Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем Октавиа 1.8Т


TURBO p0wer

Recommended Posts

Здравейте колеги.

От скоро съм горд собственик на Октавиа 1.8Т Л&К. Прекрасен автомобил като външност, интериор, екстри, просто трепач. Абе няма такъв кеф. smile001

Последните 3 седмици трябваше всеки ден да изминавам по 100км. до София и впечетленията ми са страхотни и само положителни. И така до миналата сряда. Сутринта качвам се на колата и потеглям на път, изминах 20-тина км. и изведнъж както си карах изпищя и изписа един толкова голям STOP на целия борд комп. и светна лампата за маслото. Спрях веднага и угасих колата, давам пак на контакт - нищо! Слизам дърпам щеката - никой :o (маслото е сменено преди 3000 км. Castrol 5W-40.) Какво да правя в шест часа сутринта при -15C. :-k

Запалих колата изчаках 2-3 мин. нито лампа за масло светва ,нито изписва стоп, и така хайде лекичко към София. Купих същото масло от Практикер и почнах да доливам - 2.5 литра долях до максимума на щеката.

 

Въпроса ми е къде отиде това масло? smile012

Виновник набелязан има ,но ми се иска да чуя и вашето мнение!

Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то май няма много варианти :)

Или прави локвичка под колата, или прави боза от антифриза или излиза през ауспуха.

Виж за течове / локвички, виж цвета на антифирза и дали бълбука казанчето, виж и дали пуши синьо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то май няма много варианти :)

Или прави локвичка под колата, или прави боза от антифриза или излиза през ауспуха.

Виж за течове / локвички, виж цвета на антифирза и дали бълбука казанчето, виж и дали пуши синьо.

 

.....и проверявай всеки ден преди да запалиш какво е нивото. Въпрос, ако няма загуби от никъде: Сигурен ли си, че не са ти наляли по-малко при смяната и от тогава поглеждал ли си нивото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то май няма много варианти :)

Или прави локвичка под колата, или прави боза от антифриза или излиза през ауспуха.

Виж за течове / локвички, виж цвета на антифирза и дали бълбука казанчето, виж и дали пуши синьо.

 

.....и проверявай всеки ден преди да запалиш какво е нивото. Въпрос, ако няма загуби от никъде: Сигурен ли си, че не са ти наляли по-малко при смяната и от тогава поглеждал ли си нивото?

 

 

Аз съм такъв ,че за смяна на масло и тези по дребните работи никога няма да отида на сервиз.

Налял съм 4 литра до максимум на щеката, под колата няма локви ,а и не е да пуши синкаво.

Цветът на антифриза си е розов и не е помръднал (маслото не е пресечено)

Значи единственото което съм забелязал е ,че маркуча за картерните газове свисти и изпуска ,но да изхвърли 2,5л. от там е невероятно.

А и като им бръкна у дупиту се чернее ,ама са си сажди и при растъкване не е мазно! :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам ясно в каква посока биеш. И е точно така! Имаме си счупен сигмент. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.