Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с премигващи фарове и стопове


ivoshoshev

Recommended Posts

Здравейте колеги,скоро станах собственик на шкода фабия 1,9 TDI P.D. но имам един проблем и ми трябва спешна помощ.Още при купуването на колата забелязах че светлините на фаровете и на стоповете премигват леко,през деня не се забелязва много трябва да се загледаш и се вижда как се намаля и увеличава светлината.Замерихме зареждането много е променливо,варира от 13,4 до 13,9 в този интервал.Казаха ми че може да е от диоден блок на динамото.Какво мислите по въпроса,моля за съвет. s_flag ](*,) ](*,) ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Регулатора го смених,нормализира се зареждането сега не е така колебливо зарежда на 14,4 ,14,3 намаля премигването на светлините но пак го има,какво трябва сега да направя,някой може ли да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да провериш за пад на напрежението върху буксата на самата крушка. Сравни го с напрежението на акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

колеги премигването не ми е само на фаровете а на цялата инсталация,плафони в купето, фарове,стопове,на всичко.За сега така я карам колата но е дразнещо и ми се ще да я направя някакви други предположения .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето виждане е - лоша маса.Това,че от акомулатора до купето кабела е къс не пречи да се е окислил кабела на 2-те места където е кримпнато с клещите. smile159 posting.php?mode=reply&f=8&t=24257#

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, аз го имам същия проблем само, че при мен какво става, като запаля колата и тръгна и съм на фарове след десетина метра се чува как едно реле се вкл. или изкл. и тогава премигват леко. Аз също съм мерил, зарежда на 14,4 ,14,3 но аз съм се премирил и си карам така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен самоче не е нормално и трябва да има някакво решение,но незнам какво неискам да сменям само части и нищо да нестава,само предполагат.сега съм сменил ригулатора,искат да сменя ролката на динамото но според мен не е там проблема,затова ако някой има този проблем и го решил нека пише,или предположения.благодаря smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Извинявам се на колегата, че ще ползвам неговата тема.

При мен проблема е почти същия и се появи от 4-5 дена.Цялата инсталация-там където има осветление премигва все едно някой заваря с електрожен и не задържа електрода а само прецърква(образно казано).Това го прави съвсем произволно във времето за 20-30сек. и после се стабилизира. Това,което забелязах е че по време на движение, когато се появи този проблем хидравликата става толкова лека,че волана се върти с двойно по-малко усилие все едно някой му помага допълнително.

В понеделник това колебание в напрежението го направи докато работеше на място и след 10сек. премигване записа грешка(светна чека на хидравликата).След гасене и повторно палене всичко си беше ОК'.Грешката, която беше записал компа е силно колебание на напрежението на помпата на хидравликата.

Много мразя да се получава така и да не ми е ясно от какво може да е!Помпа на хидравликата или регулатор?

Вчера 70км. на отиване до работа не го направи нито веднъж, а вечерта на връщане мигаше 3 пъти за по 30сек.Интересното е че в движение не записва грешка, а само когато работи на място,може би, защото оборотите са по-високи ли-не знам.

Моля давайте идеи,защото не ми се сменят части по принципа на налучкването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик[/quo

Кой датчик? На рейката ли? Според мен е малко вероятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помагайте колеги в недоумение съм!

Снощи при движение в града бях като коледна елха с мигащи лампички. Мигаше на за по 1-2мин и спираше.Дали съм спрял или в движение, дали въртя волана или не все си мигаше.Теста с VCDS показа грешка в датчика на рейката G250, при покой постоянно даваше отклонение 0-7-8 градуса. Добре, значи е датчика, от време на време светва и лампата на хидравликата. Дотук така, но снощи 2 часа мига като ненормална когато си поиска за доста продължително време и нищо не светна на таблото.Защо? Мигането е съпроводено с доста осезаеми падове на напрежението, все едно,че някъде става окъсяване.Възможно ли е

Този датчик G250 да побърква до такава степен ЕКУто, а то помпата, че да има такъв пад. Изчетох доста неща за G250 и ми е наясно неговата функция. Ето линк:

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_259.pdf

Забравих да спомена, че когато светне лампата на таблото хидравлика има, но става една степен по-твърд волана. Ако разгледата линка са разбира според мен, че помпата остава да работи по слабо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали ти казаха какво да направиш

Благодаря ще пробвам като изключа помпата.

Просто ме озадачава полемия пад на напрежение.Някой знае ли колко W е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега пиши ако изключиш помпата какво ще стане дали спира да премигват,дали няма да излезне датчика,на мен с премигването и много леко оборотите играят,виждасе по стрелката на обортомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Имам същия проблем със Fabia 1,9 SDI 2001г.Пробвал съм със смяна на регулатора, никаква промяна, а колта си зарежда нормално на 14,4 ,14,3. След това пробвах със изключване на помпата на хидравликата и мигането спря. Просто проблема е в ел. часта на хидравличната помпа. Явно нещо в управляващия блок се бъгва. При мигащи светлини и колата закачена на комп. се вижда как ампеража скача постоянно между 5А и 50А, а датчика за положение на волана се омазва тотално. За ремонт хората от техническия не искат и да чуят, а други сервизчета "можели" да се пробват, ама не дават гаранция smile175 . Явно трябва нова помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се наблюдава нещо близко, но не поразява ел. системата, а самото управление на хидравликата.

Ситуацията е следната:

Колата си работи нормално и нямам проблеми с премигвания в движение или спряла (не трупа грешки). Когато въртя волана в спряло положение се забелязва леко нямаляване на осветеността на фаровете, което за мен е нормално (случва се и при вдигане на двете ел.стъкла, когато са вече вдигнати)

Проблма се появява при движение с ниска скорост и вътрене на волана (на дясно). Тогава се получава едно тракане (подобно на ABS), което след консултация в ЕТ се предполага, че е от датчика или клапана на хидравликата. Нищо по-конкретно не казаха :( никак не им се занимаваше с хидравликата. Каква е цената на този датчик и възможно ли е от него да се получават всичките мизерии. Как седи момента с помпата и възможно ли е да очаквам подобни проблеми с цялата ел. инсталация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят проблем с премигването на инсталацията е решен срещу 278лв. за нов Power Steering Sensor -G250. Снощи го смених за 1час, изчистих грешките с VCDS и всичко си дойде на мястото. Четири дена карах без хидравлика, защото бях изключил помпата и свалих стария датчик. Да ви кажа-голям зор е, върнах се в годините, когато карах зелената си ЛАДА 1500. smile035 smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика го имат в АвтоХит, АвтоПлюс на едни и същи цени. Да, стария се връща задължително, аз затова карах 4дни без хидравлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.