Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia '99 20V Turbo Laurin&Klement - Masterone


masterOne

Recommended Posts

На другият събор няма да се накланя толкова и ще е доста по-стабилна :mrgreen:

 

Иначе нали знаеш, чужда кола и чужда жена кокали нямат :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 414
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    206

  • bega4kata

    37

  • BlackPearl

    12

  • The Best Forman

    12

Най-много писали в темата

  • 1 месец по-късно...
Маджо , дири 6 или 7 степенна кутия ... гледам , че таз ти е малка ... а и километраж от Ферари , че тоя нема толко деления :mrgreen:

 

И аз така му викам да земе мойта 6ст кутия с шпер куайф ама не слуша....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Най после пристигна коледния подарък :mrgreen:

post-4130-138453445188_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453445205_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453445209_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453445214_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453445219_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453445223_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453445228_thumb.jpg.JPG] разликата в дебелината на пистона е показателна smile126 post-4130-138453445232_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453445237_thumb.jpg.JPG]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-4130-138453445244_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453445285_thumb.jpg.JPG]post-4130-13845344529_thumb.jpg.JPG] Здрави тампони за носачите от SuperPro + нови тампони на макферсона и стабилизиращата щанга post-4130-138453445295_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453445308_thumb.jpg.JPG] Здрави тампони от SuperPro и за долното рамо което държи двигателя post-4130-138453445315_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453445319_thumb.jpg.JPG]post-4130-138453445325_thumb.jpg.JPG] регулиране на мостовете и е готова да накзва TDI Team smile092 post-4130-13845344533_thumb.jpg.JPG]

 

За пореден път искам да благодаря на сервиз "TРАНСЕКСПЕРТ" за професионалното отношение към проекта ми smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
  • 1 месец по-късно...

След, последното посещение на диното при Тони, имаше проблеми с разхлабването на турбото и гарнитурата между него и колектора замина! Миналата седмица бях в сервиза на Евгени - "Трансексперт" , където отстранихме проблема и добавихме планка между турбото и блока. Искам за пореден път да му благодаря за професионалното отношение и отлично свършената работа smile027

 

Също така инсталирахме външен буст контролер и газ към Варна:post-4130-138453468636_thumb.jpg

 

Всичко мина перфектно и след 2 часа рънове и кофа бензин постигнахме желаните резултати :mrgreen:

post-4130-138453468896_thumb.jpg.jpg]

 

Новият буст контролер, позволява по-добра и прецизна настройка на налягането. Когато е изключен контролера, макс. буст е 0.7 бара. Контролера има два режима - /low/ и /high/ буст. Ниското е 1.2 бара, високото е 1.5 бара.

На графиката се вижда мощността при трите режима - изключен контролер и при включен на ниско и високо налягане.

 

0.7 бара - 250 кс. на мотора.

1.2 бара - 300 кс. на мотора.

1.5 бара - 330 кс. на мотора и 390 Nm

post-4130-138453468902_thumb.jpg.jpg]

 

Отново благодаря на Тони от ТST Racing за всичко, което направи за реализирането на проекта ми. Спокойно мога да кажа, че свърших със силовият тунинг :lol:

Мисля, че за стоков мотор и съединител, постигнах доста :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адмирации =D> Колата е абсолютен уникат smile035 Цялата тема е страхотно четиво и вдъхновение за всички ни smile027 Интересно ми е само, след като приключваш със силовия тунинг, замислил ли си, с какво ще продължаваш... smile021

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адмирации =D> Колата е абсолютен уникат smile035 Цялата тема е страхотно четиво и вдъхновение за всички ни smile027 Интересно ми е само, след като приключваш със силовия тунинг, замислил ли си, с какво ще продължаваш... smile021

 

Поздрави!

 

Благодаря!

Имам разни идеи в главата ама няма да ги споделя :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Вече не изхвърлиха ли един подобен Спек ?!? Или няма друга алтернатива ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече не изхвърлиха ли един подобен Спек ?!? Или няма друга алтернатива ?

 

Няма как, залагам на сигурното! Каквото друго "подсилено" да сложа, няма да е много по-евтино и не се знае колко ще държи. Така ще си ритам съединителя, без да ми пука много :mrgreen:

 

Минавам на твърд маховик и керамика от SPEC - stage 3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Маджо, а защо керамика? Някъде из нета бях чел, че феродото на vr6 държало 400нм. Няма ли да стигнат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо, как се държи колата със семислик-а?

 

 

Първи впечатления - много по-директна, но шумна в завоите. Континенталите ги палеше направо! С тези не върти гуми, но съединителя буксуа. Като го сменя и улегне, ще направим малко клипове с Бобеца.

 

И сега хоп: изненада

Маджо:

-Копелета , продадох колата.

 

Продава се, ако имаш интерес, всичко е въпрос на договорка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маджо, тръгвай си с полусъединител....... след 40-50хилк и ще се разхвърчат пружините! Но ти ще ги навъртиш след .....10 години, така че- ТИ СИ!

... к'во бе, след целия проект, един съединител ли ще ме бутне, все пак е консуматив ;)

 

 

П.С: Софийската агитка: Няма, няма...... Маджо е ваш месия! Радвайте му се......махайте му с ръка! smile035

 

Тука усещам нотка на ревност smile091 споко мишка аз съм ти фен, ще викам за теб да не си сам....

 

Дано си шлайфал маховика :)

 

не съм smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.