Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как палите, палите ли изобщо в тоя стуууууд :)


Цецо75

Recommended Posts

Не бре!Просто за зимата си требе печка за дизела! smile049

 

Абе, оооо, брадъре! Немой така, бре! Не ми трябва нищо друго освен качествена нафта! И при -40 ще я запаля... А на бас?

 

Поздрави

 

Миналата зима -28°С - палеше само като видеше ключа. Skoda Yeti CFHF engine. Дизел.

Сега са само -14 градуса. Проблем няма. Прави впечатление, че дори и при загрял двигател оборотите на празен ход са 1000, а лятото бяха 800.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 200
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • biser.or

    10

  • joro-120L

    10

  • Цецо75

    10

  • PRR

    9

Най-много писали в темата

Просто за зимата си требе печка за дизела! smile049

:smt017 , но и на бензина не е излишна.

Комбито нощува навън, с печка настроена да се включва 1 час преди планирано потегляне, като пали по-добре от лятото дори(въпреки че го имам от месец :mrgreen: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нафта ECTO от Лукойл паля като кибрит на -12

Преди беше мъка с един резервоар шелски V-Power, явно е била лятна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз съм с V-Power в момента, пали от раз на -10. И то като се има предвид, че паля веднъж-два пъти в седмицата. А я сипах преди няколко седмици, на някаква промоция, преди да вдигнат цените - т.е. едва ли е била от зимната.

 

Миналата зима, наливах от всичко да пробвам. В смисъл от големите вериги де. И алпини и в-пауър, и нормална (най-вече). Добавки никога не съм слагал, до -19 колата палеше без никакви проблеми. И това е мотор на 230 000. Та ако не ви пали зимата, бих се замислил преди да обвиня нафтата. Има ли добра компресия мотора, изправни свещи и дзвер акумулатор - възпламенява всичко, засега де. И двете ми шкоди се карат така и до едни и същи изводи стигам и с двете.

 

Не, че е хубава нафтата ни, ама поне на замръзване я докарват добре.... май. Това е лично мнение де, много познати реват от тая или оная нафта, интересното е, че колкото псуват даден тип, толкова се кълнат, че същия е най-добрата. Аз разлика не виждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задномоторният звяр днес в ранни зори на -12 си запали без проблеми след 6 дни престой на студа. s_flag

 

 

П.п Когато е много студено при първото завъртане пали след 2-3 сек въртене макс, но дори и при дръпнат смукач и подаване на газ след това гасне. На второто завъртане всичко е ок. Бензин ли не й достига или нещо се дави не знам....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се разпиша - никакъв проблем в планината , заредих си повече бензин за голфа , спазвам желязното правило при отрицате

лни температури задължително на бензин и на къси разстояния.

 

Шкодака и той е железен , с многоискрово запалване и леко дръпнат смукач на минус 13 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mойто TDI се опитва лекичко да се излага, на -11 не поиска да запали с един обикновен подгрев... Е, подпална и загасна. На следващото подгряване и въртене пална, ама малко измъчено. Явно има някоя несериозна свещ. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрен на -17 възпламених маторя с едно завъртане и то на газ. Но преди това окъпах изпарителя с няколко литра вряла вода....

???????? И за какво го къпа? Волвото на четвърт оборот запали и веднага го щракнах на газ. Ама и то замина при нов собственик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали Ладата

В нашият случай: Пепи PRR пали Нива-та и тръгва на спасителна мисия :lol:

 

Той затова не е прибрал въжето за дърпане ... от миналата година smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брях - в студовете е голяма мъка. При мен акумулатора е екстра, свещите също обаче това DSG... маслото му става на грес и при първия опит подскачам напред и съвсем логично угасвам. На втория опит става, ама хич не е хубаво така...

 

Колеги с DSG-та и при вас ли е така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брях - в студовете е голяма мъка. При мен акумулатора е екстра, свещите също обаче това DSG... маслото му става на грес и при първия опит подскачам напред и съвсем логично угасвам. На втория опит става, ама хич не е хубаво така...

 

Колеги с DSG-та и при вас ли е така?

Странно... :-k Предполагам маслото е пълна синтетика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брях - в студовете е голяма мъка. При мен акумулатора е екстра, свещите също обаче това DSG... маслото му става на грес и при първия опит подскачам напред и съвсем логично угасвам. На втория опит става, ама хич не е хубаво така...

 

Колеги с DSG-та и при вас ли е така?

 

При мен няма и намек за подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен. От колко км не си сменял маслото?

Освен това при палене съм на ръчна или на спирачка обикновено, никога не държа колата само на Р, но никога и не подскача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също няма подскачане. Но почти винаги държа натисната спирачката, освен това след като дам на контакт слагам лоста "N" и тогава паля. Единственото, което ме учудва е, че като за чисто нова кола с чисто нов акумулатор пали малко бавно - когато е в гаража пали на 2ро завъртане, а вечер пред офиса чак на 3-4то. Другото DSG е на три години и сега, след смяната на датчика на оборотите на разпределителния вал пали "само като си доближиш ръката до ключа"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с подскачането не е от маслото. Имаше някъде писано на тази тема. До колкото си спомням на Боби Доктора Октавията имаше такъв проблем с подскачането, ама при движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене също няма подскачане на DSG-то. Аз мойто винаги го държа на ръчна. Налага ми се защото дори и малко под наклон да е когато е на P колата леко се премества и после зада дръпна лоста от P е доста трудно - понякога имам чувството че ще го счупя. Даже като паркирам слагам на N, ръчна, пускам спирачката да увисне колата на ръчната, спирачка пак и местя на P. Другото което нямам е като пусна спирачката на светофар под наклон и колата да не мръдне и милиметър назад, а до колкото знам имало DSG с такава екстра.

 

п.с. за паленето - вече и аз подгрявам два пъти и няма никакви проблеми при палене на студено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам проблем с подскачане при студено масло... Май ти е за смяна маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е за смяна маслото - скоро го смених... с най-доброто... Сами ще каже.

По принцип нямам никакви проблеми с паленето, но когато през нощта е стигнало до -10 или -15 имам усещането, че маслото става на грес направо. Аз също винаги съм на ръчна, колата е на равно, паля с натисната спирачка и.... винаги при много студено време при първото палене колата рипва рЕзко... и добре, че е ръчната да я възпира... :D

 

В такива дни лоста е направо блокирал и нямам шанс преди запалването да го преместя на N например...

 

Хич не ми харесва така. Сами, кажи защо така бре... и не казвай пак за брадата и гребенчето :D

 

Колегите не се оплакват от подобен проблем. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е плюса на колите с 3 педала ... винаги можеш да отцепиш скоростите от мотора при палене smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Как палите, палите ли изобщо в тоя стуууууд :)" какъв студ бре хора - тази година зимата още не е започнала. Ако от сега го закъсвате с паленето, какво остава на -15 -20?!

А иначе подавам контакт, за да подкачи помпата, повтарям упражнението и паля - време да седя да чакам да се загрее нямам - директно потеглям. Е в по-хладничките дни е малко дискомфортно - от Бистрица до София е все надолу и парното има някакви съмнения - да духне ли топло, хладничко ли да повейва.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kalata

Щом не са тоците, може да е горивото.

Как са ти дюзите гледал ли си? Синхронизацията?

Колата не нощува ли в гараж?

smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко си е на шест. Просто като е много студено става много тегаво. Никой ли няма подобни оплаквания - има доста DSG-та из форума... но може тези същите да са и по-разглезени... гаражни... smile049

 

Edit: попрочетох пак темата и се сетих, че и миналата зима се оплаквах от същото... ще кажете, че само мрънкам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кала, нещо не е както трябва. Мойта е уличница и нямам такъв проблем с рипане при палене (да чукна на дърво), а и не я оставям на ръчна, защото има риск пък да замръзне жилото някъде и да не може да отблокират задните колела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моето DSG му трябва към километър за да се стопли бозата и да тръгне на студено. Но иначе освен мудно превключване и мудна динамика други проблеми няма. След 1 км става пушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е - след 500м из квартала като мине на трета предавка и всичко е ок. Самото стартиране обаче е мъка. Явно при мен през нощта става много студено, покрай колата става и течение и затова така се сгъстява маслото в скоростите. Сами малко ме успокои в типично негов стил: "за подскачането...ами и други са така..." :D Сигурно не е имал време да ми обяснява по-подробно.

 

Сега остава да измисля как да я постоплям преди палене. Мислех да пъхам някаква духалка отдолу, но пък съм с метална кора и няма да стане. Пък не ми се маха кората. Дайте някакви идеи колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.