Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем - придърпване - Октавия 2001 Г. - 1.6 - 102 К.С.


Ангелов

Recommended Posts

Здравейте,

въпросното придъпване се появява (и то не винаги) само и единствено при поддържане на еднаква скорост при равен участък на пътя. При ускоряване или при отменяне газта всичко е ОК. С други думи имам придърпване само и единствено, когато педала на газта е минимално натиснат. Дори когато поддържам еднаква скорос при лек наклон (тогава педала е натиснат малко повече) пак всичко е ок. Най - често се е проявявало на 5-та предавка с около 80-90 км/ч., но придърпване съм имал и на 2-ра, 3-та и 4-та предавка. Въпросното придърпване е едвам доловимо (спътника ми не го усеща, но да не забравяме, че все пак е съпругата ми!!!) трае 2-3 до 4 сек. само при минимално натискане на педала на газта.

Колата е сервизирана по възможно най - добрия начин, с оригинални резервни части и консумативи. Проблема го забелязах от както се стопли времето (най - вероятно е съвпадение). Също така съвпада във времето със смяна не свещите (рутинно), които са купени съгласно каталог за модела.

Проблема не е голям, едвам доловим и непостоянен, но мен много ме дразни и искам да го разреша.

Колата е ОКТАВИЯ комби 2001 г, 1600 куб.см, 102 к.с. на 124 000 км.

Благодаря предварително,

поздрави Ангелов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СВЕЩИТЕ 100%

докато четях набързо поста...и видях че даваш подробности ....просто очаквах да си написал за свещите че си сменил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор.

И при тях ли има такива, които нови и "хубави" са по лоши от оригинални на 120 000 км???

Утре ще сложа старите (в гаража са все още) само за проба, ако вс. е ОК ще купувам нови НОВИ свещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте отново, ходих в сервиза. Проблема се оказа счупено краче на бобинния блок /едно от четирите, за кабелите на свещите/, като по този начин на моменти създава проблема.

Сега дилемата е нов или втора употреба да търся?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Бобинен блок втора употреба - 80 лева;

нов китаиски - 120 лева;

нов чешки - 220 лева.

Е, кое да си взема според Вас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо китайския е въобще в списъка ?

 

Ами, максимата винаги гласи следното... "Един китайски сега, и един за после - вместо оригинален/качествен сега и нищо за после." Така изглежда, че цената е по-ниска, а после се оказва точно обратното. Аз, ако трябва да избирам, ще се насиля, може и да не карам колата един месец, за да спестя парите и ще си купя оригинално или поне по-различно от китайско, че като видиш хубавата изработка и става ясно... Това, че има "китайско" и китайско - така е, но всичко зависи от надежността и колко ще му вярваш после...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих оригинален, но втора употреба ... наи вече за да се уверя на 3 пъти по евтина цена, че проблема е именно от бобинния блок. Веднага след смяната продължи да предърпва. След това я закачихме на комп. за да изчистим натрупаните грешки, които се бяха запаметили. Вече 2 дни карам (само в града обаче) и всичко е ОК. Утре имам 500 км изван градско и там вече ще излезе истината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих оригинален, но втора употреба ... наи вече за да се уверя на 3 пъти по евтина цена, че проблема е именно от бобинния блок. Веднага след смяната продължи да предърпва. След това я закачихме на комп. за да изчистим натрупаните грешки, които се бяха запаметили. Вече 2 дни карам (само в града обаче) и всичко е ОК. Утре имам 500 км изван градско и там вече ще излезе истината.

неможе да придърпва от записани грешки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прави сте, не предърпва от записани грешки ... , защото в момента ги записва!?

Компа показа 4 грешки на ланда сондата, явно счупеното краче на бобинния блок е само съвпадение, което ни заблуди.

Сега е наред да търся ланда сонда, първата към двигателя която е, като маистора каза, че били малко странни..., с 5 кабела и 5 различни цвята. Наи интересното е че в АВТО+ китаиската е със 7 лева по скъпа от BOSH-a.

БОШ - 270 лева,

китаиска - 277 лева

втора употреба 30-40 лева.

На дневен ред е дилемата ново/старо????

При бобинния блок спестих 140 лева със втората употреба!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.