Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Турбо с променлива геометрия


Recommended Posts

Привет!

http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... I-140.html

http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... 0-TDI.html

Случайно попаднах на този полезен сайт и гледам, че октавията 2.0 дизел от 2004 я дават без, а от 2009 със променлива геометрия на турбото. Така е и с 1,9- ките. Някой знае ли какви турбини имат нашите " екземпляри ", моята е 2008г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че всички помпи дюзи са с променлива геометрия на турбото, или поне са така направени, че да работят и в малките обороти до 2000, но нека колегите кажат. smile149

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички съвременни печки са с променлива. Поне тия след 2000 година :) От шкодите, само първите 1.9ТДИ (90коня) имат вариант с Уестгейт, всичко друго е на VNT.

 

А подобни сайтове не ги приемай на юнашко доверие, там пишат някакви ентусиасти, които често бъркат.

 

В тоя ред на мисли, що на бензинките не се слага променлива геометрия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ред на мисли, що на бензинките не се слага променлива геометрия?

 

Ако знаеш кажи и на мен ми е интересно. :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

топят се насочващите лопатки

има кола с пром.геометрия -бензинова....и е от наща група ,концерн :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

топят се насочващите лопатки

има кола с пром.геометрия -бензинова....и е от наща група ,концерн :lol:

Порше 911 турбо, ако не се лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

топят се насочващите лопатки

има кола с пром.геометрия -бензинова....и е от наща група ,концерн :lol:

Да не е тази!!! smile021

post-5477-138453319652_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо:

През 2007-ма бял свят видя първият сериен автомобил с бензинов двигател и принудително пълнене с турбокомпресор с променлива геометрия в лицето на Порше 911 турбо.

Разработеният съвместно от инжинерите от развойния отдел на Порше и колегите им от Borg Warner Turbo Systems компресор ползва добре познатата идея за променливата геометрия, която до сега не бе внедрявана при бензинов мотор поради проблемите с по-високата ( с около 200 градуса в сравнение с тези при дизела) средна температура на отработилите газове. С използването на термоустойчиви композитни материали от аерокосмическата промишленост за направляващите газовете лопатки и свръхбързия контролен алгоритъм на системата за тяхното управление, специалистите са изпратили тези проблеми в историята.

 

Източник: сп. Макси тунинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.