Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
Как така ще подава искра на 2 свещи едновременно - това да не е Felicia 1.3MPI smile001

А относно прекъсвача - това не е никакъв прекъсвач,а карбуратор,който обеднява сместа при високи обороти и ако не е регулиран точно се получава смущения в горенето на сместа и ти се струва че колата има прекъсвач - прекъсва :idea:

 

Абе, не знам дали има или няма прекъсвач, ама тия обороти мисля, че не са полезни за мотора(особенно на празен ход) smile159

  • Отговори 57
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shano88

    10

  • zoltan88

    7

  • The Best Forman

    6

  • Sevi79

    6

Най-много писали в темата

Публикувано

На жена и на кола трябва да се дава газ.

Относно прекъсвача: Ако колата е с карб и няма компютър. Единственият начин да се спънат оборотите е чрез делкото.

Ако прекъсвачат е в карба няма да стане понеже от бензин до бензин има разлика и прочие а и може да се базика.Или по точно БГ тунинг на карб( весници , дунапрени :))) в моят случай.Как действа аз лично предполагам е вакумнопружинен принцип. А пък и да не се вживяваме толкоз ](*,)

С прекъсвач или без пак може да се прецака двигателя " от 5та на 2ра и буталата излизат да видят шофера :)) особенно ако колата е с верига .

Тва на фелициите е готино да подава ток 2 по 2 . Така центровката за палене е лесна .

А може да се направи и ток по волана да пуска да расънва .

А относно бавното гаснене на лампата на маслото при палене . Това е от масленият филтър. Трябва да се смени на 100% съм сигурен. Не защото е за смяна .а или е менте или е без клапан .

Публикувано

. Това е от масленият филтър. Трябва да се смени на 100% съм сигурен. Не защото е за смяна .а или е менте или е без клапан .

Toчно това е :)

Публикувано

Дано съм бил полезен.Това с филтара е често срещано явление.

Публикувано

Не е често ако не купуваш от онез черните "чешки" филтри .

Публикувано

и аз имам същия проблем с лампата за маслото,когато запаля лампата свети. след няколко минути започва лека полека да примигва и изгасва след около 15-20сек. премигване. Честно казано мислех,че е от датчика. филтъра ми е чисто нов. на 200км. и е от сините на цвят

Публикувано

2-3 дена се се каня а видя моят каква му беше точно марката мисля че беше на Хансет.

утре обещавам ще видя.Ако е датчика или лейката ще го прави и по път не само сутрин.Днеска палих шкодата 1 седмица небеше палена за 1 секунда светна и загасна.Даже ще проверя и какви пари ми го дават с отстъпката но мисля че беше 8 лв.

Публикувано

Филтъра като го купуваш няма значение какъв е, духни в него в средния отвор, после смукни. В едната посока трябва да не става, това значи че има клапан и маслото не слиза надолу после а остава там където си е. Ако се духа свободно този филтър не е хубав.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.