Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Загряване на 1.9TDI PD


Skoda_Estelle

Recommended Posts

И при мен е така, споко

 

+1 и добавка. Ако спреш на място и си е била вертикална, както казваш точно на 90, пусни си духането на 4 и гледай какво става :) При мен пада от 90 до 1/2 надолу за около 3-5 мин въртене така и работа на място :)

 

С една дума - при всички е така. Споко.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа със същата кола съм и при -10 градуса си държеше температурата, държал съм 70-100 км/ч. Иначе загря едва след 10 км извънградско, че и повече. Иначе съм турил картоня отпред. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Иначе съм турил картоня отпред. :D

 

Ако термостата ти е наред това може само да навреди! Да не говорим, че освен охлаждането на водата имаш охлаждане и на маслото ... за което индикация нямаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе де да знам. Понеже пътувах до Германия, а навън беше все по 0-та до -10 стигаше, ми се стори добра идея. А термостата си работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Първо привет на всички и да започна с това, че от около една седмица съм горд собственик на фабия 1.9 TDI, 2001г,74 kw и за това съм пълен лаик относно новия ми автомобил.

Относно температурата и на мен това ми направи впечетление, че днес сутринта минах около 20 км. извънградско със скорост около 100 км. и стрелката на температурата ми бе на 1/2 от средата.До сега съм карал две БМВ-та и нямам никаква представа това нормално ли е за иначе очарователната фабия =D> . Първото което си помислих е термостат, иначе колата я обслужих напълно, мина и диагностика и нямаше нищо притеснително, единствено температурния датчик за който разбрах от форума, че явно е доста срещан проблем заради което климатика ту работи ту не ( утре ще я закарам да го сменят) .

Въпросът ми е дали това бавно загряване е нормално, защото до сега ( за 1 седмица :D ) само един път съм я виждал стрелката да е в средата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл.

 

Относно загряването - лятото за 2-3км градско трябва да си е на 90 градуса (т.е. по средата). Най-вероятно имаш проблем с термостата. Проверката е лесна. При студена кола палиш и тръгваш. Като температурата стигне 40-50 градуса отваряш предния капак и пипаш радиатора. Ако е топъл имаш проблем. Ако е студен всичко е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах този начин и резултатът е: градуси около 40-50 ( стрелката е на 1/2 от средата), изминати 3 км. градско, температура на въздуха около 30, радиатора от външната страна е студен, а от вътрешната ( от страната на перката) пари. Според мен при това топло време за 2 до 3 км трябваше да отиде до средата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия радиатор (този който ти наричаш външен) е за климатика. Втория (т.е. "вътрешния") е за охлаждането. Щом още при 40-50 градуса е горещ значи термостата ти стои отворен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помощта. И според мен признаците са- термостат ( утре ще я закарам да го сменят), но исках да се консултирам, за да не ми бърникат колата излишно. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.