Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia '99 20V Turbo Laurin&Klement - Masterone


masterOne

Recommended Posts

  • Отговори 414
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    206

  • bega4kata

    37

  • BlackPearl

    12

  • The Best Forman

    12

Най-много писали в темата

Младене,имаше много по-добри алтернативи :-k

 

Не мисля че съм сгрешил в избора си. Виждаш какво се е случило със стоковия.

 

 

Защо

 

Кажи какво имаш предвид? Не виждам проблеми плочките да си легнат и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младене,имаше много по-добри алтернативи :-k

Спека ще му свърши работа , Самоиле незнам защо но в много от постовете ти говориш с недомлъвки .. можеше и по така можеше и не точно така ..... можеше и да вземе нещо двудисково за 5000 долара ма за ко

Младене това е закон маховика винаги се износва на конус , като поставиш новите плочки ще упират на няколко милиметра и има голяма вероятност да прегреят и да се накъртят дори и да не ги прегрееш може да ги накъртиш , разбирасе може и да си олегнат но трябва много да внимаваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

anastas-СамУил съм

vr6-чувал ли си

 

 

п.п.Ися ме послуша след провала на Спек-а му и си кара .....и сигурно е над 500нм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко съм взел от Хеед 91 включително и маховика те го намериха, питах ги дали има нещо което трябва да се прави или да се внимава, казаха, че само свалям и качвам. Така и стана, иначе гледахме маховика мерихме го, няма кривини, но да видим. Ще покарам няколко стотин километра нормално, за да легне и после ще му давам газ. Ако нещо стане, свалям, шлайфам, ковеме нови плочки и бой...

 

Ися, не съм сигурен дали може всеки маховик от дизел да стане, този го търсиха по код на мотора. Иначе SPEC-а е stage 3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че може да се направи микс и да мина на варианта VR6 ама аз освен маховика друго старо няма как да сложа и цената там няма да е по различна от тази на Spec-a

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варианта с VR6 имаше предимството, че колата си остава ежедневка, т.е. с нормален съединител. На Маджо колата обаче не е ежедневка, така, че това едва ли е проблем, ще му свикне с Спека.

 

Аз го предложих VR6-a, защото цената мисля, че е доста под тази на Спека, на мен комплект за VR6 - диск/притискател/лагер на Люк ми се вързаха къде 300 лева нови от Англия. Спека вероятно е сериозно повече. Маховика си е същия - 1Z от моргата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да му свиквам на спека, педала на съединителя е по-лек от преди! Просто малко повече газ при тръгване иска smile049

 

Съединителя е консуматив и рано или късно свършва! Този ако 20-30к издържи ще съм доволен. На тази кола постоянно и давам голяма газ. Не карам като мишката, семейна кола с разход 4.2 :lol: и да я пазя, да не се счупи. Не я карам много километри, но всеки километър е екстремен за мотора!

От тук на татък 1-ва скорост е за потегляне а истинските стартове ще са от 2-ра!!! Тоя съединител от VR6 колко такива старта ще издържи преди да се запали?

 

п.п.Ися ме послуша след провала на Спек-а му и си кара .....и сигурно е над 500нм

 

Какъв провал? До колкото знам го е карал 60к или 80к ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо, нямам идея, колко ще издържи :) Но предполагам и ти нямаш за Спека, времето ще докаже.

 

При мен VR6 държи на 320 нютона. Това е от лични впечатления, другото което знам е "една жена ми каза" - твърдят че държал и на 400 доволно добре, слагат го на драгаджийки 1.8Т. Но не си залагам главата в торбата, аз съм пробвал до 320. Лично за мен VR6 варианта щеше да жали повече скоростите, но това са просто догадки.

 

Надявам се не се връзваш, не ти давам акъл, просто ти подхвърлих един вариант. Когато го написах в началото, мислех, че избираш и си харесал Спека, а не че вече си го купил. В тоя случай наистина е безмислено да говорим за VR6 и какво би било, евентуално. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, не се връзвам, ако горният пост е прозвучал остро, не съм искал така да стане. Преди да го поръчам съм обсъдил нещата с хора, които са правили такива коли. Обсъдихме и вариант от VR6 но отпадна. Предпочитам да заложа на по-сигурният вариант и да си спестя излишен труд и проблеми.

Ако твоите 320 Nm са на мотора, тука имаме 350 Nm измерени на гумите, а може и да са малко отгоре, защото имаше фактор стоков съединител и най-вероятно малко приплъзване м/у гумите и валците на диното. Тука няма жалене на скорости или дълъг пробег на съединителя /моргите са пълни със ск. кутии :lol: / Проекта е силов ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Малко клипове от Божурище тази събота:

 

Тука по-лекият автомобил си показва предимството на старта, но силата си е сила :mrgreen:

 

Тук я изпуснах на старта ама после скоростите влизаха без да изпада в дупка:

 

Тук с Бобката стартирахме преди да си тръгнем, получи се много хубав старт. Не съм свалял седалки, басове, гуми, крикове и др. от багажника, бях турист :mrgreen:

 

 

Благодаря на Bobeca за перфектните клипове и бях приятно изненадан когато видях, че е сглобил 2 клипа един върху друг. В колата снима с големият апарат а от вън с телефона =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Какви времена даде, ако не е тайна smile027

 

 

Тайна е, но не е това което исках да видя, но все пак свалих повече от секунда от предишни замервания smile049

 

п.п. Истината е в малкото килограми а при мен просто е немислимо да изкормя колата smile048 абе за улична кола става :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо,притегли я,да видим колко тежи.

П.С. Моята е 1280 с резервоар на резерва и без шофьора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви!

Ися, ще я измеря колко тежи и съм сигурен, че е повече от троята. Ако изкормя колата и сваля поне 100 кг., ще е доста по-добре! НО, проекта ми не е да правя кола за драг, както са повечето изкорубени дараци на пистата. Благодаря на Бобката за клиповете, сега виждам къде бъркам и ще поработя за малко по-добри стартове. Не искам да си чупя колата по гонки, правя го за собствен кеф :mrgreen:

 

Благодаря за подкрепата

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

П.П. Сега разбирам,защо миналата седмица виждах колата да нощува няколко дни поред при Евгени (Трансексперт)!

 

Оф, имах малко неприятни случки, но завършиха с happy end. Миналата седмица счупих водната помпа и в следствие на това се спука един три-пътник на антифриза, в който стой температурният датчик. Перката на помпата направо се беше раздробила на парченца! Добре че не прегря мотора и турбото е здраво!

Най-грозното в случката е, че след няма и 2к км щях да сменям всички ремъци, ролки и помпата заедно с маслото ](*,)

 

В крайна сметка всичко мина добре, мотора е обслужен с нови ремъци, ролки, водна помпа, антифриз, масло и филтри :smt032

Дето се вика, ако някой ще я купува сега е момента :mrgreen:

 

п.п. Благодаря на Трансексперт за пореден път за помоща smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лънч контрола не беше ли джаджа за любители smile021

 

 

Те, не само, но и в поршаците го слагат :) Примерно: http://www.youtube.com/watch?v=7hSDqH8WLik

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

От личен опит бих те посъветвал ако независимо че колата е бавна ти се кара и искаш да стартираш добре се насочи към 6степенна кутия, шпер куайф или пелокуин и 2 нови гуми тойо Р888 (бих сложил и по леки джанти) така ти гарантирам че конете ще ги сложиш на пътя и думите боксувам лаг дупка ще изчезнат а времената ще са добри за конете си!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

евала за вс което си направил,мн добре се е получило,зарибих се,ако можеш да ми кажеш къде ти смениха кожата на седалки,скоростния лост и волана ще съм благодарен за да направя и аз маЛКО рефреш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала за вс което си направил,мн добре се е получило,зарибих се,ако можеш да ми кажеш къде ти смениха кожата на седалки,скоростния лост и волана ще съм благодарен за да направя и аз маЛКО рефреш

:hi:

 

http://vilner.eu/bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А Маджо , ако разбира се искаш да я коментираш , но каква беше цената за всичко ? :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А Маджо , ако разбира се искаш да я коментираш , но каква беше цената за всичко ? :eusa_think:

 

Високо качество - висока цена 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Маджо, .................. моля ти се!

 

http://www.ebay.co.uk/itm/SKODA-OCTAVIA-WRC-SPOILER-/200786611689?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ebfd08de9

 

Вземи го! Ако трябва аз ще ти го купя за подарък.....само обещай, че ще го сложиш!  :boast:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе! пейка ше си слагам на багажника, да ми вдигне разхода  :tongue_1:

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Другата седмица пристигат всички нови части и колата влиза за преобразяване на външният вид, което ще приключи до края на февруари.

 

 

Ще пусна отделна тема за частите които ще пусна за продаване./ не пишете в темата за цени/ Ако някой има интерес да си знае от сега, че ще може да вземе предна броня, греда, маска и двата фара които са специлални за L&K преди фейса, също и би-ксеноновите прожектори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.