Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не иска да загрее шкодата ???


vrminev

Recommended Posts

Колеги имам една Октавия тур 2008 1.9 тди. Много и е трудно да вдигне 90 градуса защо ? Така ли е и при вас . Смених даже термостата с нов значи карам 30 минути градско едвам качва до 85 градуса и като спра на светофар и пада примерно до към 65 околната температура е -6 гр. Преди 2 зими падаха температурите в Варна до към -18 не помня такъв зор да е виждала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен загрява за около 5 км ,10 км в зависимост колко е студено и дали съм пуснал парното загрее ли веднъж държи 90 градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен загрява за около 5 км ,10 км в зависимост колко е студено и дали съм пуснал парното загрее ли веднъж държи 90 градуса

Дори и при такава околна температура от -5 градуса ( не че - 5 е кой знае колко ниска температура )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а мерил ли си реално температурата на охладителната течност, колега? да не би датчика на температурата да ти прави проблем? моята също е тур 2008 1,9 tdi и кове 90 градуса винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а мерил ли си реално температурата на охладителната течност, колега? да не би датчика на температурата да ти прави проблем? моята също е тур 2008 1,9 tdi и кове 90 градуса винаги.

Идеята е добра .Но пък като се замисля миналата седмица пътувах извънградско колата загря до 90 и по едно нанадолнище я пуснах по енерция за 2-3 минути температурата падна на 70 градуса .Едва ли датчика да се ебава но първо ще замерим да види кво се случва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, в тоя студ е нормално да не загрее , даже и по нанадолнище да изстива !!!

Не сменяй нищо и не се шашкай , карай по-повече и всичко ще е наред ! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както казва колегата от по горния пост явно си си взел менталив термостат!

колко пари даде за него каква е марката?

 

Изобщо не е нормално!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз клоня към термостат. и моята започна да прави така тази зима. преди загряваше доста бързо (2-3 км ) и стрелката се отдели, а сега няма никой. на дълъг път като загрееше и стрелката стоеше по средата (нямам стойности на температурата) а сега трябва да я притискам и пак не се задържа дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам VW JETTA (за сега) 1,9 TDI PD, в това време от Младост 2 до летището - 7-8 км, едвам достига 60°С. Затова миналата зима я карах в Порше изток, казаха, че е термостата и го смениха, ама аз промяна не видях. Просто VAG дизелите загряват бавно. Колкото до показанието на уреда - то е много "успокоително", при 72-73°С достига 90 и остава като закован там до един бог знае кога. Ако си с климатроник пробвай това viewtopic.php?f=46&t=25715 за да видиш колко е наистина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е много ниска температурата и си надул парното на макс е нормално когато спреш колата да изстива!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е същата :) Небой се. Паля сутрин и трябва да измина 7-8км, най-често в задръствания и т.н. Това нещо става за около 30мин, понякога и 1 час - стрелката не може да стигне 90, стои винаги преди него на две три чертички. Ако я настъпвам с над 2500об. - от 60 до 90 ще ги вдигне бързо - за минута две. Ако и перката на парното работи на макс, например, нормално е да не успее да загрее.

 

Аз почнах да карам с включен климатик, т.е. AC-то свети и сработват реотаните, като съм нагласил на макс температурата и перката на средно или максимум. Загрява по-бързо от преди, а в купето става сауна докато стигна - т.е. не е студено за ушанка и шалче, като когато не е пуснато AC-то и перката вкарва само от парното температурата...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е 100% термостат, моята правеше същото. Смених термостата и всичко се оправи. Успех!!! :))) smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кой пазар е произведена (от къде е купена като нова) ?

За БГ. Колегата е от Варна и тия дни си взе втория ключ (най-вероятно след края на лизинга). smile056

 

Колега vrminev, като си я чипосвал, изолирал ли си ЕГР?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен загрява бавно, в офиса ми наблюдавам още три такива AXR мотор 2008г. купувани чисто нови и положението е същото, според мен си е нормално. Парно си има дори когато стрелката е в крайно ляво положение (без да е включен компресора).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кой пазар е произведена (от къде е купена като нова) ?

На пловдиския панаир преди 3 години е поръчана . Демек купена в БГ

 

Тогава най-вероятно има някакъв проблем. По принцип Октавиите произведени за България (моята беше 2000г) имат допълнителен подгрев на термостатното тяло - 3 допълнителни подгревни свещи, които топлят антифриза принудително. Ако и ти имаш, провери ги дали работят.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето снимки на кутията засега работи перфектно закупен е от магазин косер

http://media.snimka.bg/9976/026207348-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/9976/026207343-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кой пазар е произведена (от къде е купена като нова) ?

За БГ. Колегата е от Варна и тия дни си взе втория ключ (най-вероятно след края на лизинга). smile056

 

Колега vrminev, като си я чипосвал, изолирал ли си ЕГР?

незнам дали е изолирано ЕРГ дори не збам какво е чипосвана е в сервиз незнам какво са правили . Какво е ЕРГ ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава най-вероятно има някакъв проблем. По принцип Октавиите произведени за България (моята беше 2000г) имат допълнителен подгрев на термостатното тяло - 3 допълнителни подгревни свещи, които топлят антифриза принудително. Ако и ти имаш, провери ги дали работят.

 

Поздрави.

НЯкои дали е наясно дали имам такива подгревни свещи да знам дали да ходя в сервиз да ги търсят и да ги проверят дали работят ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега vrminev, ти оправи ли си пластмасовата кора под двигателя? Може и от това да е ....... :-k

Оправена е кората .Брат ми даде идея да си сложа нещо на маската за да не се обдухва много радиатора . Но не мисля че това е решение .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.