Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Защо MPI се газифицира а HTP не?


pon40

Recommended Posts

Имам предвид ето това тук:

http://www.skoda.cl/BGR/prices/ActualAc ... s/lpg.aspx

 

От което е видно че ако на HTP се сложи газ, то гаранцията пада за разлика от MPI.

 

За да го измислят това от еуратек явно имат нещо в предвид.

Едва ли е липстащият един цилиндър при HTP, по-скоро нещо по технологията на двигателя би тр. да е.

Каква е причината?

 

Ясно ми е че има таксита дето карат на газ, но има и доста мнения че HTP не е подходящ за газифициране. Обаче ми се губят детайлите - защо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порови се в форума има доста изписано. Не са подходящи защото средно след около 150к км на газ отиват фаските на главата и мотора е за ремонт...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, на HTP ако се сложи газ по-добре не я карай въобше. Онзи ден се возих на едно такси в София и Шишо караше до 5900 оборота на всички предавки, а ускорение нямаше. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз,който купува "HTP" не се интересува от ускорение. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HTP-червеното си е много пъргаво, просто прага на скоростта който може да достигне не е висок. Иначе си е високооборотна като моторетка реално, мойта е на 30 хиляди, чисто нова купена, заповядай да се повозиш някой път и после кажи че е мъртвец :lol: htp такси н газ и на 300 000 е мудна не споря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност има само една тема за газифициране на HTP и там отговор на въпроса ми няма.

 

Това за проблемите с главата го знам, но въпроса е до колко проблема идва от газифицирането и доколко е инжинерна недомислица на модела.

 

Имам в предвид фактът, че има из форума изписано за такива фабийки с ремонт на главата преди 50 х. км.

Които при това се карат само на бензин!

В това число и моята - взех я на 15х. км (2 годишна) и след година на 30х. беше за ремонт на главата - разлика в компресията на 2-ри цилиндър около 3 единици.

 

Аз лично взех да се замислям - дали проблема е от калпаво изпълнение в завода или пък от поддръжката - при мен предния собственик беше забавил смяната на маслото с половин година, смених го като я взех 1.5 години след предната смяна, но пък за това време колата е минала едва 5 х. км.

Може и двг да е супер-чувствителен като дизелите и да тр. се сменя маслото на 10х. а не на 15 както пише в ръководството знам ли.

 

Инак, четох за детонации причинявани от метана които набиват клапаните (не знам дали и при пропан се получават) - това като цяло не го схванах - дали се има в предвид ако се кара с обикновено АГУ + кихалки или нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че мотора е калпав е пределно ясно и никакво масло не може да оправдае отварянето на двигател на 30х. дори и изобщо да не е сменяно от него клапани не могат да горят.

 

Ще дам един пример с мерцедеса на един възрастен комшия, 123-ка 300D пет цилиндъра 100коня чист дизел на 26г. къде е каран, колко е каран, от кого е каран и как е каран преди да стигне до тук не се знае, той го кара от 4 години основно извънградско и показва 568000км., дали са толкова също не се знае. Колата пали и работи като часовник и мисълта, че при закъснение в смяната на маслото с 5000км ще трябва да се ремонтира главата е абсурдна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.