Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Помощ за инфо за алтернатор


maxrpm

Recommended Posts

Хайде групата с фаворити и фелиции да поледнат алтернаторите си за мен. На 55А версията гайката с която е притегната ремъчната шайба излиза ли над повърхността на шайбата или е навътре, в изкопаната част? 55А се различава от 70А по това, че изводите D+ при 55А са един до друг, отделно може и по надписа да се различат ако е по чистичък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок. Нека още 4-5 човека да напишат какво е при тях.

 

Притеснява ме, че си направих чудeсна шайба, но тя май става само за мен :) Ако остта на моделите 55A е къса, значи аз съм с ротор 120L, по - лошото е, че теоритически няма как да се изработи по - малка шайба, за по - късата ос, просто няма място, получава се нещо като версия 1.0. viewtopic.php?f=6&t=22842

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде групата с фаворити и фелиции да поледнат алтернаторите си за мен. На 55А версията гайката с която е притегната ремъчната шайба излиза ли над повърхността на шайбата или е навътре, в изкопаната част? 55А се различава от 70А по това, че изводите D+ при 55А са един до друг, отделно може и по надписа да се различат ако е по чистичък.

 

Гайката е вътре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ша ти метна един жокер да мирнеш най - накрая ... та нормалната шайба си е вкопана , но има достатъчно материал за да не се наруши здравината на шайбата и конуса е направен доста широк и може да влезе всякакъв ключ , но при малката шайба както се сещаш всичко е по - малко и за туй се прави една гайка , на която задния край (от към шайбата) се сртугова и е с дебелина колкото две нормални гайки ( около 16 мм. ) и вече шестограма почва да се подава над шайбата и може да се хване пак със всякакъв ключ ( ама после требе да гледаш де си слагаш пръстите у мотора да не те остърже гайката smile091 )

И още един жокер - при Фаворит и Фелиция с Магнетон алтернатори (без значение 55 или 70А) няма никаква разлика в роторите !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да се издълбае за нещо кръгло отдолу и нагоре шестостен. Място за гайка няма, не е невъзможно, но става много тънка работата като изкопаеш 22мм отвор в средата за да влезе гайка и зегерка, но тогава ти остава по 1,5 мм в радиус, до започване на конуса на 25тия мм. Може и да стане, аз бих го пробвал на собствена кола, но не и на чужда. Според мен е най - добре ентусиастите да се сдобият с 120 ротор. Вече там дали са еднакви като начин на намотаване и съпротивление намотките на 35,42,55А не знам ... Вярно е че единия е означен за 9 000 оборота а другия за 13 000, но аз не виждам конструктивна разлика в двата алтернатора или в 2 та ротора, за да кажа, че 120 ковия не може да се завърти с 13 000, според мен това е на хартия, за да легитимират употребата на новата си шайба след 1994

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.