаче първо товаря скоростната кутия и зимни гуми 15 цола 4 броя са бая скъпи.За съжаление няма угодия :(((

Пък и бързите скорости не са безопасни.

Само за инфо някой може ли да ми даде от 0-100 за колко секунди(минути :)) трябва да ускорява шкодата. Може проблема да е другаде .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за инфо някой може ли да ми даде от 0-100 за колко

ето тук пише 11.2сек за 136. А това е най - слабия мотор 135 с катализатор
18сек. Почесваш се по главата и вече си на 80, поприницп зависи колко зор си дадеш. 135 мотора му идва тежичко купето, но какво да се прави. Също е бърз но не толкова колкото 136 трябва да си видиш номера на мотора с 135 ли завършва(или май започваше) или с 136
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

135 е двигателя . Има ли възможност да имам катализатор. Как да разбера ? Ако имам , може катализатора да се е задръстил. Иначе и на мене ми се струва че купето е тежичко за този двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , на Фаворит с карбуратор доколкото знам аз не е монтиран никога катализатор и купето не е тежко , ами просто тоз мотор толкова си може - 58 коня и 95 Нютона колко и да го напъваш магарето кон няма да стане освен ако не е ГМО smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, със спойлерите ще вдигне челното съпротивление , а с големите джанти скоростомера ше лъже и така никога нема да достигнеш 100 км .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шах с пешката. Ни така ни иначе.

Мисля , че идеята ми е обречена .

За спойлерите, и без това се видя че е бавна поне да е хубава :)))

Имам идеи за шкодичката. Някак си когато я купих се влюбих в нея. Въпреки някой недостатъци ми допада .

все пак най-лесно е Голф да си направиш. Ами Шкода Фаворит ?? Май няма да е лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шах с пешката. Ни така ни иначе.

Мисля , че идеята ми е обречена .

За спойлерите, и без това се видя че е бавна поне да е хубава :)))

Имам идеи за шкодичката. Някак си когато я купих се влюбих в нея. Въпреки някой недостатъци ми допада .

все пак най-лесно е Голф да си направиш. Ами Шкода Фаворит ?? Май няма да е лесно.

Имаш ЛС .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.