Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Възможно ли е ?


shano88

Recommended Posts

Колега , на Фаворит с карбуратор доколкото знам аз не е монтиран никога катализатор и купето не е тежко , ами просто тоз мотор толкова си може - 58 коня и 95 Нютона колко и да го напъваш магарето кон няма да стане освен ако не е ГМО smile049

Тежичко е, фелиция 135 по пътя за събора с много зор вдигна 150, а за 120ката примерно няма да са чак такъв зор примерно със същия мотор.

 

ето тук пише 11.2сек за 136
найш кога

Защо да не е възможно? Виждаме тук от началото на клипа 1сек закъснение и за още 11сек ускорението от 0 -100 на

120Л с 136 мотор. 11 сек - . http://www.youtube.com/watch?v=H2deTjH7Bhw&NR=1

120GLS с 136 мотор с Вебер 12сек -

тук на второто клипче късно сменя скорости ако сменяше на 3000 а не на 5000 щеше да му се върже 10-10.5сек
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shano88

    10

  • zoltan88

    7

  • bega4kata

    6

  • Sevi79

    6

Най-много писали в темата

Фаворита тежи 750кг кое му е тежкото,какво да кажем за 50kw-товите Фабии та тя тежи над 1тон разбира се за сметка на сигурността smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струвами се че шкодичката носи на удари.

Бях паркирал пред един хотел , на който, оградата беше направена от дървени трупи направо готови за камината през зимата. Качвам се в колата паля , чукнах на първа да развърти скоростите после да вкарам на задна. Да ама съм забравил да включа на задна , бре пускам съедитела тя напред върви. Мисля че съм под наклон гас дадох яко пуснах съединитела и бум в дърветата. от дистанция един метър.

оградата падна. И си викам айде: броня , фарове , халогени, маска и тнт.

Слизам и гледам smile091 паднала ми емблемата.

Сега съм спрял шкодата да и кърпя багажника. Почти съм готов и ще ви пратя снимки как и какви греди съм направил.

Ако някой има желание със 100 ме блъска гаранция давам няма нищо да се огъне ;)) Много здраво се получи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаворита тежи 750кг кое му е тежкото,какво да кажем за 50kw-товите Фабии та тя тежи над 1тон разбира се за сметка на сигурността smile049

 

Няма такива килограми фабията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаворита тежи 750кг кое му е тежкото,какво да кажем за 50kw-товите Фабии та тя тежи над 1тон разбира се за сметка на сигурността smile049

 

Няма такива килограми фабията...

:smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След годинка - две ще ви кажа от 1во лице за колко може да направи 0-100 136 мотора, това по книжките специално за килограмите е бошлаф за 120 пише че е 890кг, но Tyny казва че само голо купе е 400

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

В събота беше слънчево и реших да изкарам шкодичката малко да дърпа бо бързо боята.

Изкарах я и гледам от карборатора едно болтче леко сълзи бензин.Пада на генерацията и дига пушек.

И без това скучаех разглобих карборатора да го почистя и притегна и гледам в едната камера набутани ВЕСНИЦИ И ДУНАПРЕН smile048 ??????? Тоя старият собственик е бил ненормален. Аз се чудя що не харчи и не върви.Извадих всички глупости от камерата и сега колата работи по добре. Но беше пресна боята и за една обиколка нямаше как да я врътна. Но мисля че ще се оправи smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаворита не тежи 750 кг. !!!

Моя тежи 920 кг. със интрументите в багажника а без тях минимум да е 900 кг. Нямам нито газ нито нищо което да и тежи.

Мерил съм и ускорението с G-tech и искара 12.3. тя е 135лс. Устанах доволен при положение че карбъратора ми е салата.

Макс до 4 000 об/мин щот след това почва да се тормози и не върви и най интересното е че отпред съм с гуми 185/80/13 и ги поприврърта така чак малко врътка и на 2-ра (не всеки път де)

А за мене най доброто решение е колегата да си сложи е KR мотор от голф 2 2.0 139кс. дето е.

Това съм го виждал и съм се возил и присъствал по време на проекта.

Имаше съвсем минимални измествания на тампоните и само това , нали като изкючим инсталацията там беше трудното.

И шкодичката даваше по добро време от Голф2 със същия мотор.

Верно е че ще се уръси повечко пари де но ще е единствен защото тази , която знам вече не е между живите.

Както се казва: Удоволствието няма цена !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега.

Идеята за двигателя е много добра. Даде ми тон за размисъл.

Мисля че и моят карб е на салата. Това да не е заводски дефект.Като на ситроен ах втората предавка да хърка и да не влиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаворита не тежи 750 кг. !!!

Моя тежи 920 кг. със интрументите в багажника а без тях минимум да е 900 кг. Нямам нито газ нито нищо което да и тежи.

Мерил съм и ускорението с G-tech и искара 12.3. тя е 135лс. Устанах доволен при положение че карбъратора ми е салата.

Макс до 4 000 об/мин щот след това почва да се тормози и не върви и най интересното е че отпред съм с гуми 185/80/13 и ги поприврърта така чак малко врътка и на 2-ра (не всеки път де)

А за мене най доброто решение е колегата да си сложи е KR мотор от голф 2 2.0 139кс. дето е.

Това съм го виждал и съм се возил и присъствал по време на проекта.

Имаше съвсем минимални измествания на тампоните и само това , нали като изкючим инсталацията там беше трудното.

И шкодичката даваше по добро време от Голф2 със същия мотор.

Верно е че ще се уръси повечко пари де но ще е единствен защото тази , която знам вече не е между живите.

Както се казва: Удоволствието няма цена !!!

Грешка от моя страна smile049 850кг тежеше моя Фаворит 88ма преди 4г.когато го теглих на втор.суровини за тара без газ.уредба но в пълен комплект даже си имаше фабр. багажник на тавана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега.

Идеята за двигателя е много добра. Даде ми тон за размисъл.

Мисля че и моят карб е на салата. Това да не е заводски дефект.Като на ситроен ах втората предавка да хърка и да не влиза.

 

Стига да ти се дават пари 1 двигател със скорости и инсталация може да го намериш 400/500лв и от зависи на какъв ще попаднеш може да се наложи да обслужиш главата... още около 200лв ама след това така ше им правиш на GTI-ките smile175 :D

А като цяло моя карбуратор страда от ускорителната помпа тя е отвратително гадна.

Не ги чаткам чак до толкова ама забелязах че е на вакуум, като настъпя педала до долу има момент когато се чуди какво да прави след това забива муцуната и едва тогава тръгва... а пък да не говоря след като пусна педала на газ-та колко време върви колата още. И днес като светне слънцето ще откача тия вакуми да видим кво ше стане, защото като тръгнеш да се изнясяш добре успяваш до някаде... но като пуснеш педала колата продължава да набира и спирачките не помагат.А при натискането на съединителя отива направо в прекъсвача ,което не ме радва много пък и си има известен риск за мотора.

Има 1 морга има 3 фаворита там бях питал преди за цял карбуратор и ми казаха 80лв. и може до там да стигна...

И най вече успех с това , което решиш да правиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакуумна мембрана на втора камера и ускорителна помпа са две абсолютно различни неща и прекъсвач на карбуратор ... smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще кача видео във vbox-a за да ви докажа че има прекъсвач !!!

Мога да го докажа и на място !!

Ето го http://www.vbox7.com/play:6acb0844

А относно тоя бакуум регулатор не е ли за 2-та камера ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен в този автомобил по - притеснителното е , че гасне късно лампата за маслото , а прекъсвач просто няма де да се сложи на механична бензинова помпа и карбуратор ... явно има какво още да прочетеш за автомобилите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе човече прав си има какво да прочета още.... и то си е бая, няма спор.А това което чуваш какво е ?

Макар че е малко лошо качеството на видеото се вижда 6000/6200 об/мин не искам да заснемам по продължително видео .

Добре примерно се съгласявам с теб че няма прекъсвач .. Какво е това което се чува и вижда?

А пък лампата за маслото свети повечко време от както последния път смених маслото с филтара.

Преди това нямаше такива проблеми... верно малко потропва до де огасне но го прави само при първото палене за деня после няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен в този автомобил по - притеснителното е , че гасне късно лампата за маслото , а прекъсвач просто няма де да се сложи на механична бензинова помпа и карбуратор ... явно има какво още да прочетеш за автомобилите ;)

 

Що ми се струва, че има някво ограничение в оборотите при карбураторите...

В палеца на дистрибуторната капачка има една пружинка вътре(счупих стария погрешка) и си обяснявам, че при максимални обороти пружинката се притиска от инерционните силии подава искра на 2 свещи едновременно. Демек му се обърква срането...и от там се получава тоя звук дето го е записал колегата...

Ако греша поправете ме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така ще подава искра на 2 свещи едновременно - това да не е Felicia 1.3MPI smile001

А относно прекъсвача - това не е никакъв прекъсвач,а карбуратор,който обеднява сместа при високи обороти и ако не е регулиран точно се получава смущения в горенето на сместа и ти се струва че колата има прекъсвач - прекъсва :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има палци с ограничители на оборотите/със съчма и пружинка/.Не подават на 2 свещи,а просто прекъсват искрата.Има ги на механичните инжекциони на ваг.На фелицията едва ли има.На палеца са означени оборотите на които ограничава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има палци с ограничители на оборотите/със съчма и пружинка/.Не подават на 2 свещи,а просто прекъсват искрата.Има ги на механичните инжекциони на ваг.На фелицията едва ли има.На палеца са означени оборотите на които ограничава.

 

Имах в предвид че при 1.3MPI се подава искра едновременно на 2 свещи - такава е схемата на запалване - модула за запалване подава едновременно на 1-ви и 2-ри и едновремннно на 3-ти и 4-ти цилиндър ако не се лъжа.

 

Подобно е и инжекторите - работят 2 по 2 smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nissan Sunny 1.4 макар че е чист карбуратор с механична бензинова помпа също има прекъсвач.Това го нямам на видео но и него мога да заснема....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zoltan88, опиши устройството и начина на действие на прекъсвача.

 

lent, палят заедно първи-четвърти и втори-трети цилиндър.

http://en.wikipedia.org/wiki/Wasted_spark

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че ограничителя е в палеца.От центробежната сила се свива пружина и замасява високото напрежение.

Така си мисля само....

Но както и да е. Реално и аз не мога да си го обясня но както четох в по горни постове

"карбуратор,който обеднява сместа при високи обороти и ако не е регулиран точно се получава смущения в горенето на сместа и ти се струва че колата има прекъсвач - прекъсва "

Добре и така да е. Как всеки път ще прави 1 и също на едни и също обороти ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.