Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

2011 6-то класик рали Златни пясъци


Recommended Posts

Днес стартира традиционното вече "6-то класик рали Златни пясъци", организирано от "Авто мото ретро клуб Варна".

Програмата е сериозна, голямо каране ще падне - до Сливен и обратно.

По маршрута има организирани изпитателни контроли, разбира се на специално определени за целта места.

Повече подробности за интересуващите се ще има в брой №92 на списание "Автокласика", който излиза в края на месеца.

Иначе от нашата група на старта застанаха Митaка Krankenstein и Самуил bega4kata :smt017

Няма нито една Skoda :smt018

Ето и няколко снимки от самия старт (повече ще има в "Автокласика"):

 

023453189-special.jpg?r=0 023453190-special.jpg?r=0 023453191-special.jpg?r=0 023453195-special.jpg?r=0

023453196-special.jpg?r=0 023453198-special.jpg?r=0 023453199-special.jpg?r=0 023453200-special.jpg?r=0

023453202-special.jpg?r=0 023453203-special.jpg?r=0 023453204-special.jpg?r=0 023453209-special.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда.. нашите хора са с Опел и Пежо ! Успех, момчета ! smile056

А защо старта е пред Астера, а не го направиха от Интера....и после нагоре към Аладжата ?...

....както едно време :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хотел "Астера" е домакин, откакто "Класик рали Златни пясъци" бе възродено от "Авто мото ретро клуб Варна" и в частност от Орлин Пенев. Те са и един от малкото спонсори на проявата, при това и изявяват желание да помогнат.

Относно Аладжа манастир - от там се минава, как иначе. Легендарният "гумен завой" пак приема бегачки, но темпото не е състезателно, просто няма как...

Гумения завой - 1985-та

Гумения завой - 1986-та

Аладжа манастир - 1991-ва

Повечето снимки са правени от Христо Бабачев, който днес старира с №1 и Renault 12 Gordini.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, не знаех... Благодаря за инфото ! smile035

Иначе - 1985, 6... - като студентче във Варна - гледах на живо всяко рали ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С малко закъснение моят СНИМКОВ и ВИДЕО материал. За мен това беше първо участие, и затова 3-тото място в генералното класиране и 1-во в малкия клас ме изпълниха с гордост. Но най-важна за мен беше тръпката да мина по стъпките на легендарните пилоти в това историческо рали, което ще помня още дълго...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да го бяха кръстили- излет Златни Пясъци.

 

То коли няма? Поне не конкурентни (айде, изключвам гординито).

 

Обиколка на Варна си остава култова!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си съвсем прав - Поршето и Алфата също са много сериозни автомобили, даже са малко по-мощни от Гординито, което всъщност е реплика. Да не говорим за Трабанта, който няма равен в майсторските и беше в моя клас, но най-важно е задкормилното у-во. Видях пилота на порша как кара по завоите на Ичера, явно има спортно минало. Все пак освен майсторските Орлин се постара да направим и 2 точни езди - първата на Аладжата и 2-рия ден Ичера, така че маршрута не беше само разходка... а и отделно от контролите пак не пропуснахме да си направим густо по завоите ;) Вечерта след първия ден дори ме обявиха за водач във временното с най-близко време на точната езда, но на сутринта /явно нещо бяха сънували :mrgreen:/ отмениха това класиране и прибавиха на всички екипажи по 1 минута, освен на Гординито. Резултатите от 2-рия ден така и не разбрах, понеже всичко се претупа заради закъснение в графика... Съвсем очаквана и заслужена обаче беше победата на Христо Бабачев, който е бивш рали пилот неведнъж карал това трасе, освен това е и мой титулярен ко-пилот в пистовите гонки на Хасково и Калояново. Честита да му е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом казваш.....

 

Шом газаджиика ги бие!!! Сериозни ще да са!

 

П.С: Да не сравняваме Трабанта с Мини Купърче!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми нямаше купърчета за съжаление... или за мое щастие smile049

Не е много уместна иронията ти към моята "газаджийка", ако имаше възможност да чуеш мнението от личен опит на победителя как върви пежото на бензин в сравнение с гордини-репликата и дори с бившата му Лада рали-бегачка. И най-важното, което споменах и горе - в това състезание качествата на колите не играят толкова, колкото на задкормилните им устройства, иначе вероятно щях да съм първи и в генералното, понеже и поршето съм го дърпал безапелационно преди година на правата в Калояново. Споделям всичко това не защото се чувствам лично засегнат /вече свикнах да не обръщам внимание на отношението ти/, а за да не останат с погрешно впечатление четящите тук твоите теоретични заключения, без дори да си присъствал на ралито и да имаш преки впечатления от участниците. Не забравяй и че ретро автомобилите нямат нищо общо с наистина силните тунинг изпълнения като твоята РС-ка и на на бат' Сами Гюнтер-а. Даже ако ралито се провеждаше по всички изисквания на Международната федерация, до старта щяха да се допускат само на 90% оригинални екземпляри и участниците биха намалели поне още наполовина.

 

п.п. извинявай, ако съм засегнал дистанционните ти експертни способности, на Събора ако желаеш ще продължим дискусията на по smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не съм се засегнал. Няма за какво.

 

Визирах друго. Не подценявам победата ти, нито изтъкването на твоите майсторски умения. Нито пък с ирония съм казал, че колата ти е газаджийка!

 

Казах само, че от снимките и думите на Сами, колите на ралито са много малко и това не ми харесва.

Алфата я остави, тя е за показ, не за дръпки. Поршето , ако е 125 коня.....къде отива?

 

Аз все пак не говоря на сляпо. Може да погледнеш старите теми , когато съм карал Зденка с 1.3 карба и след това с 1.1 (60-90коня) във Варненските Ралита срещу Минита, Костенурки, Фиатчета и прочие... и на кои места съм завършил.

 

След като си им дръпнал на точната езда и на майсторското- евала.

 

Лично за мен - едно ретро трябва да е : или рали, или парад.

 

Това исках да кажа, а въобще не съм имал за цел да се заяждам с теб!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май и двамата искаме да кажем едно и също, но го правим на различни езици и нещо не сме се разбрали. Сигурно си в течение на какво се дължи малкия брой на колите - конкурентното "рали" на Бижуто, което е всъщност разходка до Девня, последвана от обилно и най-важното безплатно плюскане. Според мен чест прави на организатора Орлин и на всички отзовали се участници, че въпреки всичко поне се опитахме да проведем нещо подобно на истинско ретро рали, за да не се отмени пак както стана миналата година.

Относно качествата на колите и шофьорските умения - разполагах с може би най-добрата кола /сравнена в реални условия с тези на победителите/ макар и газаджийка. Участвал си в ретро ралита и знаеш какво представляват точните езди и майсторските управления - дори да карах истинско Гордини, а Бабачев Трабантче съм сигурен, че пак щеше да ме бие, както преди това на Калояново ме би едно момче от екипа на Румен Дунев с абсолютно същото Пежо като моето, при това с по-зле настроени карбове и без сликове видимо изоставаше на правата.

Важното е, че пак начесахме крастата и всичко мина без сериозни инциденти, с изключение на леко натъртените преден капак и броня на зелената Лада - Наско с Москвича като качи неговите близо 1000 снимки ще видиш каква точно беше случката.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не спорете. Шанса беше, че ме нямаше. Порша си го дърпам по майсторските от всякаде дори при отворени конуси. Само на Маринчо трабито се опъва понякога. Купърите нямат никакъв шанс и да ги има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно си в течение на какво се дължи малкия брой на колите - конкурентното "рали" на Бижуто, което е всъщност разходка до Девня, последвана от обилно и най-важното безплатно плюскане.

Аз съм един от участниците в "алтернативното рали". Дадох си съгласието още към средата на април. За "оригиналното рали" научих в деня на пристигането ми на Златни пясъци. Тръгнах от Бургас в 5.30 сутринта, целия ден ми беше на колела. Разходите ми възлизат на: гориво за 395 км., винетка, нощувка, вечеря и т.н. Че ще ходим в механата /безплатното "плюскане"/ научих сутринта на старта. Смяташ ли, че ще измина целия този път и ще направя всички тези разходи за да обядвам без пари.

Запознах се с много готини хора. Реставратори с опит и желание да го споделят с всеки който иска да ги слуша. Нагледах се на добре направени ретро автомобили. "Разходих" се до Девня. Видях "Побитите камъни" и "Аладжа манастир". Спуках се от смях при награждаването. С две думи изкарах си страхотно.

 

Искам още веднъж да отбележа - Безплатното "плюскане" не беше "най-важното".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, без лоши чуства към те, но.....

 

Бижуто винаги се е стремял да си направи походче, почерпка и тн. Още от 2008 на Рали Нептун като се скараха, че били без преспиване в Несебър, не можели да се наядат и прочие и се отказаха и бяхме 85% Шкоди!

 

Радвам се, че си видял хубави местности, запознал си се с готини хора (не съм казал , че са лоши) и прочие. Просто при тях представата за рали е друга. ( да не говорим, че за точната езда си крият ГПСите и прочие в жабките- големите спортсмени).

 

В нашта ................държавица има едно правило: Който КЕША, той поръчва музиката.............

За мен един формат примерно: Да раздаваш газ от Варна - примерно до Шумен (с отсечки) цял ден и после да се съберат всички на маса ( в хотел или прочие) и да си изкарат добре. Всеки един реставрирал кола е достоен за уважение......

Но , с този спор от години, между 2та ретро клуба и това с алтернативните ралита- да се покажем : Вижте ме, аз мога така да направя, щото имам .............

 

Другото няма да го коментирам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говоря за лоши чувства. Участвувах в "алтернативното" рали по няколко причини:

1. Ретро клуба в Бургас ме поканиха на мероприятие и аз приех.

2. Не знаех за съществуването на "оригиналното" рали. Всъщност като се замисля, не съм сигурен кое е "оригиналното" и кое "алтернативното" рали, особенно ако съдим по броя на участниците.

3. Маршрута Бургас - Златните - Сливен - Златните - Бургас ми идва малко дълъг и дори и да знаех за тази организация, нямаше да участвувам.

4. Автомобила ми не е подготвен за рали. Подготвен е за паради. Напълно функционален и оригинален вид. Ако исках да го подготвя за рали, подхода за реставрацията щеше да е съвсем друг и нямаше да се нарича реставрация, а тунинг.

5. Аз не съм състезател. Не са ми понятни термините - "часови контроли", "точни езди", "дръпки" и т.н., поради което даже и да ми бяха предложили подобно участие, щях да го откажа. Описаха ми мероприятието като разходка до красива местност и аз се съгласих.

 

Абсолютно съм убеден, че 90% от участниците в "алтернативното" не биха приели да участвуват в "оригиналното" рали поради част от гореизброените причини.

 

После да те изкарат, че не си участвувал в тяхното, само заради "обилното и най - важното безплатно плюскане" на другото - съжалявам ама не беше така. Както се казва в една реклама - "Не става само с ядене ...."

 

Извода се налага от самосебеси - Начина на провеждане, на "алтернативното" рали, намира повече съмишленици сред собствениците на ретро автомобили, отколкото начина на провеждане на "оригиналното".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се карайте. Това което прави Николай е поход, като на розова долина и навсякаде. Орлин си прави рали и наименованието си отговаря за разлика от Николай и Дончо. Подгответе се за Нептуна, ще е леко готино с преспиване в Бяла и време за удоволствие.

dyankog като се говори не значи да я пукнеш от каране. Смисъла е трасето от едно време с нотки на рали и както каза Митака да си направиш кефа където ти е кеф.. Ако колата ти не е за такова каране/съмнение за проблеми/ значи не е напраена/възтановена,подготвена/ както трябва. Реално по всяко време трябва да можеш да и покажеш ключа и подкараш дори на 1000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега dyаnkog, не критикувам участниците в "алтернативното рали", а само целите на организаторите му. Освен това разбира се, че и в "обилното плюскане" и разглеждането на красиви местности няма нищо лошо. Проблемът е, че датата е избрана нарочно да съвпада, за да конкурира оригиналното рали Златни, което се провежда от 5 г. насам и според мен който не знае за него е само по причина, че просто не се е интересувал. Лично аз още от създаването му имах голямото желание да участвам, но по технически или други причини все не успявах, затова съм щастлив, че най-накрая ми се отдаде този шанс, макар и в доста орязания вид на ралито. Прав си, че този вариант не е подходящ за всеки ретро автомобил, нито е по сърце на всеки собственик - някой предпочитат парадите, за да си покажат перфектно излъсканите коли, а други като мен адреналина от карането им - въпрос на приоритети... Самият аз мисля да тази година да пропусна Пежо събора, където също има здраво каране на писта Хасково. Миналата година се изкефих там с моето 205 Рали, въпреки че нямаше шанс срещу доста по-модерните си, мощни и тунинговани събратя, с които ме пуснаха в един кюп да се състезавам. Тази година обаче датата съвпада с парада на Спасов ден, който според мен е най-голямото събитие за всеки ретро маниак и разбира се предпочитам да съм там, не толкова за да си покажа колата, а да видя интересите нови попълнения от цяла България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.