Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Загряване на 1.9TDI PD


Skoda_Estelle

Recommended Posts

Термостата ми беше отишъл и го смених този уикенд. С новия сега при -4C външна температура, изкарване от топъл гараж и път около 30мин до центъра стрелката на показателя стигна малко преди средата, т.е за толкова време не стигна работна темп. Тръбите към радиатора са студени. Т.е новия термостат си работи, или поне не е отворен.

 

Въпроса ми е нормално ли е толкова бавно да загрява?

При вас как е в студа?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Нормално. На мен ми трябват 8-10км да загрея ако не я настъпя. Ама студена избягвам...

 

PS: На място ако не спра парното и навън е под 0та ще и трябват часове ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел... :evil:

Мерси, Сами! :smt017

 

И друг малко смешен въпрос, но все пак. Охладителната система сама се обезвъздушава, нали?

Поне аз процедирах така- излях през кранчето(на радиатора) стария антифриз, смених термостата и налях новия антифриз. Не изпускам нещо предполагам?

Поне за сега не съм имал грижи!

:)

 

@PRR на място ми трябваше точно толкова...

Излиза че дизелите хич не греят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ехе,дизелите са с различно КПД :lol:

 

поради това и се случва това с бавното загравяне

 

Другото е,че дизела и друг начин на горене ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сама се обезв. от тънката горна тръбичка в разширителния

може да ти се наложи още 1 2 пъти да долееш по малко докато изкара вс.въздух

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017 Мерси! Вече доливах малко като си я покарах вчера. Справил съм се безпогрешно :mrgreen:

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като стана дума за загряване, дали някой е срещал тема или е наясно как стои въпроса с допълнителен монтаж на мокра печка на Фабия 1! Каква сума приблизително ще легне това, че много ми се иска да си сложа!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като стана дума за загряване, дали някой е срещал тема или е наясно как стои въпроса с допълнителен монтаж на мокра печка на Фабия 1! Каква сума приблизително ще легне това, че много ми се иска да си сложа!!!
ако става въпрос за websto над 2000лв
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен най доброто решение да карам дизел на -20 градуса си е подгряващи седалки. На мен лично не ми пука кога ще загрее колата след като за 30-40 секунди ми топло.... Дизел без тая екстра никога няма да си купя. Особено като се има предвид че при нас е постоянно доста под нулата. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подгряване на седалките. Мммдааа... много хубава екстра. За 20 секунди вече му е топло на дупето и усещането за студ в купето е много по-различно.

 

Мечтая си аз от години за подгряване на волана, ама не виждам някой да се е сетил. Ръцете ми стават на морков, докато загрее антифризът. А да се вгради един реотан във волана ми се струва елементарно. Какви ли не електронни джаджи се управляват от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един картон пред радиатора и ще стопли за нула време.

и после в сервиза smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта фабия е 1.4мпи минавам 400метра и вече е приятно в колата smile004

Тя и Октавия 2 след 100 метра духа доста топло/от калорифера вграден в парното/,но загрява след 10 км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя и нивата духа топло след 300 метра без калорифер ... ама в града под 12 не пада smile048

 

Та каквото и да си говорим няма начин хем нисък разход, хем бързо да става топло. Нали тая енергия трябва да дойде от някъде! И въпреки това TDI-то си ми харесва. Ако не бяха ледовете и снеговете по пътищата (визирам квартала) надали щях да съм навъртял 8к на Нивата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз какво да кажа?Сутрин като отивам до университета (Симеоново > Студентски град), ако не я оставя на едно място да загрее, до долу няма да загрее въобще!Единствено ме спасява донякъде гаража.На връщане нямам проблеми и преди да я вкарам в гаража така духа, че ти пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз какво да кажа?Сутрин като отивам до университета (Симеоново > Студентски град), ако не я оставя на едно място да загрее,...

 

по книжките пише, че това не трябва да се прави ;)

 

Тя и Октавия 2 след 100 метра духа доста топло/от калорифера вграден в парното/,но загрява след 10 км

 

к'ъф е тоя калорифер, не ми стана ясно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

к'ъф е тоя калорифер, не ми стана ясно?

 

Нагреватели във въздуховодите( :-k ). Би трябвало всички с дизели да ги имаме, понеже и на мойта и трябва много малко време, за да почне да духа топличко. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да се оставя да загрее ли?Аз знам че е по-добре да загрее.

 

За дизела специално пише да не се оставя да работи дълго време на място. Ето примерна извадка по темата:

 

It is not recommended to let the TDI engine idle for extended periods of time.

Aside from wasting fuel, causing unnecessary emissions, and not

accomplishing anything (the engine won't warm up at idle anyway), the

turbocharger depends on having a certain minimum level of boost pressure to

maintain the condition of the seals. Extended periods of idling may cause a

certain amount of oil consumption, and the oil consumption may clog the

catalytic converter.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление и при мен е така....

Докато стигна на работа (около 10км. от къщи) колата е леко позагряла и започва да духа топло.

Добре че има наистина подгряване на седалките, че иначе ти измръзва.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията.

Не стига до нормалната работна температура, но за 2-3 минути през които я оставям, макар и малко, двигателя загрява.Като я запаля ми дава моментен разход 1.1-1.2.След тези 2-3 минути моментния разход е около 0.7-0.8!Иначе като трябва да седя на едно място за по-дълго я гася.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос към тези с Фабии 1,9 ТДИ. При моята когато паднат температурите под -4;-5 градуса и на дълъг път като я карам с 85-90 на 1700 об. температурата винаги е на 1мм преди средата. Като и дам малко жега си застава вертикално, когато отново намаля темпото на 80-90 пак връща 1мм. Това го прави, подчертавам когато са отрицателни температурите, иначе стрелката си застава вертикално когато вънка е по -топличко и не мърда. Така ли е и при другите колеги с 1,9 ТДИ или термостата остава леко отворен и трябва да го сменям. Иначе, че загрява бавно чак на 10тия километър е вярно. Айде със здраве :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.