Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

може би проблем със съединител или нещо друго?


dadijor

Recommended Posts

колеги здравейте!

 

прегледах форума за подобно нещо и въпреки че има доста за съединител и маховик не намерих сходен проблем с този като при мен.

 

колата е на 5 месеца и 10 хил.км. от както я купих при потегляне, в момента когато съм натиснал едновременно газта и отпускам съединителя се чува едно допълнително гъгнещо тропане, нещо като дъ-гъ-дъ-гъ-дъ-гъ.

това бучащо гъгнене се наблюдава особено когато колата потегля от наклон, със много завили гуми, изобщо когато е затормозена по един или друг начин и трябва да се подава повечко газ и да се позадържа съединителя.

шумът изчезва когато отпусна съединителя след като е потеглила колата.

няма шум когато леко отпускам съединителя и колата потегля сама без да подавам газ или когато подам много газ и отпусна рязко съденителя и тръгна рязко.

 

пиша чак сега за това, защото си мислех че е нещо нормално, но онзи ден карах ОК2 същата на 4 години и при нея го нямаше този шум, потегляше си като пич

 

та общо взето това е. в резюме ще напиша отново, че шум има само в мометна на полусъединител и подаване на газ, за това и мисля че би могло да е нещо като съединител ли, маховик ли, или кой знае......

 

някакви идеи....

 

предварително ви благодаря и приятен ден

 

п.с.

колата е гаранционна и мога винаги да я закарам в ЕТ,което разбира се ще се случи ако има проблем, но тук има колеги на които вярвам повече smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и при мен е така - свиква му се :mrgreen:

Като му се нагласиш и си промениш начина на тръгване и почти няма да го чуваш.

 

@ bega4kata

От чисто любопитство - можеш ли да ни осветлиш на какво се дължи въпросния шум?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От маховика е . При някои почти не се чува, при други (като мен) се чува ужасно много. Било нормално, но е много гадно. Ходи в ЕТ и им реви, белким го сменят!

Зимата се чува още повече когато е студена. И всичко това съпроводено с нискочестотно буботене и вибрация. smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ви за отговора. важното е, че не е проблем и не може да направи беля. аз не мисля че това буботене е болка за умиране, все пак е за много кратко, това да й е кусура на октавията.

 

поздрави и лек ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

От няколко дни колата започна да издава странни звуци.Октавия 1.9 TDI 90 к.с 98 г.

При отпускане на съединителя се чувства вибрация в педала придружен със странен шум. Дори когато съм на която и да е скорост, като я натисна повече (с пуснат съединител) и пак се чува този шум.... като някой драгстер е. Иначе съединителя не боксува. Някакви предположения....?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

симптомите са на скапан маховик viewtopic.php?f=46&t=24744&p=287785&hilit=%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%8F+%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BB#p287785 за да си подготвен цената на най-удачния и дълготраен вариант притискател и съединител от VR 6 и маховик от 1Z е към 800 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този маховик от 1Z пак ли ще е двуделен ?

 

Не естествено. Нали това е целта на упражнението - отстраняване на апендикса (рудиментарен орган). smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво , вече няма да тумка ( тум-тум-тум) като потегля ли ?... И няма да има странични ефекти като вибрации? А ако няма въобще никакви странични ефекти защо тогава се монтира в стоците ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука има, тука няма. :)

 

При едни е ОК, при други потропват скорости, при трети съединителя отлепял прекалено ниско... Всичко това са извадки от нета де. Т.е. слагаш и проверяш от коя категория си :)

 

Що се монтира в стоците? Щото така са решили инженерите в VAG. Уж обирало по-добре вибрациите при зацепване на съединителя.... вероятно е така.... докато не се счупи :)

 

Аз ще минавам на сингъл, ама незнам кога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука има, тука няма. :)

 

При едни е ОК, при други потропват скорости, при трети съединителя отлепял прекалено ниско... Всичко това са извадки от нета де. Т.е. слагаш и проверяш от коя категория си :)

 

Аз ще я правя тая интервенция, ама незнам кога.

 

Като не ти хареса - връщаш и вземаш парите !!! :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако намериш сервиз, дето да ти удоволетворят подобен каприз, може и така да направиш :) Което е крайно съмнително. Така или иначе, минаването на едномасов е промяна в сток окомплектовката, което обикновенно значи, че всякакви неволи са си твой проблем и можеш да се оплачеш на арменския поп :)

 

В интерес на истината Valeo официално продават цял кит за преминаване към едномасов. Сметнат специално за този мотор едномасов маховик (не такъв присаден от друг двигател) и комплект съединител. И за стоковите коне уж се представял добре. Вероятно в такъв случай и гаранция ще има и ще можеш да се жалваш ако не си доволен от резултата. Ама ако присадиш маховик от 1Z и VR6 съединител, каквато е масовата практика - всички позитиви и негативи са си затвоя сметка... както всичко в тюнинга де :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

симптомите са на скапан маховик http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... BB#p287785 за да си подготвен цената на най-удачния и дълготраен вариант притискател и съединител от VR 6 и маховик от 1Z е към 800 лв

 

Тази цифра нещо не ме радва! По - добре да я слагам на сергията. :D

.... има ли някакъв шанс това да е от вътрешното каре? Защото наскоро сменяха маншон, а майстора каза, че карето имало малко по - голям луфт от колкото трябва и можело да се обажда от време на време?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо,успокой се,на теб няма да ти хареса.Аз лично на моята кола ако се наложи да сменям,пак двуделен ще си сложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... има ли някакъв шанс това да е от вътрешното каре?

 

Както го описваш - по-скоро не. При теб проблема идва като се бъзикаш със съединителя, а шума от каре трябва да е наличен и при отпуснат съединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти работа! :? Имам чувството, че с всеки изминал ден става по зле. Това ''стържене'' и вибриране на педала ме побърква! :smt0344

Иначе тягата не се е изгубила - бяга, та не мож' я спреш. smile035 smile045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти работа! :? Имам чувството, че с всеки изминал ден става по зле. Това ''стържене'' и вибриране на педала ме побърква! :smt0344

Иначе тягата не се е изгубила - бяга, та не мож' я спреш. smile035 smile045

 

Пич,безплатен обяд,няма! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.