Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Felicia 1.3 GLX пълна инжекция-два сериозни проблема


balistk92

Recommended Posts

Колеги,здравейте!Нов съм във форума и искам да ви попитам ако някой може да ми даде акъл.Така..Имам Фелиция 1.3 инжекция.Купих я от автокъща преди може би 2 години и от тогава си стоят два проблема..Когато колата е студена си пали без проблем,обаче като покараш известно време и я угасиш няма палене..Като почакаш да изстине и пали отново.Освен това ако реши да запали в началото си държи високи оборотите.Та въпроса ми е ако някой може да предположи тези проблеми от едно място ли идват,и евентуално какво може да е.Някой имал ли е подобен проблем?Живея в малък град,а ме е страх да тръгна с нея на път да отида до някой по голям град,за да я види специалист.Колата е 98 година,пълна инжекция и няма газ.Моля ви за помощ!Ще съм адски благодарен ако някой ме опъти нанякъде..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик за обороти на кол. вал , датчик за температура и евентуално дроселова клапа . Провери си тези неща .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един температурен датчик,разпложен на пластмасовото тяло на термостата.Всъщност това са 2 датчика,поместени в общо тяло.Единия датчик подава сигнал на уреда за температурата на охл.течност на таблото,а другия - на ЕКУ-то.Това,че след като запали държи високи обороти подсказва,че на ЕКУ-то се подава информация за студен мотор,която идва именно от споменатия датчик.Друго което се сещам е датчика на Хол над маховика - да не работи коректно при малка честота на въртене на к.вал - чрез стартера.Колата ти разполага с диагностична букса и най-добре да се направи една диагностика чрез VCDS за да се види какви грешки е записало ЕКУ-то и оттам да се търси какъв е по-точно проблема.Иначе от разстояние е трудно smile049

 

Успех с намирането и отстраняването на проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди време ходих при човек в града,който я окачи но май не беше със VCDS.Някаква друга програма беше..Каза ми че има 4 грешки.Изчисти ги и каза "колата е в ред".Да ама не е!Лошото е че не помня какви бяха грешките.Едната помня че беше ламбда сондата..В друг сервиз ми казаха че нямали програма за Фелиция.Въпросната VCDS със всяка кола ли работи или трябва нещо специално за Фелиция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз използвам VCDS Lite 1.0,;VAG-COM 311.2;VAG-COM 409.1.

Касае се за различни версии на една и съща програма (VCDS - VAG-COM Diagnostic System),като и трите версии стават.

Методиката на работа е следната - сканира се автомобила за грешки и се записват ако има такива.След това се изтриват чрез програмата и автомобила се кара известно време с цел да се предизвика появяването на проблема.След което пак се сканира за грешки и на база на това кои от тях отново са се появили се търси възможната причина.Важно е човек да умее да интерпретира информацията от появите се грешки.Диагностичната програма не ремеонтира сама колата,тя служи като ориентир и насочва къде да се търси даден проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това ми е пределно ясно.Но в тоя малък град и майсторите са такива :D Изчисти грешките и каза че е наред всичко.Никой не ми каза че трябва по късно да отида пак за да види дали се повтаря грешката.Значи ще потърся някъде наблизо човек който може да си служи с програмата и ще минавам периодично за да видим кое изниква най-често.Чак след това ще мина към ремонта.Дано съм разбрал правилно..Благодаря много за светкавичния отговор smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик за обороти на кол. вал , датчик за температура и евентуално дроселова клапа . Провери си тези.

:smt017

особено 1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене имаше същия проблем, само че карам известно време , след това оставям колата, може и за час може и за 6 часа и ако иска пали ако не иска пия една студена вода, после запали ли няма проблем, оказа се датчика на коляновия вал -75лв нов и откакто го смених съм нямал грижи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене имаше същия проблем, само че карам известно време , след това оставям колата, може и за час може и за 6 часа и ако иска пали ако не иска пия една студена вода, после запали ли няма проблем, оказа се датчика на коляновия вал -75лв нов и откакто го смених съм нямал грижи :)

:smt017 Аз първо него съм посочил като причина .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се съмнявам в температурния датчик на термостата,защото на таблото не ми работи уреда за температурата.Освен това и парното е малко шантаво..И всичко това ме навява на тази мисъл.Този датчик лъже мотора че е студен и вдига оборотите впръсква повече и колата се дави..Мисля направо да не се чудя а да го сменям този датчик!Проверих в интернет и за Фелициа LX има два датчика по 15 и 25 лв.Дали да рискувам да се хвърля на тях направо..Много се чудя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се съмнявам в температурния датчик на термостата,защото на таблото не ми работи уреда за температурата.Освен това и парното е малко шантаво..И всичко това ме навява на тази мисъл.Този датчик лъже мотора че е студен и вдига оборотите впръсква повече и колата се дави..Мисля направо да не се чудя а да го сменям този датчик!Проверих в интернет и за Фелициа LX има два датчика по 15 и 25 лв.Дали да рискувам да се хвърля на тях направо..Много се чудя.

От , къде си !? има една опция в профила - " МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ " и викат, да вземеш да си я попълниш . Ти стария температурен датчик свалял ли си го , има едно пръстенче на него оцветено в жълто , синьо или зелено , провери какво е и тогава търси .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави я да работи на място докато се включи перката на радиатора, пък тогава се увери че е от датчика със синия пръстен ;) оригиналния струва 50-ина лв. smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До скоро имах същия проблем и като я закачиха на компютър нямаше никакви грешки, но изведнъж започва да показва, че температурата на мотора е -40 градуса и постоянно я сменяше. Проблема беше температурен датчик - 66лв. за оригинален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една особеност - ако всичко друго на колата е ОК , като дръпнеш куплунга на датчика и колата вдига оборотите , а през другото време прави каквото си иска , ама да работи перфектно и само да не иска да пали май не е само до температурен датчик , ама така си мисля аз де smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен и ламбда сондата е за смяна, но аз съм на GAS и не мисля да я сменям, че тя тогава не участва. Сега колата ми пали по-трудно като е студена...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sevi79,след като поработи на място и се включи перката по какъв начин да се уверя,че е от датчика?

Ами ще погледнеш стрелката за темп., ако не показва нищо и тогава значи е от датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-8692-138453304127_thumb.jpgpost-8692-138453304127_thumb.jpgТака..днес свалих датчика за температурата и цвета му е жълт.на него пише: "max 140°" В нета намерих да се продава син който е 120°.Има ли някаква разлика в 20-те градуса и в цвета,и според градусите с които работи ли се определя цвета?.Иначе иглеждат почти еднакво.Смисъл този може да се сложи на моя на мястото.Но въпроса е дали ще свърши работа..И двата се германски.

post-8692-138453304159_thumb.jpg

post-8692-138453304169_thumb.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е ясно защо имаш датчик до 140градуса и то с жълто, а трябва да е син този на снимката е за твоята кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест този,който в момента ми е на колата не предназначен за нея?И да купувам синия,който е за моята кола?Може би колата като е от автокъща и са се поизгаврили.. smile011

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика е СИН и за твоята, и за моята, и за всички 1.3mpi-та, пък ако мислиш че от авто къщата ще ти сменят датчика, едва ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми значи тея дни купувам синият и дано спрат главоболията..Много ще ме е яд ако е от нещо толкова маловажно.2 години я карам така и се мъча а то да е нещо за 30-40 лева :X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.