Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

не пали-съвет


richford

Recommended Posts

става въпрос за 120л 90г.преди няколко дена прекъсваше и не държеше обороти и на газ и бензин и след 10км се оправяше.От вчера както карах изгасна и не пали и с дърпане.Смених кондензатора с2 нови пак не става,сложих стари кабели пак нищо,резервната бобина сложих и резервна дистрибуторна капачка без резултат.Кабела който е от бобината и отива в делкото при палене не дава искра или е съвсем малка на моменти.Казаха ми да регулирам чукчето,затова не давало искра,но пак не става.Все си мисля че е от кондензатора,но сложих 2 нови и не става,как да разбера дали е от него и има ли връзка с искрата.Само палеца не съм сменил но мисля че щом няма искра няма да е от него.Центровката не е пипана.И къде да търся причината щом не идва искра от бобината,след като тя работи.Казаха ми че има кабел в делкото идващ от бобината може и там да е прекъснат ама аз не мога да го видя къде е.Акумулатора и стартера засега са добре.Ще помоля някой от вас ако е имал подобен проблем да ми помогне.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, кондезатора е свързан с кабела идващ от бобината, чрез клема (завита за шпилка), която се пада отляво на делкото. Този кабел идващ от бобината минава зад делкото, и може би затова не си го видял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен кондензатора има 2 кабела-1се свързва към бобината на клема 1,а другия е закачен за чукчето.друг не мога да видя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен кондензатора има 2 кабела-1се свързва към бобината на клема 1,а другия е закачен за чукчето.друг не мога да видя.

При мен е един (клема 1), но аз съм с по-стар модел. Провери ги с мултицет или пробна лампа за да си сигурен, че са изправни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявай, ама каза че не си погледнал палеца... вземи го извади и виж дали не му е счупено чопчето отвътре, та да се врътка както си иска.... ;) smile021

и още нещо дребно - като сваля капачката на делкото погледна да не ти е паднало графитчето по средата, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eййй, как може с едно обикновено запалване да се чудиш Прави му се профилактика за 3 мин!!! Дядо ми така като вас си смени половината ел инсталация на ладата, защото човека не познава мултицета...

 

- Идва ли + на клема 15 на бобината ?

- Съпротивлението на бобината 2.6ом/ >= 6.4К ли е ? (данните са от бобина made in Buglaria)

- Скапаното чукче дава ли контакт с маса ?

После ако идва ток само на кабела от бобината, но не и след капачката

- Както каза джо - Палец, графит на капачката. След 1984 и резистора на палеца 5.24К ли е и въобще бачка ли (данните са от палец Магнетон 443 93 0233350) Ако не не се купува нов, ми се запоява една тел, като се внимава да се опира спойката в капачката, да я строши.

- Спукана ли е, надраскана, остаряла(над 7години), капачката?

 

П.с. Ако искаш да си решиш генерално проблемите, мога да ти предложа запалване от фаВорит

Комплект запалване безконтактно- преработено делко, капачка с палец комутатор, бобина, кабели 55лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, Макс! И той ли като тебе след това да си носи половин резервен двигател, за да не остане на пътя умно гледащ перфектната безконтактна и бездиханна запалителна система. smile027 . Иначе си пропуснал само, че проверката на чукчето за късо към маса се прави при разделени контакти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

става въпрос за 120л 90г.преди няколко дена прекъсваше и не държеше обороти и на газ и бензин и след 10км се оправяше.От вчера както карах изгасна и не пали и с дърпане.Смених кондензатора с2 нови пак не става,сложих стари кабели пак нищо,резервната бобина сложих и резервна дистрибуторна капачка без резултат.Кабела който е от бобината и отива в делкото при палене не дава искра или е съвсем малка на моменти.Казаха ми да регулирам чукчето,затова не давало искра,но пак не става.Все си мисля че е от кондензатора,но сложих 2 нови и не става,как да разбера дали е от него и има ли връзка с искрата.Само палеца не съм сменил но мисля че щом няма искра няма да е от него.Центровката не е пипана.И къде да търся причината щом не идва искра от бобината,след като тя работи.Казаха ми че има кабел в делкото идващ от бобината може и там да е прекъснат ама аз не мога да го видя къде е.Акумулатора и стартера засега са добре.Ще помоля някой от вас ако е имал подобен проблем да ми помогне.Благодаря предварително.

След като нямаш искра на центр. кабел от бобината, вариантите с неизправност на капачката и палеца отпадат.

Пусни директен + от акумулатора на входа на бобината и пробвай. Така се елиминират неизправности в конт. ключ или кабела от него до бобината. Ако не запали, търсиш проблема в бобина, чукче, кондензатор и тънкия кабел бобина-кондензатор-чукче.

Провери да не е окислено леглото на силовият кабел на бобината и състоянието на контактите на чукчето/нагорели/.

п.п. Може и с пробна лампа. Даваш контакт, мериш: вход на бобина, изход бобина/като разкачиш кабела към чукчето/

....И си провери кабелните обувки на вход и изход от бобината. Имах такъв случай. Кабела стои, но само на изолацията, а вътре-прекъснат. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за съветите днес и утре съм до късно на работа и в събота пак ще се мъча, макар че много не съм наясно с мултицера /какви трябва да са стойностите/. как да проверя дали кондензатора работи, ако неработи бубината ще дава ли искра или няма връзка, все ми се струва че е кондензатора 3 нови смених и пак е същата работа, или горят веднага или съм в заблуда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... все ми се струва че е кондензатора 3 нови смених и пак е същата работа, или горят веднага или съм в заблуда.

Щом мислиш, че е от кондензатора, продължавай да ги сменяш докато запали. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... все ми се струва че е кондензатора 3 нови смених и пак е същата работа, или горят веднага или съм в заблуда.

Щом мислиш, че е от кондензатора, продължавай да ги сменяш докато запали. smile049

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, Макс! И той ли като тебе след това да си носи половин резервен двигател, за да не остане на пътя умно гледащ перфектната безконтактна и бездиханна запалителна система. smile027 . Иначе си пропуснал само, че проверката на чукчето за късо към маса се прави при разделени контакти.

Aз съм доволен от безконтактното. Нямам проблеми. Смяна на делко на път ми се е наложила веднъж когато перката на алтернатора прокъса кабелчето и не го видях, и втори път поради загинал комутатор, но беше от ментаците,а аз му давам оригинален магнетон

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич - аз не съм никакъв капацитет (почти за всяко нещо си ходя на майстор) ама имах идентичен проблем 2 пъти. единия път се оказа проблема в ел. запалването- не знам имаш ли такова. втория път се оказа, че бензиновия клапан не отваря и понеже не видях да си проверил това - виж го. майстора като го елиминира и колата изрева.

и двата пъти и аз си мислех че нещо с тоците не е наред ама йок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, много не съм наясно при рбота с мултицера или с пробната лампа,къде се включват точно при измерване на бобината и чукчето.Бобината на 1 и на 15 ли трябва да идва плюс.На 15 дава плюс когато е на контакт. Не мога да разбера как да премеря масата на чукчето,и кондензатора.И ако чукчето не дава маса а разстоянието съм му направил,как да оправя масата.Така се случи че и майстора по токовете е свободен чак в неделя,ама ако не стане ще го търся.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, много не съм наясно при рбота с мултицера или с пробната лампа,къде се включват точно при измерване на бобината и чукчето.Бобината на 1 и на 15 ли трябва да идва плюс.На 15 дава плюс когато е на контакт. Не мога да разбера как да премеря масата на чукчето,и кондензатора.И ако чукчето не дава маса а разстоянието съм му направил,как да оправя масата.Така се случи че и майстора по токовете е свободен чак в неделя,ама ако не стане ще го търся.

Ще трябва да почакаш до неделя. Не, че не искам да ти обясня, но щом не знаеш как се работи с пробна лампа и начина за търсене на повреди, няма да се оправиш. Липсват ти основни познания.

 

Успех :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за съветите днес и утре съм до късно на работа и в събота пак ще се мъча, макар че много не съм наясно с мултицера /какви трябва да са стойностите/. как да проверя дали кондензатора работи, ако неработи бубината ще дава ли искра или няма връзка, все ми се струва че е кондензатора 3 нови смених и пак е същата работа, или горят веднага или съм в заблуда.

 

Ако си от София, удари една жица 0886471695 ще ти оправя запалването за 1 кафе време, пари не искам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от София, удари една жица 0886471695 ще ти оправя запалването за 1 кафе време, пари не искам

От бургас съм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато изгасна беше с електронно и аз сложих кондензатора ама кабелите на електронното не ги откачих нацяло а само от чукчето,а тези на бобината ги оставих и друг път така е било,Но сега явно електр.така се е развалило че дава нещо на късо в бобината и затова не дава искра,откачих всички кабели и стана.чукчето нямаше разстояние и може да е дало на късо и да е изгоряло електронното.Повече няма да слагам електронно,вече второ изгаря-от пловдивските явно са ментета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.