Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

VAG-COM за Октавия 1.9 TDI


svetlovelichkov

Recommended Posts

Здравейте отново колеги.Малко развитие по темата.Днес поръчахме нов съединител(едномасов комлект) за октавията и купихме тампончета за стабилизиращата щанга и термостат.До тук добре.

Но когато запалих сутринта колата забелязах че когато дам на контакт лампичката на подгревните свещи свети поне 5-6 секунди а преди докато дам на контакт и почти веднага гаснеше,и забелязах че дори и на позагрял двигател оборотите на двигателя се бяха вдигнали около 1100,след време паднаха на колкото трябва и така няколко пъти се качваха и падаха оборотите.Иначе си пали нормално и върви без разлика от преди.Сега като се прибрах пък оборотите пак са си където трябва и лампичката на подгрева загасва почти веднага.

Някакви предположения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предположението е, че всичко е нормално. :)

 

Т.е. нормално е като е студено, да подгрява по-дълго и да държи по-високи обороти на място.

 

Я кажи как е колата с едномасовия. Някакви хлопания, тропания откъм скоростите има ли? Отлепя ли нормално (не много ниско, не много високо)?

 

И какво сложихте като марка?

 

Маса народ отива вече на смяна на съединител и е полезно тези дето са минали на едномасов да споделяте, че мненията са много противоречиви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи как е колата с едномасовия. Някакви хлопания, тропания откъм скоростите има ли? Отлепя ли нормално (не много ниско, не много високо)?

 

И какво сложихте като марка?

 

Маса народ отива вече на смяна на съединител и е полезно тези дето са минали на едномасов да споделяте, че мненията са много противоречиви.

Все още не сме го монтирали ,а само го поръчахме така че още не мога да кажа мнение.Но като го сложим ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги.Малко развитие по темата.Днес поръчахме нов съединител(едномасов комлект) за октавията и купихме тампончета за стабилизиращата щанга и термостат.До тук добре.

Но когато запалих сутринта колата забелязах че когато дам на контакт лампичката на подгревните свещи свети поне 5-6 секунди а преди докато дам на контакт и почти веднага гаснеше,и забелязах че дори и на позагрял двигател оборотите на двигателя се бяха вдигнали около 1100,след време паднаха на колкото трябва и така няколко пъти се качваха и падаха оборотите.Иначе си пали нормално и върви без разлика от преди.Сега като се прибрах пък оборотите пак са си където трябва и лампичката на подгрева загасва почти веднага.

Някакви предположения.

 

Това което се случва с колата не ми се струва много нормално,защото дори и като е загряла понякога оборотите се качват до 1100 при палене,и подгрева си свети доста дълго.Дали не е започнал да се разваля някой датчик примерно на антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на загрял двигател го прави пак, това вече е друго.... вероятно имаш проблем и най-вероятно е въпросния датчик или окабеляването до него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.