Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Гасне на газ като нее на скорост


genadim

Recommended Posts

Здравейте колеги,от известно време фелата гасне на газ когато карам и я изключа от скорост,направо луднах просто на всяко кръстовище си гасне.Смених въздушния филтър и пак същото,почистих филтърчето преди изпаритела и пак същото.Термостата ми работи само с големия кръг,да не би да е от него.Дайте някоя идея,благодаря предварително :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На изпарителя има винт за регулиране на празния ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това изпарителя има и пробка за източване. Ако се е напълнил със специфичната маслоподобна течност прави проблеми. Източва се когато е топъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,от известно време фелата гасне на газ когато карам и я изключа от скорост,направо луднах просто на всяко кръстовище си гасне.Смених въздушния филтър и пак същото,почистих филтърчето преди изпаритела и пак същото.Термостата ми работи само с големия кръг,да не би да е от него.Дайте някоя идея,благодаря предварително :-k

Чедо мое,таз фелиция карбуратор ли е,или нещо по различно :!:

 

едит:На бензин каква е ситуацията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фелата е карбуратор 1,3 на бензин няма проблем.Междо другото въртях това винтче за празния ход,и нищо миналата година развивах другия винт който е най долу на изпаритела,ама нищо не изтече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фелата е карбуратор 1,3 на бензин няма проблем.Междо другото въртях това винтче за празния ход,и нищо миналата година развивах другия винт който е най долу на изпаритела,ама нищо не изтече.

 

Купи си ремонтен комплект мембрани, отвори го и смени всички мембрани...99% сигурно вакумната е скъсана...

ПП: Може и само вакумната да смениш(препоръчително е дори) smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

при мен случая като че ли съвпада 100% с твоя.

Аз си ремонтирах изпарителя преди 3 седмици - смяна на мембрани и почистване

въздушен филтър март месец

газов филтър ноември миналата година.

След ремонта на изпарителя колата подържаше добри

обороти на празен ход но ми хълцаше и накъсваше при загрял двигател на ниски обороти затова я

водих на компютърна диагностика и реглаж, смених и кабели на свещи и палец на разпределителя, което от своя страна ми пооправи придърпването но колата започна да губи обороти и да гасне на празен ход и при студен двигател.

Сега забелязах че колата загрява до нормална температура само в задръстване и тогава няма проблеми с празния ход

а като тръгна с 40-50км температурата веднага пада на 70 градуса- и също си мисля, че е термостата.

Аз поне планирам да сменя термостата и пак да ходя на реглаж но ако ти вече си го направил

и има някакъв ефект може да споделиш :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Сега забелязах че колата загрява до нормална температура само в задръстване и тогава няма проблеми с празния ход

а като тръгна с 40-50км температурата веднага пада на 70 градуса- и също си мисля, че е термостата....

Тези градуси са достатъчно високи за изпарителя да е в режим и да държи празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяна на термостата виж тази тема.

viewtopic.php?f=6&t=22028&hilit=%D1%80%D0%B5%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5+%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82

Решението е много добро и работи безотказно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ето при мен какво се получи:

1. Смених термостата(беше му се счупило пластнасовото ухо) с такъв от симеоновско шосе дето бил оригинален - резултат не мога да разбера дали работи като хората! От вкъщи до работа са 13 километра по околовръстното и не може да ми загрее до хоризонтално положение на стрелката! (едно време като че ли го можеше) и пак проблеми с ниските обороти

2. Тази сутрин ми се разхлаби една стара скоба на маркуча дето свързва радиатора с водната помпа и антифриза ми се

изля по околовръстното - резултат смених скобата и антифриза с розов и пак проблеми с ниските обороти. Тъкмо псувайки се наканих да ходя при газ-майстор и оборотите ми се оправиха !!!!

 

Понеже често ми се е случва да ми изчезне свободния ход и после след кат съм се изнервил достатъчно по светофарите да се появи от нищото си задавам следния филосовски въпрос:

 

ВЪЗМОЖНО ЛИ Е СЧУПЕНОТО УХО ОТ ТЕРМОСТАТА ДА СИ ОБИКАЛЯ ИЗ МАРКУЧИТЕ И ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ ДА ЗАСЯДА Я В ТЕРМОСТАТА И ДА МУ ПРЕЧИ ДА СЕ ЗАТВОРИ ИЛИ ПЪК В ИЗПАРИТЕЛЯ КЪДЕТО ДА САБОТИРА ПРАЗНИЯ ХОД??? СЛЕД ВРЕМЕ ДА ПРОДЪЛЖИ НА ТАТЪК И ВСИЧКО ДА СЕ ОПРАВЯ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

ВЪЗМОЖНО ЛИ Е СЧУПЕНОТО УХО ОТ ТЕРМОСТАТА ДА СИ ОБИКАЛЯ ИЗ МАРКУЧИТЕ И ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ ДА ЗАСЯДА Я В ТЕРМОСТАТА И ДА МУ ПРЕЧИ ДА СЕ ЗАТВОРИ ИЛИ ПЪК В ИЗПАРИТЕЛЯ КЪДЕТО ДА САБОТИРА ПРАЗНИЯ ХОД??? СЛЕД ВРЕМЕ ДА ПРОДЪЛЖИ НА ТАТЪК И ВСИЧКО ДА СЕ ОПРАВЯ???

НЕ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ето при мен какво се получи:

1. Смених термостата(беше му се счупило пластнасовото ухо) с такъв от симеоновско шосе дето бил оригинален - резултат не мога да разбера дали работи като хората! От вкъщи до работа са 13 километра по околовръстното и не може да ми загрее до хоризонтално положение на стрелката! (едно време като че ли го можеше) и пак проблеми с ниските обороти

2. Тази сутрин ми се разхлаби една стара скоба на маркуча дето свързва радиатора с водната помпа и антифриза ми се

изля по околовръстното - резултат смених скобата и антифриза с розов и пак проблеми с ниските обороти. Тъкмо псувайки се наканих да ходя при газ-майстор и оборотите ми се оправиха !!!!

 

Понеже често ми се е случва да ми изчезне свободния ход и после след кат съм се изнервил достатъчно по светофарите да се появи от нищото си задавам следния филосовски въпрос:

 

ВЪЗМОЖНО ЛИ Е СЧУПЕНОТО УХО ОТ ТЕРМОСТАТА ДА СИ ОБИКАЛЯ ИЗ МАРКУЧИТЕ И ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ ДА ЗАСЯДА Я В ТЕРМОСТАТА И ДА МУ ПРЕЧИ ДА СЕ ЗАТВОРИ ИЛИ ПЪК В ИЗПАРИТЕЛЯ КЪДЕТО ДА САБОТИРА ПРАЗНИЯ ХОД??? СЛЕД ВРЕМЕ ДА ПРОДЪЛЖИ НА ТАТЪК И ВСИЧКО ДА СЕ ОПРАВЯ???

Колега ти какъв термостат сложи след като разбра че ухото ти е счупено на стария? Това с циркулиращото парченце дето засяда точно на термостата е пълен абсурд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр.спри газта дето отива към карба.отвий свали газовия клапан може да има графит за един дърводелски теникум.завий внимателно тръбичката в клапана.пусни газта,отвий трабичката от клапана към изпарителя.даи на контакт,да изсъска.завиваш палиш.после пиши кво е станало.щото знаем каде живееш smile091 s_flag аиде чакам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти какъв термостат сложи след като разбра че ухото ти е счупено на стария? Това с циркулиращото парченце дето засяда точно на термостата е пълен абсурд.

 

Купих за 36лв "оригинален" от магазина на симеоновско шосе в София

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр.спри газта дето отива към карба.отвий свали газовия клапан може да има графит за един дърводелски теникум.завий внимателно тръбичката в клапана.пусни газта,отвий трабичката от клапана към изпарителя.даи на контакт,да изсъска.завиваш палиш.после пиши кво е станало.щото знаем каде живееш smile091 s_flag аиде чакам

 

Това както ми го обяасняваш ми е извън възможностите :( . Все пак испарителя преди 3 седмици го чистиха и сменяха мембрани, та не би ли трябвало майстора да го е почистил този графит?

 

Междо другото днес установих, че като изфорсирам двигателя до 5000 оборота и празния ход се стабилизира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Благодаря ФАРАОН наистина се оказа чее от изпаритела.Като монтирахме новия работен комплект всичко е наред,въпреки че и термостата ми е за смяна.Обаче когато я оставя на газ да стои повече от 3 часа ипосле като паля работи сякаш като на три цилиндъра.Имаш ли някаква идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.