Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

обтяжна ролка на пистовия ремък


todor

Recommended Posts

Здравейте,колеги.Имам един малко тъп въпрос.Днес,когато запалих колата, случайно се загледах в ролката на пистовия ремък.Случи се така, че точно когато я погледнах,тя се вдигна нагоре и сякаш му олекна на двигателя и тои заработи доста по-спокойно и гладко.От доста време съм забелязал,че се случва това нещо,но до сега си мислех,че се дължи на подгряващите свещи.В смисъл,че се товари генератора и след изключване на подгрева се получава това олекване.Та въпроса ми е-трябва ли да мърда тази ролка нагоре- надолу или има някъкъв проблем?Колата е Окавия1 1.9ТДИ,АГР.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile056 ако мога и аз да питам за това амортисьорче --- ако не действа добре дали има някава опастност за системата, че напоследък в студа се чува по-силно тракане от тази зона. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз,май не съм задал правилно въпроса.Значи,когато запаля колата,тази ролка стои в едно долно положение и сякаш нещо тормози двигателя.След 2-3минути работа,изведнъж ролката се вдига нагоре с около 1см. и двигателя започва да работи някак си по-гладко.Когато загася двигателя ролката се връща отново надолу.Няма почти никакви вибрации,само когато ролката е в долно положение,се забелязват много леки трептения,но след като се вдигне нагоре,просто заспива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile056 ако мога и аз да питам за това амортисьорче --- ако не действа добре дали има някава опастност за системата, че напоследък в студа се чува по-силно тракане от тази зона. smile048

опастност може да има дотолкова,че не може да успокои движението на ремъка и да се разръфа и оттам да се скъса.......иначе трака повече,ама ако не ти пречи........ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

И аз да попитам - днес установих, че обтяжната ролка на пистовия ремък е с разбит лагер. Сменена е заедно с всички останали чарколяци преди 34 хиляди км, когато купих колата. Нормално ли е? Дали съм случил на скапана резервна част или има други причини да не изкара 60-те хиляди? Двигателят е 2.0 TDI PD.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта обтяжна ролка се разби на 13 000 км.Явно частите са менте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменявайте ги тези ролки навреме,заедно с лагерите на алтернатора,че иначе става все по-лошо.Разбива се и автоматичният обтегач също! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по горе в мненията казах,че обтяжната полка изкара 13 000 км .Смених ме я и се появиха едни вибрации по купето ужас,но не забелязах от каде идват.Викам си някои танпон на двигателя или още по лошото съединител.Тази сутрин палейки колата,двигателя се разтресе много здраво и изведнъж утихна.Викам си аде нещо роди. :lol: И наистина роди-скъса се ухото на амортесиорчето,който от своя страна взе да упира в пистовият ремък.Завързах го с една свинска опашка за маркучите на нафтата ,че бързах за работа и потеглих.Колата остана във фирменият гараж,докато открия стойка от някоя морга,че по магазините се продава комплект стойка с ролката и амортесиорчето,но мойта ролка е на 500 км,а амортесиорчето си работи добре.Възможна ли е смяната само на стойката с мойте части или да сменям всичко конплект + шайбата на алтернатора.При обслужването на колата ,не бе сменена поради некомпетентност от моя страна(все пак не ми е работа),но и майсторчето нищо не спомена за нея,че и тя трябва да се смени и от там май дойдоха всички проблеми.Четох ,че въпросната шайба била някаква специална.Има ли някаква особеност при смяната и?А шайба на компресора на климатика сменяли се?

post-2411-13845336069_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само ролката се продава,но само обтегача без ролка не

ще имаш излишна ролка

ролката на алтернатора е 80-100лв ,а на климатика не се сменя-ам има лагер който се сменя ако се разшуми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене се откъсна обтяжната ролка по същия начин, както колегата по-горе е описал, след смяната й. Изкара около 1000 км. - явно поредното менте. От магазина където я купих отказаха да я подменят защото не беше сменяна в техен сервиз. Добре че си бях запазил стария обтегач и само смених амортисьорчето и ролката. За сега вече над 15 х км. не съм имал проблем. Ако можеш да си намериш някоя стара и да смениш ролката и амортесьора-смятам, че няма да имаш проблеми. Явно самите отливли са големи боклуци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених целия обтегач с амортисьорчето барабар с ролката като сменях ангренажен комплект. В ЕТ ме гледаха странно, много рядко сменяли обтегача с ролката. На предишната ми кола съм късал обтегач от конзолата поради блокирала ролка и втори път експерименти не правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.