Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 2 - предно окачване


kalata

Recommended Posts

Ако си мислите,че нещо ще се промени в посока по-меко возене със смяната на тампони-много се заблуждавате.Това е Октавия 2!

Вервайте ми,пробвал съм!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • димон

    14

  • shaft

    10

  • bega4kata

    5

  • momchilmm

    5

Най-много писали в темата

Венци, смени майсторите. Тези тампони се сменят, когато има специфично "потупване", не е чукане като на желязо в предницата. Разбиват се около шестостена.Ако ги сменяш, купи си оригинални. При монтажа е важно да знаеш, че имат посока, да не ти ги монтират  на обратно.Посоката е обозначена с триъгълник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си мислите,че нещо ще се промени в посока по-меко возене със смяната на тампони-много се заблуждавате.Това е Октавия 2!

Вервайте ми,пробвал съм!

Ники, като се качиш на моята сега ,... ин дис момент... , ще си промениш мнението за возията на октавията . Просто в завода слагат каквото им попадне от даставчиците ( особено за БГ)...Сменил съм само предни амортизатори с Билщайн и двата тампона (преден и заден) , биалетки и шарнира - оригинални на 82 хил.км....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, смени майсторите. Тези тампони се сменят, когато има специфично "потупване", не е чукане като на желязо в предницата. Разбиват се около шестостена.Ако ги сменяш, купи си оригинални. При монтажа е важно да знаеш, че имат посока, да не ти ги монтират на обратно.Посоката е обозначена с триъгълник.

Да, да. Всичко съм подготвил и проучил. Просто исках преса, за да стане по-лесно ваденето и набиването, но ще си ги сменя по друг начин.

 

Благодаря!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафте, малко аматьорски подхождаш към нещата... Все намираш нови майстори и все си недоволен. След което се вайкаш ...

Не е ли по-добре да си намериш един (едни) верни кучета и на тях да се доверяваш?

...Как да не може да се извади една гума спечена в железо, бре ? Пръска се с мъзга няква там, после се почуква, поклаща , подръпва се с ръка , в краен случай се реже с ножче...Несериозно ми звучи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафте, малко аматьорски подхождаш към нещата... Все намираш нови майстори и все си недоволен. След което се вайкаш ...

Не е ли по-добре да си намериш един (едни) верни кучета и на тях да се доверяваш?

...Как да не може да се извади една гума спечена в железо, бре ? Пръска се с мъзга няква там, после се почуква, поклаща , подръпва се с ръка , в краен случай се реже с ножче...Несериозно ми звучи...

Ами едните вземат скъпо - там не мога, другите нямат преса и ще млатят с чук - не трябва да гледам и после само там ми е акъла, третите са за несериозни неща, имат преса (днешните), но не искат. Други майстори нямам изпробвани. И май нищо не правим.

 

Поздрави

 

ПП: то с тая кола по майстори не съм ходил за щастие! Такава й беше идеята още повече, да не ходя по ”майстори”.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, смени майсторите. Тези тампони се сменят, когато има специфично "потупване", не е чукане като на желязо в предницата. Разбиват се около шестостена.Ако ги сменяш, купи си оригинални. При монтажа е важно да знаеш, че имат посока, да не ти ги монтират  на обратно.Посоката е обозначена с триъгълник.

от известно време имам чукане "като на желязо" в предницата, на моменти е доста силно и плашещо, обикновено го има при спиране и по-рядко при потегляне. това от какво може да е? последната година съм сменил: предни и задни тампони на предни носачи, предни биалети, задни тампони и едно външно каре. но сега това чукане е различно от всички предишни "звуци" и симптоми! молбата ми е знаещите и можещите да помагат с идеи къде да търся проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ето снимки на новите (на който му трябват парт. номера и т.н.):

20140528_154136.jpg

 

20140528_154226.jpg

 

20140528_154218.jpg

 

Тука се вижда, отгоре на тампона, където пише ES - до него трябва да има логото на VW и е дернато, за да го "изтрият"...

20140528_154208.jpg

 

Поздрави

Добре де , ама аз като гледам в ЕТКА-та там пише ,че тампоните  са номер 1K0407182 и като потърся из интернет тампоните са плътни, а не като тези. 

като потърся тампони с този номер 1K0407183E  ми дава ,че са за фабия.

 

Какви трябва да  са в крайна сметка тампоните  ?

Редактирано от sauro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти гледаш предните тампони на носача. Трябва да гледаш задните.

Ето на тази снимка, тези долните:

9b15bea681fe.jpg

 

Т.е. като моите трябва да са, а не плътни. Тези, които гледаш са за преден носач предни тампони, а тук говорим главно за преден носач задни тампони. Два са на носача.

 

Поздрави

 

ПП: още повече на предната страница има и реални снимки как точно изглеждат и се вижда, че тези, за които питаш, нямат общо с тези на снимките.

 

ПП2: също така, ако търсиш спрямо ЕТКА-та, ще намериш номер за тампони заедно с алуминиевата част/конзола, които струват над 75-90-100 лв по магазините единия. Трябва ти само вътрешността на алуминиевото тяло. Иначе смяната, ако е с алуминиевото тяло е за по 10 минути на стана на крик. Елементарно е. Три болта са, сваляш-слагаш.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек искаш да ми кажеш, че по ЕТКА(каталог) вървят тампона с алуминиевата част като номер 1К0199232J. А ти си намерил само тампона без металната част и номера на тампона е този 1K0407183E.

 

 

 

ПП: А препоръчително ли е да се сменя тампона +металната част. Или така като смениш тампона само също върши работа. Защото в крайна сметка не виждам какво толкова може да стане на металната част ,че да се сменя и тя.

Редактирано от sauro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектно си разбрал. :) По принцип, ако отидеш в ЕТ или на друго място - спрямо ЕТКА, който гледа там, ще ти кажат цена и за металната част, т.е. за този номер 1К0199232J - алуминиева конзола с тампон в нея, накратко си го казват "тампон за преден носач заден/отзад". Ако си "хитрец" - купуваш си два с номер 1K0407183E и на преса изкарват стария тампон от металната част (абсолютно нищо й няма) и вкарват новия тампон - това е.

Монтираш и край.

 

Ако имаш пари - сменяш всичко, т.е. и металната част (ненужно харчене на пари), а ако нямаш пари - сменяш само каквото трябва, т.е. само тампона в средата, без металната част - на преса или със шпилка, който-каквото си намери :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти разбрах всичко. Мерси много  :PDT_Armataz_07:  :flag_skoda:

 

Мисля, че всичко това е доста полезно :flag_skoda:

Редактирано от sauro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.