Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia '99 20V Turbo Laurin&Klement - Masterone


masterOne

Recommended Posts

  • Отговори 414
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    206

  • bega4kata

    37

  • BlackPearl

    12

  • The Best Forman

    12

Най-много писали в темата

Моето скромно мнение за джантите е, че не са лоши, но не са и 100% подходящите за колата, не й "лепват"... Като се има предвид всичко друго как е изпипано до последно (интериор!, двигател) си мисля, че и тук не бива да се прави компромис. Някой OZ, BBS \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със старите бели беше много по - добре за мен. Придаваха една суровост и груба сила, с тия лъскавките е като с лачени мъжки ботушки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм естет и некъв тунинг майстор, но гледам, че доста хора писаха тук, та се престраших и аз... Много са красиви тези отворени джанти и има какво да покажеш зад тях, Младене! Бели апарати, голями дискове - дето се вика - изпълнени са отвътре, но не ми изглеждат на място някак си. Твърде лъскаво и някак елегантно... Когато е с белите "чепици"е уникална кола! Такава друга не съм виждал! Както Цецо по-горе пише - излъчва сила и грубост, а и цветовото съчетание със синия цвят на колата много ми допадаше на мен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-красивите джанти за мен са силно отворени петолъчки, изглежда страхотно.

 

Тия белите не си помисляй да ги връщаш според мен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Добре е, че се събраха почивни дни, за да обърна внимание малко на колата! Събора наближава s_flag

 

post-4130-138453379596_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453379607_thumb.jpg.jpg]post-4130-13845337961_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453379612_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Времето се оправи и дойде време за нови постелки за лятото. Сега като отворя вратата и направо не ми се стъпва вътре :lol:

п.п. бат Сами, такива стелки не са за теб! Всяко петно се вижда на тях ;)

post-4130-138453382027_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453382059_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453382064_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица ме поканиха от VW клуба да участвам на събирането при Крушунските водопади, където да покажа автомобила на феновете! Благодаря на ораганизаторите за любезната и персонална покана. Ето и малко снимки от събитието: post-4130-138453383337_thumb.jpg.jpg]

post-4130-138453383283_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453383328_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453383331_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453383334_thumb.jpg.jpg]post-4130-13845338334_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес, вашият колега Маджо, представи Шкода клуб на KONDOFREY drag challenge! Там бях заедно с колегите от Радиал, които са представители на TOYO и партньори на събитието.

 

Общо взето се пуснах десетина пъти за време в свободните тренировки. Най-доброто време което дадох беше 15.55 и терминална скорост 145км/ч. Там определено имаше много бързи автомобили, но аз не бях от най-слабите :D .........и жегата беше брутална, към 40 градуса!!!

post-4130-138453391874_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453391919_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453391926_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453391929_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453391933_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо слабичко ми се вижда 15.55.. или старта ти куца или е заради жегата...

 

Кулера не се пипаше, а цялата първа е пилаж!!! С обикновени гуми няма добро тръгване там. Ако успея за 23-ти ще се пускам с TOYO R888 :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май няма да можеш да се пуснеш тогава:

 

King of Europe Drag Series се отменя. Събитието трябваше да се състои на 23 юни и да е 1-ви кръг от шампионата. Поради невъзможност от страна на Дрифт Клуб България да проведе събитието, то се отменя. Дрифт Клуб България поднася своите най-искрени извинения към всички заинтересувани от мероприятието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Мишка, гледай какво модерно стана с новият ми фиУтЕр. ДигнАх 5 коня :lol:

 

Обичам шареният тюнинг :mrgreen:

 

post-4130-13845340764_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Да взема да покажа какво правих последните 2 месеца по колата а и мишката да не умре от любопитство :lol:

 

След доста четене по форуми и съветване с хора, стигнах до решение да си поръчам ново турбо GARRETT GT2860RS

 

post-4130-138453412814_thumb.jpg.JPG]Чисто ново Хамериканско :mrgreen: яката работа... post-4130-138453412868_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453412874_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453412879_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453412884_thumb.jpg.JPG]нов колектор за новото турбоpost-4130-138453412889_thumb.jpg.JPG]колектора си има отвор за външен гейт, но ще го затапим понеже турбото си имаpost-4130-138453412894_thumb.jpg.JPG]маслен филтър на входа на турботоpost-4130-138453412899_thumb.jpg.JPG] фланец за изхода на газовете по който ще се прави down pipepost-4130-138453412904_thumb.jpg.JPG] .......и малко по малко събрах основните неща да започне промяната :mrgreen: post-4130-138453412909_thumb.jpg.JPG]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук искам да благодаря на Евгени от сервиз ТРАНСЕКСПЕРТ за перфектното отношение към проекта ми и за професионалната работа, търпение и внимание към всеки детайл smile126 post-4130-138453412921_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453412965_thumb.jpg.JPG] голямото разглобяване започна post-4130-13845341297_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453412975_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453413006_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453413011_thumb.jpg.JPG]започнах да откривам някой разлики ;)post-4130-138453413016_thumb.jpg.JPG] Споко мишка не е чак толкова голямо новото турбо smile091 post-4130-13845341302_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453413025_thumb.jpg.JPG]

post-4130-1384534130_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови тръби за маслото и антифриза за вход/изход на турбото post-4130-13845341303_thumb.jpg.JPG]post-4130-13845341306_thumb.jpg.JPG] малко корекции на някой щуцери post-4130-138453413067_thumb.jpg.JPG]тапа с гарнитура за гейта на колектора post-4130-138453413075_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453413081_thumb.jpg.JPG]някой нови по-големи тръби и нов филтър post-4130-138453413088_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453413098_thumb.jpg.JPG]

post-4130-138453413052_thumb.jpg

post-4130-138453413093_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-4130-138453413104_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453413119_thumb.jpg.JPG] нова по-голяма всмукателна тръба и легло за дебитомера :mrgreen: post-4130-138453413125_thumb.jpg.JPG] малко термо изолации post-4130-13845341313_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453413135_thumb.jpg.JPG]post-4130-13845341314_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453413144_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453413149_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453413154_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453413159_thumb.jpg.JPG]
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така стигнах до Варна, където остана да се настрои колата за да заработи перфектно! Преди да отида на диното при Тони трябваше да сложа нещо което да храни мотора с повече гориво! Нови по-големи дюзи 440 куб. Тук искам да благодаря на бат Сами за пореден път който намери време за монтирането им smile027 post-4130-138453413215_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453413281_thumb.jpg.JPG] Деня започна обещаващо, но както си мислех че нещо няма да е наред, така и стана ](*,) Мотора не можеше да закрепи постоянно налягане на турбото. В един момент има 0.9 bar. в друг 2 bar. smile012 Нямаше как да се настрои колата така и се започна едно лутане в търсене на проблема! След 1-2 часа установихме че турбото се е разхлабило и се губят газове между него и колектора. Нищо не можех да направя повече и опрях до спешната намеса на бат Сами :mrgreen: Привечер отидох при него установихме, че гарнитурата е издухала smile012 Добре, че си носех всичките останали чарколяци с мен и имах още една гарнитура. Сменихме я и колата беше готова пак за дино на другият ден.

post-4130-138453413287_thumb.jpg

post-4130-138453413293_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така на следващият ден успяхме да завършим настройките, но турбото пак се беше разхлабило малко на края. Явно ще трябва да се направи усилване на турбото към мотора, защото сега виси заедно с генерацията на тези 4 гайки и при големите температури и вибрации е разбираемо защо се развиват :mrgreen: post-4130-138453413304_thumb.jpg.JPG] И така това е резултата за сега който, изкарахме! Казвам за сега, защото сега турбото надува на 1.3 бара, но може с малка доработка за да вдигнем налягането на 1.5 бара холд, което ще повиши мощността още малко :mrgreen: И така от долната графика става ясно че измерената мощност на гумите е 260 кс и 318 Нм post-4130-138453413348_thumb.jpg.JPG] Както се досещате връщането от Варна беше меко казано разтреперващо :mrgreen: благодаря на всички, които ми помагаха пряко и косвено smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо, ЕВАЛА БАТЕ!

 

Много се радвам за новите ти доработки и желанието с което си правиш колата. Раздавм се, че въпреки всичко МИ ПОМАГАШ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО МНОГО И ЗА МОЯТА КОЛА И НЕ Я ОСТАВЯШ да стой на трупчета.

 

Найстина много се радвам за последните ти придобивки и промени по колата- ЕВАЛА!

За турбото ще кажа, че е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да има планка, че иначе си.......

 

Определено след всички тези качествени доработки и интервенции и разбира се заради всеотдайността ти към останалите колеги към форума (НАЙ-ВЕЧЕ КЪМ МЕН), напълно си заслужаваш купата за НОМЕР 1.

 

Но.......... smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо,това турбо е малко за да биеш Черната перла.Трябваше да вземеш гт2876.

Ако нямаш пари за бензин да дойдеш до събора с тези дюзи,кажи да съберем форума да ти пратим да зареждаш.Или платформа нещо...

сега сериозно-Евала за мерака и ентусиазма относно колата ти.Трябва си време и излишни пари,но както е казал един човек:КЕФ ЦЕНА НЯМА :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Раздавм се, че въпреки всичко МИ ПОМАГАШ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО МНОГО И ЗА МОЯТА КОЛА И НЕ Я ОСТАВЯШ да стой на трупчета.

Знаеш, че никога няма да те оставя, както и ти мен! Трябва да си помагаме smile027

 

 

Определено след всички тези качествени доработки и интервенции и разбира се заради всеотдайността ти към останалите колеги към форума (НАЙ-ВЕЧЕ КЪМ МЕН), напълно си заслужаваш купата за НОМЕР 1.

 

Купи се дават като си ги спечелиш, така че дерзай ;)

 

Трябваше да вземеш гт2876.

Ако нямаш пари за бензин да дойдеш до събора с тези дюзи,кажи да съберем форума да ти пратим да зареждаш.Или платформа нещо...

сега сериозно-Евала за мерака и ентусиазма относно колата ти.Трябва си време и излишни пари,но както е казал един човек:КЕФ ЦЕНА НЯМА

 

GT2876 ще я чакам една седмица да се развърти а за бензина не се притеснявайте! На връщане ми даде 9,5л/100км smile049 Не ми дава да и пипам газта. През голямата част от времето върви на вакум :mrgreen:

 

 

п.п. Благодаря ви за подкрепата smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Няклоко он-борд клипчета благодарение на bobeca =D> който се опитваше да запази равновесие на задната седалка :lol:

 

 

тук на 3-та от 100км/ч до 160км/ч за 5 секунди :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колко да я пазя smile103

 

Повече от това, нали? smile048

 

PS: Абе гледам на тая снимка много пуши ... Да не е дизИл smile091

post-203-13845343083_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.