Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

В очакване на снежния човек


Recommended Posts

Здравейте, колеги. Да се похваля и аз с поръчано Йети... Смятах да пиша чак като дойде, но почти не мога да мисля за друго нещо и трябва да убивам някак дългите вечери на мъчително чакане :?

 

Та, ето какво си заръчах:

 

Шкода Йети Амбишън 1.2 TSI /77 kW/ 105 к.с., 6М

Цвят: Аква син металик /3U3U/

Интериор: Onyx /DR/

Допълнително оборудване:

2V5 - Прахов филтър с активен въглен против миризми

7К9 - ТРМ-система за следене налягането в гумите

7N2 - Отделение за очила

9Т1 - Подгряване на дюзите на стъкломиячното устройство

9WR - Аудиобукса в подлакътника отпред

РKА - Преден подлакътник с JUMBO BOX кутия

РKС - Функционален пакет за преден подлакътник JUMBO BOX

PKL - Товарен автомобил, категория N1 с 4+1 места

PLD - Малък кожен пакет: 4-спицов кожен волан, ръчна спирачка и лост за скоростите

RAD - Радио CD MP3 Skoda Bolero - 2 DIN с вграден CD чейнджър (6 CD), тъчскрийн дисплей

WBG - Пакет Адвенчър

 

Избрах този вариант, защото почти всички английски издания го хвалят много, а те са изключително претенциозни на тема мощност. Щом 1.2 ТСИ е достатъчен за тях, най-вероятно ще е достатъчен и за мен. Предпочетох 20 к.с. по-малко за сметка на по-добро оборудване. И без това с тези нарастващи глоби...човек вече да не смее да седне зад волана на нещо по-мощно.

При поръчката беше записан срок на доставка до 150 дни :o За щастие чехите са понаваксали с поръчките и колата ще бъде произведена в края на февруари.. надявам се до края на март да вземат и да я регистрират/доставят. А дотогава ще продължа да изучавам миграцията на скитниците в София с трамвай 20.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

За щастие чехите са понаваксали с поръчките и колата ще бъде произведена в края на февруари.. надявам се до края на март да вземат и да я регистрират/доставят....

 

Мойта пристигна в София 10дни след производството, а след още 3-4 дни вече беше в мен. Т.е. очаквай да се насладиш на новата кола 2 седмици след производството. И като дойде да пуснеш снимки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше 180 дни но дойде около 90 Шкода е много търсена затова се застраховат, но си заслужава да почака човек :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Alucard, честито! И леко чакане. Радвам се, че ще останеш в клуба smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

миналата година катоя поръчахме моето, от Шкода казаха 80дни и наистина на 79-я беше в софия, ама едва я дочаках, и после кеф, с летните гуми по снега, от софия до русе.

Леко чакане колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колеги!

Чакането за съжаление е тежко :? ](*,) Минутите са като часове, а дните - като месеци...

Gogata, въпреки забежките ми във форума на Дачия, не можах да устоя на изкушението на Йети. По едно време се бях наточил на Дъстър, но после щастливо стечение на обстоятелствата ме отведе в Прага, където осъзнах, че не мога да си взема друга кола освен Шкода.

Убеден съм, че чакането си заслужава, за съжаление търпението е един от многото добродетели, които не притежавам smile049

ПС. Дайте съвет какво да правя, за да не се побъркам. Вече научих наизуст всички тестове на Йети в англоезичните сайтове и изредих повечето десктопи с Йети от netcarshow.com. Даже се намърдах на едно от челните места в идиотската Йети-игра на сайта на Еуратек. А имам да убивам още цял месец време /поне/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави от мене,

съвета ми който поне на мен ми помага е да забравиш за известно време че съществува интернет.Спомни си какви занимания си имал преди 10г. примерно,а ако имаш възможност една екскурзия или почивка в по-затънтено местенце,също помага.

Иначе добър избор си направил,и да не забравиш да ни информираш като пристигне колата.... smile091 ,и снимки smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Един съвет и от мен - заделяй си настрани пари за бензин и евентуално навигация, защото веднъж като седнеш в колата няма да ти се става от нея и ще се чудиш до къде да отидеш ей така за кеф :) Всяка седмица пълня резервоара до горе и все свършва! Добре е че не си взел Дъстъра, за разлика от него Йетито е с много по-модерни двигатели, 5 звезди на краш тестовете, има много по-къс спирачен път на сухо и в сравнение с него си е направо луксозно отвътре. Харесва ми таблото и гледката към масивния капак отпред. За града двигателя може би е ок. Тъй като твоето Йети ще е първото 1.2, моля те като пристигне да споделиш впечатления как се представя колата извън града.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо, нараства броят на Йетитата в клуба! smile027 Айде леко чакане и да качиш снимки като дойде! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за поръчката, но се въоръжи с търпение. Заради увеличените продажби на шкода в световен мащаб, моята кола закъсня с цял месец миналата година. Ужассс е чакането - разбирам те. И аз съм такъв нервак.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навигация би трябвало да ми подарят с колата, въпреки, че поръчката направих на 27ми декември, а промоцията теоретично беше до 25ти. А парите, спестени за гориво сигурно ще отидат за рент-а-кар, че няма да мога да изтрая до средата на март без да хвана волан в ръцете си поне за известно време smile048

Гледах някакви тестове в youtube на Йети 1.2 и 3000 об./мин на шеста предавка отговаряха на 125-130 км/ч, което означава, че колата е напълно адекватна и за по-дълги магистрални пътешествия. Друг е въпроса как ще е доускорението след 120, но... това е един от многото въпроси на които с радост ще търся отговори, щом дойде звяра :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте, колеги, smile159

Най-накрая намерих малко време да споделя впечатления за колата. То междувременно се натрупаха толкова впечатления и емоции, че не знам откъде да започна...

Предполагам основния въпрос е двигателя - дали толкова малко нещо може да движи адекватно относително тежкото Йети. Отговора е - определено да. В момента съм на около 1250 км и общо взето карам с почти никаква газ и въпреки това успявам да се движа с трафика без усилия. Вчера и днес си позволих малко да понастъпя на втора и трета, както съветва и колегата 1.8Т и съм доста доволен от резултата. Турбодупката се усеща, но след 1700 оборота нещата си идват на мястото. Тягата е добра и равномерна по целия диапазон на оборотите. Прави ми впечатление, че газта не е особено директна - като настъпя минава малко време преди двигателя да реагира. Не знам дали е особеност на 1.2 или важи за всички Йетита. Това обстоятелство, заедно с турбодупката, може да доведе до конфузни ситуации неподготвен водач. Вече свикнах с тази особеност и се понагодих по темперамента на колата. Макар че все още внимавам колко настъпвам газта и поради това понякога карам малко странно. Но след още 2-3000 км и този проблем ще го реша :)

На магистрала София-Пловдив Йети впечатлява с много стабилно поведение и тиха работа на двигателя. 130 км/ч на 6та идват при малко под 3000 оборота, което е ОК. По нанагорнището към тунел Траянови врата успешно се катери на шеста и няма нужда от превключване надолу, освен при евентуално бързо изпреварване. Така че по въпроса на Dobri - извън града колата е напълно адекватна. Проблемът е, че над 120 км/ч разхода скача значително, тъй като Йети блести с аеродинамичните характеристики на тухлена къщичка. При 130-140 разхода ми беше около 9.5 на 100, за сравнение в София, когато не е прекалено задръстено, постигам около 8.

Миналата седмица отскочих до Копривщица да пробвам как е по завои. Пътищата бяха ужасно разбити ](*,) а Гармина, който ми подариха от Еуратек /между другото доста по-наточен модел, отколкото очаквах/ ме прекара по кози пътеки, откъдето сигурно в последните 10 години не беше минавал жив човек. Като изключим това, Йетито се справи чудесно. Много стабилно поведение в завой, много по-малко накланяне на каросерията от Фабията, а в края на завоя турбото е винаги готово да те издърпа към следващия. Въпреки, че все още уж го разработвах, успях да вляза в няколко завоя със скорост, немислима за Фабията. Въобще, автомобила е направен за каране - седалката те обгръща, шофьорското място е "точно по мярка", закопчалката на колана е удобно повдигната за минимално движение на ръката, а приборите са егоистично напъхани в дълбоки ниши, което ги прави видими единствено за шофьора. Цялостното усещане е като за спортна кола на кокили. В същото време е достатъчно далеч от спортните коли, за да е удобна в ежедневието - all the controls are light and easy to use, както биха казали англичаните. Единствено окачването е доста твърдо за родните дупки, но пълно щастие няма. Все пак, на фона на БМВ 318д на баща ми мога да кажа, че Йетито се преживява. Най-малкото си струва да понесеш някое и друго сътресение за сметка на удоволствието по завоите.

По отношение на качеството на изпълнение, Йетито е всичко, което (вече) очакваме от една Шкода. Таблото изглежда толкова солидно, като че ли е изваяно, а не сглобено. Мека пластмаса, кожа и големи бутони с "мазно" движение при натискане - всичко изглежда по-скъпо, отколкото е. Добре дошли VW, наздраве Audi. И ние вече сме като вас. Особено ми харесва нощното интериорно осветление, както и осветяването на уредите в режим "дневни светлини". Като запаля в тъмнината на подземния гараж се виждат само стрелките, потопени в кръгове от мрак smile035

След няколко седмици в Йети, мисля че никога повече няма (доброволно) да "сляза" в нормален автомобил. Изключително ми харесва позицията на седене. Достатъчно ниска, за да не се чувстваш дистанциран от пътя и в същото време достатъчно висока, за да вдъхва сигурност и да те "издигне над нещата". Фаровете са брилянтни. Почти забравих смисъла на думите "нощно каране", пред колата е като ден, дори и на къси. Досега не се бях качвал на кола с толкова добри фарове. Обзора е отличен, всички ъгли на каросерията се виждат прекрасно. Парктроника е повече за шоу, отколкото за реална помощ, просто защото няма особена нужда от него.

Дизайна ми харесва все повече с минаването на времето. Вярно, че е мислено много за функцията, но и формата си я бива. Семпла и в същото време футуристична. Малко кубче, качено на големи гуми, които изглежат малки, скрити под гигантските арки на калниците. А от комфорта на обляния в мека бяла светлина кокпит, иззад кожения волан, погледът се плъзга по масивен преден капак, носещ се над разбитите пътища. Мощни фарове разцепват мрака и сочат пътя напред, покрай олющените сгради и обезлюдените села. На кой му пука, че бензина свършва, слънцето навлиза в максимум, а земята вече не може да изхрани множащите се хора. 2012 може да идва, ако иска, Йети е прекрасен автомобил за посрещане на края на света.

Поздрави на всички фенове на Шкода smile027

Милен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееееее....колега направо ме изкефи! Много добре подбрани и точни думи. Единственото което искам да изкоментирам е разхода на магистралата......еми 1.2 за да върви много - иска много.

 

поздравления за автомобила и мерака ти.

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поздравления колега, пожелавам ти милиони безаварийни километри =D>

 

между другото, май на всики модели е висок разхода, аз извън града съм стигал до 11/100, но веднъж го докарах до 5/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Страхотен материал за първите впечатления от колата, писани от истински автомобилен и Шкода фен. smile035

 

Пожелавам ти винаги да ти се изпълва душата с радост и да забравяш проблемите когато сядаш зад волана !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.