Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нормално ли е да има лек ход автоматика в позиция "Parking"


maestroto

Recommended Posts

Колеги искам да попитам дали знаете за подобно нещо. В момнта съм с Октавия 1.9 TDI автоматик и когато спра, паркирам и оставя колата на позиция

"Parking" има един лек ход след като пусна спирачката и чак тогава един вид колата е на скорост и не мърда.

Имам и една Каризма, която е със доста по стара скоростна кутия пак автоматик, но при нея като включа на паркинг и все едно съм натиснал спирачка и колата си остава там където съм я спрял, докато сега се мести с 15-20 см грубо...

 

Та въпроса е това нормално ли е при тези DSG-та или по скоро е някакъв проблем в моя "нов" автоматик?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е и при мен, само че не го оставям, ами дърпам ръчна, някъде в ръководството бях чел, че след поставяне на Паркинг трябва да се постави на ръчна спирачка. Нзнам до колко е вредно или полезно, просто си го спазвам.

 

пп зимата не ми замръзна жилото s_flag s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е голям наклона натискам спирачката, оставям колата на неутрална N, дърпам ръчната и пускам спирачката. Едва след това слагам на P и гася.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е голям наклона натискам спирачката, оставям колата на неутрална N, дърпам ръчната и пускам спирачката. Едва след това слагам на P и гася.

Явно така ще трябва да правя и аз... хубаво, че попитах, защото на мицубишито го нямаше този ход при паркинг позицията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпането на ръчната е абсолютно задължително при DSG на Parking, пише го дебело в книжката.

Явно зацепването в кутията е слабо да удържи теглото на цялата кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпането на ръчната е абсолютно задължително при DSG на Parking, пише го дебело в книжката.

Явно зацепването в кутията е слабо да удържи теглото на цялата кола.

 

smile126 Благодаря за инфото.. ще се поправя и вече ще дърпам ръчната винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мърдането трябва да е нормално, щото има едни едри зъби дето се зацепват и ... луфта м/у тях е голям (аз съм карал до сега 2 коли автоматик и двете мърдаха, ама не чак с 15-20см, по скоро с 5-10)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е при по-голям наклон първо да включваш на неутрална, ръчна, пускаш спирачката и тогава на парк. Така няма никакво натоварване в/у кутията и всичко се поема от ръчната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още по-лесно: спираш на D и докато си с крак на спирачката дърпаш ръчната, после включваш P. Колата остава закована и в кутията няма напрежение.

 

Първоначално си мислех, че ще имам сериозни проблеми зимата с тази ръчна, ама за 2 зими не е замръзвала нито веднъж. Явно жилата са добре скрити и не се мокрят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък това "изобретение"-ръчна спирачка съм ползвал само 4 пъти - когато ми сменят зимните с летните гуми...при гумаджията за да могат да стягат болтовете . Естествено не съм с DSG и нямам нужда от ръчна спирачка. :D

 

п/п също така не съм ползвал и запалката smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още по-лесно: спираш на D и докато си с крак на спирачката дърпаш ръчната, после включваш P. Колата остава закована и в кутията няма напрежение.

 

Първоначално си мислех, че ще имам сериозни проблеми зимата с тази ръчна, ама за 2 зими не е замръзвала нито веднъж. Явно жилата са добре скрити и не се мокрят.

 

Аз точно това си мислех... ръчната хубаво ще я дърпам, но какво правя зимата? Но след като казваш, че не замръзва това е добре !!

Както се казва... ще поживеем, ще дойде зимата и ще видим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпането на ръчната е прекрасен навик и за неавтоматик кола. Баща ми може да разкаже повече, как забрави неговата астра на неутрална на наклонената улица пред къщата му и тя след 5 минути тръгнала сама се размазала в зида. Добре че воланът е бил извит вдясно, че долу тече река. После от Армеец гледаха и не вярваха на ушите си за случката. Аз дърпам ръчна на всеки автомобил, който карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпането на ръчната е прекрасен навик .....

 

Да така е.. факт е обаче, че при мен например преди съм карал по - стари коли примерно който ме е било страх да я дърпам зимата специално зада не замръзне (случвало ми се е)

После Каризмата която имам няма такав ход при автоматика и пак не съм я дърпал... но мисля да последвам съвета и мнението на повечето тук и вече със октавията ще дърпам винаги ръчната. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да попитам дали знаете за подобно нещо. В момнта съм с Октавия 1.9 TDI автоматик и когато спра, паркирам и оставя колата на позиция

"Parking" има един лек ход след като пусна спирачката и чак тогава един вид колата е на скорост и не мърда.

Имам и една Каризма, която е със доста по стара скоростна кутия пак автоматик, но при нея като включа на паркинг и все едно съм натиснал спирачка и колата си остава там където съм я спрял, докато сега се мести с 15-20 см грубо...

 

Та въпроса е това нормално ли е при тези DSG-та или по скоро е някакъв проблем в моя "нов" автоматик?

 

Кви са тия счупени коли бе???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да попитам дали знаете за подобно нещо. В момнта съм с Октавия 1.9 TDI автоматик и когато спра, паркирам и оставя колата на позиция

"Parking" има един лек ход след като пусна спирачката и чак тогава един вид колата е на скорост и не мърда.

Имам и една Каризма, която е със доста по стара скоростна кутия пак автоматик, но при нея като включа на паркинг и все едно съм натиснал спирачка и колата си остава там където съм я спрял, докато сега се мести с 15-20 см грубо...

 

Та въпроса е това нормално ли е при тези DSG-та или по скоро е някакъв проблем в моя "нов" автоматик?

 

Кви са тия счупени коли бе???

 

Колега не знам защо мислиш, че са счупени колите, но аз освен с хората от форума ис други познати каращи различни автоматици говорих и при всички има такав лек ход от 10-тина см при позиция паркинг. Така, че не мисля че са счупени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

It is sufficient to engage selector lever position P when parking on a flat

surface. When parking on a slope you should first apply the handbrake

firmly and then move the selector lever into position P. This is to ensure

that there is no excessive pressure acting on the lock mechanism and that

it is easier to subsequently move the selector lever out of position P.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много грозна гледка е когато се опиташ да включиш на скорост,след като си забравил на баир да дръпнеш ръчната ... Трудно се включва и с ръката си усешаш,че нещо не е в ред!Не е плавно,изчатква! Аз дърпам ръчната поне 1 зъб дори и в гаража ... уж е водоравно там.А и по инструкция си го пише,пък нека ти е "счупена" колата smile021 smile117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От повече от десет години дърпам ръчната поне 4-5 пъти на ден... и нямам проблеми smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се кефя на педалчето на старите мерцедеси. Много по-удобна е крачна. Тая тояга е уникална отживелица. Хората вече правят електронни спирачки с бутон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се кефя на педалчето на старите мерцедеси. Много по-удобна е крачна. Тая тояга е уникална отживелица. Хората вече правят електронни спирачки с бутон.
На Синтроен С4, тези големите гранд Пикасо ли бяха, нищо не пипаш, като загасиш и извадиш ключа за запалването се активира сама, като запалиш и дадеш D се изключва. Първия път като го карах се оглеждах като индианец в летяща чиния...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.