Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как може да се повдигне 120л освен с джанти и гуми ?


joretooo0985

Recommended Posts

Здравейте колеги, питам ви по този повод, защото използвам шкодата си , за да ходя и до вилата си , но там терена е направен буквално за високо проходими коли и аз като преминавам винаги се удря от доло. Сложил съм 14 цолови джанти и гуми само от зад и въпреки това пак се удря при ненатоварено положение. Ако може да ме посаветвате нещо ! ( Благодаря предварително ! ) smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш отзад предни пружини от Лада без да ги режеш и по възможност нови. Освен тях ще трябва да намериш и подходящи по размери и ход по-твърди амортисьори и си ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато са нови ладовите пружини, дори и при 4 човека задните гуми все още не застават съвсем вертикално. Получава се максимално втвърдяване на задницата, което е подходящо за лек офроуд. Споделям виждането на Макс за 14ки и отпред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ладови пружини отзад от около 2 години. Сваляни са от 120-ката на един колега от форума, не са нови. Определено има разлика, повдига се отзад. Но пък повече се кривят гумите във форма \ / и / \, което е грозно. Не винаги се получава, зависи как си спрял общо взето. Като цяло мога да кажа, че тези пружини са първата и последна руска част, която си слагам в Шкодата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ладови пружини отзад от около 2 години. Сваляни са от 120-ката на един колега от форума, не са нови. Определено има разлика, повдига се отзад. Но пък повече се кривят гумите във форма \ / и / \, което е грозно. Не винаги се получава, зависи как си спрял общо взето. Като цяло мога да кажа, че тези пружини са първата и последна руска част, която си слагам в Шкодата.

Ще ме убиете с тези расъждения кво значението една пружина от руска кола или примерно от немска...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз имам същия проблем,но го реших лесно.тъи като сам фен на шкода,качих купето на шаси от ГАЗ-66,те сега веке сам я. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз имам същия проблем,но го реших лесно.тъи като сам фен на шкода,качих купето на шаси от ГАЗ-66,те сега веке сам я. smile091
Колега, пусни снимки, за да се порадваме на това чудо.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм карал шкода по какви ли не терени,без да съм ги правил москвич,ситроен.Можеш ли да караш на полу съединител,няма кво да вдигаш.Аз поне така смятам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай и отпред 14 цола и по-балонни гуми. Според мен недей да сменяш пружините, а сложи подложки. Отзад стават предните от лада, по-дебели са от шкодовите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да си завариш или да хванеш с болтове някаква стомана под шасито и да си караш и да не ти дреме да опира колкото си щте :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според теб, ако камък или друго препятствие закачи тази метална рамка, "стомана" и т.н. кое ще победи ? Отговори след като помислиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи как се направи...

 

Според мен едни подложки на пружините в съчетание със защитна ламарина или скара ще свършат перфектна работа. Евтино и е надеждно.

 

Другия вариянт е да НЕ се ходи с тази кола на такъв път. Има джипове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старата Шкода и сложихме ладови пружини и се получи доста сполучливо, дори се коригира и надлъжния наклон на задните колела след тая интервенция, с провисналата задница бяха така гумите / \

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Колега, аз ходех с нея за риба и реших проблема само с високи 14 цолови гуми. Слагах подложки, ни беше много грозна, вирната задница и свити гуми ( \-/ ). Чувал съм за ладови пружини, но само съм слагал амортисьори от москвич ( предни) и станаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

15ки от костенурка влизат на тази кола...малко са дефицитни за намиране, но влизат...карал съм 2 години с /195/65/15 и мога да кажа, че колата става като танк! А като бонус имаш и малко удължаване на скоростите :smt004

 

А без гуми и джанти - с пружини - те колегите ти отговориха. Но задицата определено не ме радва като е надървена тип \\=0=//

 

 

Сега като се замисля, ако удряш картера - може май да се смени картера плюс малко други чарколя за да стане по-прибран самия картер - по-късните 120ки са с един тенекиен картер, който според мен е малко по-прибран от алуминиевия, оребрения, който идва с по-старите 105 и 120.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....по-късните 120ки са с един тенекиен картер, който според мен е малко по-прибран от алуминиевия, оребрения, който идва с по-старите 105 и 120.

Само едно уточнение:

105 са с ламаринен картер. 120 - с алуминиев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....по-късните 120ки са с един тенекиен картер, който според мен е малко по-прибран от алуминиевия, оребрения, който идва с по-старите 105 и 120.

Само едно уточнение:

105 са с ламаринен картер. 120 - с алуминиев.

Може, може, не съм спец...но я кажи дали ламаринения е по-вдигнат или само аз си въобразявам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, може, не съм спец...но я кажи дали ламаринения е по-вдигнат или само аз си въобразявам?

На Естел1 120/като твоята/, картера е по- нисък и тук си прав:

... по-късните 120ки са с един тенекиен картер, който според мен е малко по-прибран от алуминиевия, оребрения, който идва с по-старите 105 и 120.

Да, на Естел2 120, картера е по- прибран/капакът е по- плитък/, и "виси" малко повече от на 105, само заради изпъкналостта на оребрението, но си е алуминиев. При по- плиткия капак е по-къса тръбата на маслоприемника на маслената помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... по-късните 120ки са с един тенекиен картер, който според мен е малко по-прибран от алуминиевия, оребрения, който идва с по-старите 105 и 120.

Да, на Естел2 120, картера е по- прибран/капакът е по- плитък/, и "виси" малко повече от на 105, само заради изпъкналостта на оребрението, но си е алуминиев. При по- плиткия капак е по-къса тръбата на маслоприемника на маслената помпа.

A! Е за това говорех, като казах, че има малко чарколяк за смяна, ако искаш да минеш на по-плитък картер, ама ми избяга думата тогаз... smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.